Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Steam Creative Commons License 2011.03.28 0 0 70762

Van 2002 homologlapom, meg autóm is. Ha érdekel, keress meg.

Előzmény: Fuxa (70760)
keepitretro Creative Commons License 2011.03.28 0 0 70761

Fuxa: amint dirige is írta csövezésre keress valakit. Tudni fogja mit lehetmit nem.

Előzmény: Fuxa (70760)
Fuxa Creative Commons License 2011.03.28 0 0 70760

köszönöm a tisztázást így így, csak annyian mondogatták pénteken a fivát elírtam ;o). Sajna ennél ha jól látom NA (nincs) a lap :(. Mostani csövezést tudok keresni, csak ugye lehet e hajlítás vagy sem stb. lehet maradnék a régi szabályoknál ebben is.

Előzmény: dirige (70758)
keepitretro Creative Commons License 2011.03.28 0 0 70759

Igen.

A hardcopy jóval drágább.

 

Előzmény: dirige (70758)
dirige Creative Commons License 2011.03.28 0 0 70758

A FIVA a nemzetközi veteránszövetség és igen, a veterán versenyautók FIVA-minősítést kapnak. A homológlapok a FIA-homologizációt tartalmazzák, tehát a homológlap FIA. FIA-homológlap alapján épített autóra kapsz FIVA-vizsgát.

Hogy mennyire drága? Minden relatív: 10 db homológlap CD-n 2.500,-Ft. Ennél azért vannak drágább dolgok is...

A homológszámok elérhetőek az általam leírt módon az MNASZ honlapján. Nekem 20 db homológlapom van itthon, van némi gyakorlatom.

A tied egy későbbi autó, én alapvetően 1964-80 közötti autókét vettem le, nincs benne a cső. Sőt, sok egyéb sincs benne. Ami nincs benne, az abban a bizonyos "J" függelékben van, de sokminden abban sincs benne. Elég rázós dolog beszerezni a hiányzó infokat, illetve egyszerűbb, ha nem szerzed be..:-)

A csövezésnek egyébként saját - folyamatosan változó - szabályai vannak, ezért érdemes valakivel konzultálni. Mo-on néhány ember csinálhat csövezést.

Előzmény: keepitretro (70756)
keepitretro Creative Commons License 2011.03.28 0 0 70757

Előzmény: keepitretro (70756)
keepitretro Creative Commons License 2011.03.28 0 0 70756

FIA (nem FIVA) homológ lapot kell beszerned. Az MNASZ-nél megmondják mi a te autód homológlap száma (ha egyáltalán homológ volt). A homológ lapot ami valójában egy füzet tud adni az MNASZ de elég drágán mérik. A homológ lapon pedig minden  változtatás benne van ami a szériához képest megengedett. A homológlap szerinti változtatásokat elfogadják múzeális minősítésen is. (Eddig így volt, de lehet hogy ez jó volt az embereknek és változtattak már rajta)

A cső is benne van.

 

Előzmény: dirige (70754)
Fuxa Creative Commons License 2011.03.28 0 0 70755

köszönöm a válaszokat, mnasz-t nézegettem már de akkor nem találtam, most láttam a típust 1620 a száma, de ennek a részletezése még nincs meg (tudom kicsit láma vagyok). Tehát ez egy bömös 2002-es és még kicsit beteg.

Előzmény: dirige (70754)
dirige Creative Commons License 2011.03.28 0 0 70754

MNASZ-honlap, balra fent szabályzatok, technikai szabályzatok, nemzetközi szabályzatok, lejárt homologizációjú autók listája 1990-ig, típus szerint. Lehet, hogy nem ez a sorrend. Mondjuk túl egzakt dologra itt sokra ne számíts, kell hozzá egy bizonyos "J"-függelék is. Csövek itt nem lesznek, annak a neten jobb első lépésként utánajárni. Nagyon fontos szerezni valakit, aki két lépéssel előtted jár ezekben az ügyekben.

Előzmény: Fuxa (70743)
PAS-001 Creative Commons License 2011.03.28 0 0 70753

Egész hétvégén dolgoztam és miután végeztem most értem haza egy 250 km-es útról...

Ne csodálkozz ,hogy elírtam...

 

Persze,hogy 404...

Előzmény: mondtam, hogy nem kéne. (70751)
PAS-001 Creative Commons License 2011.03.28 0 0 70752

Szia Laci!

 

Kedden megyek az 1100 Confortért.

 

Említettél hozzá egy zsír karbit.

Mit kérnél érte?

 

A mélem publikus!

 

G.

 

 

Előzmény: 504LACI (70735)
mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2011.03.28 0 0 70751

de ez 404...

