"Amúgy "mobil" kollégát hirtelen lányos felindulásomban összekevertem a slampixos kollégával. Ami nem volt annyira nehéz, mert az utóbbi időkben jószerivel szinte csak tőlük volt hangos a topic.....::))"
Ezt vétóznám, a héten alig voltam jelen, a Wartburg topicban vagyok én nagyon aktív. :) A héten ide csak a jelenléti lapot jöttem kitölteni. :)
Párdon, nekem a Wartburg NEM vörös posztó...... Semmi sem az.... Még a Merci sem... Csak olykor kissé tele van hócipőm, ha már mást sem látok-hallok, mint Mercedes, meg Wartburg, meg TRabant, meg kereklámpás Lada "megmentéseket"........
Amúgy "mobil" kollégát hirtelen lányos felindulásomban összekevertem a slampixos kollégával. Ami nem volt annyira nehéz, mert az utóbbi időkben jószerivel szinte csak tőlük volt hangos a topic.....::))
A segítségeteket szeretném kérni a képen látható fékmunkahenger beazonosításához.
FSO jelet látok rajta, ebből arra lehetne gondolni, hogy PolskiFiat, de emlékeim szerint az kissebb. Ez valószínűleg belsőhűtésű tárcsáshoz való. Esetleg Polonez, vagy PickUp??
Filmmúzeumon jóság van: autós rendezvényeken készült amatőr felvételeket mutatnak. Nagypoloska, 127-es, zöld Steyr-Puch, AFIT, barnaWartburg dőlöngél, forgolódás és erős nyolcvanas évek!
Háát, a '80-as évek végén, amikor az egyik Nyugat-Német kollégát megutaztattuk a Barkasban, igencsak tiltakozott, mikor modtuk neki, hogy ez is német autó:)))
Eladom Westfalia kivitelű mobil újságosbódémat: A motorjában 12000 km van. Nem felújított, hanem gyári új! Egy öreg Transzporterbuzi 18-adik autója volt, aki németországban rakatta bele a gyári új motort, mert azt mondta, hogy itthon senki nem ért ezekhez a motorokhoz. mondjuk igaza is volt : Bejárta velük szó szerint az egész világot, amiről két könyvet is írt. Aki nem hiszi elolvashatja, adom a buszhoz. Ennyit a hivatalos részről, jöjjön az én sajátos meglátásom az autóról !
FIGYELEM! Aki esetleg komolyan meg szeretné venni, az ne olvasson tovább, mert innentől kezdve megpróbálok a konstrukció hátrányaira koncentrálni: ) Mivel nem vagyok kupec, kihagynám a női tulaj, nemdohányzó, garázsban tartott és ehhez hasonló parasztvakító szövegeket. Ha hiányzik, menj ki a Nagykőrösi útra. És ha már ott jársz, visszafele nézd meg a Gubacsi úton a lányokat is: )Természetesen ezzel, ugyanis 4 személyre van benne fekvőhely. Az efféle kultúrszórakozás magas színvonalát emeli még az Ebensprcher állófűtés. márha megcsinálod, mert nem működik. A félreértések elkerülése végett ez NEM HIBA!
Ez a Volkswagen kivételes parasztbarát filozófiájának megfelelően direkt van így: Hans Regenkurt (há persze, ha ilyen autókkal próbált csajozni) valahogy így fogalmazta meg a VW Bauerfreunde politikáját: Van minden, de semmi sem működik ! A Bauermodellenpalette gazdag felteszereltsége azért található meg autóinkban, hogy a kedves bauer (lsd: bajor hegyibüdösbunkóparaszt), aki a népet képviseli, testközelből érezhesse, mi az, ami neki jár, de nem jut.
Vevőink autóinkban átélhetik az igazi német rusztikus tervezés összes idegesítő és logikátlan megoldását páratlan spártai életérzéssel párosulva, kezdve a tökéletes megbízhatatlanságra tervezett elektromos rendszertől (Robert Fosch) a kivételesen gazdaságtalan üzemeltetésre tervezett 1938-as konstrukciójú VW boxermotor továbbrontott változatán keresztül a legigénytelenebb anyagokat felvonultató gusztustalan belső térig. Aki igazán perverz, ilyet vesz !
