Mert a komunisták mindent tönkretesznek! A királyi kocsit múzeumba rakták, és 1945 után elővették és forgalomba állították. 1960-ig közlekedett is, majd 15 évig egy villamos kocsiszínben rohasztották, és 1975- ben szétvágták. Nem került vissza a közlekedési múzeumba!
Én még bizony emlékszem rá. Amúgy a legzseniálisabb tömegközlekedési eszköz városokban... Ez a mai modern is, az összes szarságával együtt....
Nem is értem, hogy az építése óta eltelt csekély néhány száz év során miért nem építetek több hasonlót... most másképpen nézne ki a város autóforgalma.....
Ezek közül az első nem analó, a második pedig nagyon is. ha egy autó nem megy át a műszaki vizsgán nagy valószínűséggel veszélyes másokra és magára is. Ha egy gyerek megbukik az érettségin augusztusban újra próbálkozhat abból amiből bukott, kap türelmi időt, hogy bepótolja. Kösz, hogy ilyen remek analógiát hoztál. De a türelmi idő egyáltalán nem szokatlan a hatósági eljárásokban építési ügyek, tűzvédelmi ügyek, munkaügyi eljárások, szinte az összes területen így van, hogy a kisebb hiányosságokra pótlást írnak elő, csak a súlyos, szándékos szabálytalanságok és veszélyes hiányosságok szoktak kemény szankcióval járni.
De nem ez az egyetlen probléma az MMB eljárással, az egész egy jogi káosz.
"Amúgy röhögni fogsz: BKV bérletem van is imádok kisföldalattizni+kombinózni, ha dolgozni megyek, szinte csak így megyek és este a Belvárosba is!!!!! A trolikat utálom nagyon, főleg a csuklós ikarusokat. Az embergyilkos jármű..."
Na ezt nehezen tudom elhinni. Két évig voltam pesti egyetemista, ha volt valami amit rühelltem, az a pesti tömegközlekedés. Volt hogy inkább haza sétáltam a BME-ről a Józsefvárosba, ahol laktam, mint hogy a Combinon, meg a metrón nyomorogjak. De lehet hogy csak az a baj velem, hogy annyira vidéki vagyok, hogy szédülök a betonon. :) üdv Jani
Szia Zefa! Ja, csak azért kérdeztem, mert miután "lebuktam a D1-es előadóban", levontam a következtetést, hogy esetleg te is győri vagy, és az egyetemen környékén eddig csak ezt az egy kétüteműt, konkrétan ezt a púpost láttam settenkedik. :)
A "Dr. Feelgood" is az én alkotásom, hiába no, k.rva unalmas a val. szám előadás. :) üdv Jani
Ebben én nem vagyok olyan biztos.... Vagy esetleg most még igen... De ha sokat ügyeskedik az ezredes, még eléri, hogy tényleg perceken belűl bevezessék, ami már el van döntve....
Amúgy röhögni fogsz: BKV bérletem van is imádok kisföldalattizni+kombinózni, ha dolgozni megyek, szinte csak így megyek és este a Belvárosba is!!!!! A trolikat utálom nagyon, főleg a csuklós ikarusokat. Az embergyilkos jármű...
És szerdán külföldi turistát játszottunk a friss Rogán Street teljes hosszában és oda is metróval igazi turista üzemmódban: citywalk cipőben, hátizsák, fotómasina és úgy is távoztunk a 2-es villamossal az áldott szép Kossuth térről... Kurvára élveztük....
Is. Pl. (Bár nem tudom mi volt az és mi volt benne sikertelen...::)))
Egyébként röhögni fogsz. Szinte minden jó. A rendszer jól van kitalálva. Csak aprókat kéne igazítani, hogy tényleg egyedülállóan világszinvonalú legyen...
Csak a fejekben (néhányban...) kéne porszívózni, habár a zegyszerűség kedvéért leginkább oda kéne az ATOM........
x x x x x
Viszont tegnap este már kikapcsoltam és nem tudtam visszaválaszolni, hogy előre is köszönöm szépen, a nyomorult iPhone-ról ide a veterános topicra ne mtudok belépni. Érti a rossebb......
egyébként a fazon sose válaszol, max. a titkárnője jelzni, hogy vette az a dást... De hát júliusig csak illene már tenni valamit nekem is.....
A 49 éves oldtimereddel tavasztól őszig mehetsz amerre akarsz, akár naponta hatszor oda-vissza a Rákóczi úton, ha akarsz. Ősztől tessék tömegközlekedni, olcsóbb, biztonságosabb, koszosabb. Várjuk ki, sikerül-e kitáblázni őszig a várost vagy sem.
Na csak most látom, hogy pörög az élet. Eddig alvázvédőztem... Ahhoz képest, hogy most csinálom először, nem is lett rossz. Szóval igazad van ezzel a türelmi idővel, meg is lehetne csinálni. De akkor ugyanígy lehetne türelmi idős műszaki vizsga, meg akár érettségi is. Egyik sincs, bár vizsga volt, de azt is megszüntették.
Hogy teljesen pontos legyek, nem az enyém hanem az unokatestvéremé csak nálunk tárolja. Mivel nem egy műszaki zseni így 3-4 hét állás után sosem tudta beindítani. Meg neki így kényelmesebb, hogy arra az évi 5-6 alkalomra amikor használja biztonsággal el tud vele menni akárhova. Itt van róla a legfrissebb kép.
bizonyos autókból már most több van mint amennyit gyártottak.
ez meg se nem replika se nem restaurálás,egész egyszerűen hamisítvány.....
Mondom a replika és a restaurálás fogalma teljesen más,nem összekeverendő,kicsit se egyezik egymással! És az autóknál a restaurálás kicsitt bővebb dolog mint a felújítás...
A korlátozásos dolog szerintem nem járható út. A max 40 km/h szintén nagyon cinkes lenne, sok baleset oka lehetne. Mondjuk ha a Wartburgal megyek, nekem is nagyon figyelnem kell, mert sokszor az előttem haladók nem gondolnak arra, hogy én nem tudok akkorát fékezni mint ők. Volt, hogy éppen csak meg tudtam állni mikor egy lámpa előtt bevágódtak elém.