Előzmény: PAS-001 (70750)
PAS-001 Creative Commons License 2011.03.28 0 0 70750

Még nem láttam én sem billencseben.

Csoda,hogy ez még nem Afrika útjait járja mint a 504 pikapok java része.

Előzmény: Surci126 (70746)
mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2011.03.28 0 0 70749

hülyeség.

milyen autó?

Előzmény: vanetteboy (70744)
liili Creative Commons License 2011.03.27 0 0 70748

Ez eddig fel sem tűnt, hogy billencs:-))) Pedig elég régóta vezetek:-)

Előzmény: Surci126 (70746)
liili Creative Commons License 2011.03.27 0 0 70747

Ezt én fotóztam annál az Öregúrnál, ahonnan az 505 származik. Nem mindennapos példány.

Surci126 Creative Commons License 2011.03.27 0 0 70746

Billencs,fura.:)

Előzmény: liili (70745)
liili Creative Commons License 2011.03.27 0 0 70745

Az öreg megunta a gyaloglást:-)

vanetteboy Creative Commons License 2011.03.27 0 0 70744

Nyugatra!

Előzmény: Fuxa (70743)
Fuxa Creative Commons License 2011.03.27 0 0 70743
Sziasztok veteran versenyauto epitesnel merre kellene elindulni? Fiva licensz homolog lapot merre lehet talalni? Csovezes meg ilyenek ezekhez homolog papir? Koszonom...
liili Creative Commons License 2011.03.27 0 0 70742

Melyik lehet ezek közül bezzincső?Miről lehet felismerni a benzincsövet? Van -e külön jelölése?

dirige Creative Commons License 2011.03.27 0 0 70741

Nekem a 112-es Abarthot dobozos Transittal hozták el messziről, ketten vettük le hajnali 2-kor az udvaron. Az R8-ast meg dobozos MAN-nal. A Giuliat is MAN-nal. Megjegyzem, a profiknak semmivel sem volt nagyobb munka mint a trélerezés. Szemtanúként mondom...

Előzmény: Quattroman (70733)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.27 0 0 70740

Köszi. Az átlátszó műanyag cső rámegy a rugóra, kipróbáltam, jó lesz így.

Előzmény: dr17zozo (70687)
Quattroman Creative Commons License 2011.03.27 0 0 70739

"mert a nyers feluletu vas / acel a szabad levegon is elrohad,"

 

hidd el nem szokott.

nagyon mocsárban használt autóknál van tizenéves korukban kis repülőrozsda ezeken a felületeken.

az új cuccok vékony olajfilmel borítva vannak dobozban mint a féktárcsák.

a régi orosz (Volga, Gaz, stb) holmik barna zsírpapírban és "fókazsírban" voltak. one festés.......

 

ha nagyon félted, homokszórás és fújd le egy színtelen lakkal.

Előzmény: Virago_1000 (70737)
pizo Creative Commons License 2011.03.27 0 0 70738

2005-ben bontottuk ezt a Wartburgot. 1971. óta állt (abban az évben születtem). 1971-ben új fűzött blokk került bele, mint kiderült új tengelykapcsolóval, stb., de nem léptek tovább. A gép a bontáskor ilyen állapotban volt, a bódé már átesett lefelé az alvázon.

 

 

A motor kivétele után kiderült, hogy akadásmentesen átforog!, a tengelykapcsoló szerk. és a lendkerék fémtiszta volt, minden korrózió nékül!

 

Szóval a festegetés ezeknél az alaktrészeknél felesleges.

 

Zoli

Előzmény: Virago_1000 (70737)
Virago_1000 Creative Commons License 2011.03.27 0 0 70737

Azt a felet nem akartam ne hulyuljunk kerem :)

Csak a rugokat, meg a kosarat.

Feluletkezeles biztos van valami, mert a nyers feluletu vas / acel a szabad levegon is elrohad, kerdes, hogy mennyi ido alatt.

Előzmény: Quattroman (70728)
Quattroman Creative Commons License 2011.03.27 0 0 70736

hoztam vele Minit is, nemcsak Smartokat:DDD

Előzmény: Surci126 (70734)
504LACI Creative Commons License 2011.03.27 0 0 70735

Valaki beleSmart a Sprinterbe...

Előzmény: Quattroman (70733)
Surci126 Creative Commons License 2011.03.27 0 0 70734

Stílusos szállítás,Smartot Sprinterel.:)

Előzmény: Quattroman (70733)
Quattroman Creative Commons License 2011.03.27 0 0 70733

ilyet én is csináltam:DDD

Előzmény: pmobilTB (70731)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!