És ha mindez még nem lenne elég, ajánlom figyelmébe a panelházakat megszégyenítő légellenállást! A Ruff Porschék tökeit szorongató szédületes 100km/órás utazósebességnél nyugodtan elküldheted az anyósodat ordítva a jó édes. rva anyjába, mert még te sem fogod hallani: )És emellett nem kell kihajolnod az autóból, ha vezetés közben egy kis friss levegőre vágysz, mert hála a különös igénytelenséggel kidolgozott tömítéseknek, felhúzott ablaknál is a pofádba vág a szél. Ezért köpködni nem ajánlatos bent, mert a hátsó sorban ülő utasok arcába csaphat a zűdász. Viszont nem kell lehúzni az ablakot, ha rágyújtasz : Fingani is lehet nyugodtan.
Belül van egy lehajtható asztal. Elvileg felhajtahtó is, de ez csak különleges ünnepnapokon sikerül. Minden egyes ilyen alkalom ajándék, mint 60 felett az erekció: Ezt ellensúlyozva az előző tulaj valamilyen okból kifolyólag lilára festette a műszerfalat. Biztos UTE rajongó volt.
Én tavaly azért vettem, mert 6 személyes és Asszony+3 gyerek mellé beférjen még anyósom is. Most azért adom el, mert ha ezzel megyünk, nem mondhatom már neki, hogy Mama, nem fér már be ! Meg 12 VW bogár után volt egy olyen becsípődésem, hogy ez a 112 lovas vízhűtéses hengerenkénti injektoros boxermotor a világ legjobb motorja. Bárcsak ilyennel gyártották volna a bogarakat ! Aztán miután vettem egy modern autót (20 éves BMW), rájöttem, hogy 20 évig saját bogarasságom tartott a tudatlanság eme elvetemült sötétségében, és felszabadultam, mint Isaura..
Akinek ez túl nagy, vagy túl sokat eszik, vagy csak túl megbízható, de perverz és szeretne még nagyobbat szopni, hívja fel a Prolidentet, vagy tekintse meg a család másik gyöngyszemét, a Foschtalitschka Edition Golf 1-emet! Jó szórakozást! Ui: Ez a hirdetés azért lett ilyen, hogy a sok rossz kupecszöveg között legyen egy színfolt és jókedvvel nézegetsd tovább a hirdetéseket! Szép Napot :
A LIFE magazin fotóarchívumának régi negatívjait és diáit teszik itt nyilvánossá nagyon korrekt méretben.
Engem leginkább a 30-as 40-es évek még háború előtti színes diái nyűgöztek le az amerikai légierővel, haditengerészettel kapcsolatban, de van itt minden, akár a 'Budapest' vagy '1956' kulcsszavas keresésre is rengeteg érdekes fotó, de veterán témában is, csak győzze idővel az ember.
Amerikai veterános 'kollegáknak' nem gond referencia-fotót találni bármilyen járműről..
Hátha tudsz segíteni: veterán motoros klubbunk örökös elnöke az utóbbi harminc (!) évet végig fotózta elpusztíthatatlan Practica-javal. Mindíg
diára fotózott, hiszen a klub gyűlések elmaradhatatlan programja a VETÍTÉS! Aki nem látta, nem is tudja, mennyire jó dolog ez, 20-30 ember nagy méretben, tű éles fotókban gyönyörködhet, az meg külön jó, hogy a keretezett diaképek tárakba rendezetten, felcimkézve várják az alkalmas pillanatot!
Épp az idei első klub gyűlésen hangzott el a szomorú bejelentés: nincs tovább, az utolsó utáni tekercs is elfogyott, dia film égen földön nem kapható már. Nem tudsz valami titkos forrást, elfekvő készletet amit felvásárolhatnánk?
Akkor ez a tipp nem nyert. Vállalkozó szelleműek esetleg recept alapján is megpróbálhatják kikeverni az oldatokat. Bár azokat az alapanyagokat sem könnyű beszerezni.