Azt szeretném megtudni hogy volt e valakinek mostanában szerencséje a következőhöz:
Adott egy Skoda old amelynek nincs rendszáma,nincs forgalmija.
Mi az utja , módja a forgalomba helyezésnek???
Mennyibe lesz ez a mulatság??
Előre is köszi!!
Hali!
Van egy javaslatom ha jó kezekbe szeretnéd adni a Taunust!Keresd meg a Ford klubot, tuti hogy van ilyen de én nem tudok most utána nézni.(Veterán Autó Motor Magazin)A klubokban mindíg vannak megszállottak (jómagam Fiatos vagyok) akik elbíbelődnek egy-egy régi példánnyal. Arról nem is beszélve hogy egy autósklubnak érdeke hogy a márka régi darabjai fennmaradjanak!Onnan nem kerül bontóba!
Sok sikert
Van egy eladó 1974-es FORD TAUNUS 1300 XL típusú autóm. Első tulaj, 2001 júliusig vizsgáztatva, 170000 km-el. Nagyon a szívemhez nőtt, de mivel nem vagyok egy nagy autószerelő, költeni pedig nem tudok rá sokat, és nem szeretném, hogy bontóban végezze, úgy döntöttem, hogy megválok tőle. Olyannak szeretném eladni, aki fel akarja újítani.Ha valakit érdekelne közületek, vagy van valami ötletetek, hogy hol tudnék új jó gazdit találni neki, az írjon.
A 60 az egészponosan 56-67 az 1000 meg lehet hogy csak 900. :) Szóval egy Wartburg 311 vagy 312 -röl lenne szó! Ha valaki tud ilyet kérem szóljon.
Eredeti kellene (nem olyan amit 3-ból raktak össze más alváz szám 353-as motor stb.) Szóval olyan amin van munka de megéri rendbe hozni...
Wartburg 311 !
A 311 topicban nem is montad hogy megvannak a képek!(nem tudnád emilben elküldeni? nem müxik nálam a nexus...)
Most olvastam a Veterán AM-ban egy faszi levelét,aki szerint csepelen van hogy több mint fél évet kell várni a felületkezelésre,és neki még a küllők közötti felni részt sem tisztították meg a rozsdától.
Amíg egyenesen haladsz addig nincs gond, ha jó a kerékösszetartás akár 90-el is száguldhatsz. De a kanyarokban nagyon óvatosnak kell lenni és a fékezésnél is. A csuparugó ülések nagyon kényelmesek. És az a feeling!!:-))
Sziasztok!
Tud valaki működő Fiat 500 fórumról?
Ha igen kérem írja meg! Én találtam egy honlapot, de azt tavaly május óta nem látogatja még a gazdája sem!
Köszönet!
Tudom hogy még nem veterán korú de a kiállítás felől is azért érdelkőttem mert múltkor is volt C kadett Coupé. ÉS érdelkődöm hogy tud-e valaki eladót?
köszi
A Vivámban egy Skoda karburátor volt. Megvolt az eredeti Zenith is csak elképesztő állapotban. Szert tettem egy másik, szintén roncs Zenithre és a kettőből csináltattam egyet. Most azzal járok. Kifogástalanul működik. A műhely címe: Bp IV. Kiss János u. *** (az utca keleti oldalán) Ha jól emlékszem, akkor egyirányú és így a jobb oldalon található.
sziasztok!
szeretnék egy Citroen GS-t
annyi kikötéssel, hogy jók legyenek a rugói
meg a pumpák. tudtok segíteni, van valakinek ilyen kocsija? mennyit kérnek ezekért mostanság?
kösz,PsyChi
Szia!
Ha arra az Oldtimer Show-ra gondolsz, amely a Budapesti Nemzetközi Járműkiállítás részeként kerül megrendezésre a Budapesti Vásárvárosban (tüzet hánynak ha BNV-t mondunk :)) akkor jó kérdés :) A járműkiállítás szeptember végén-október elején lesz.
Most először nem a Haris Kereskedőház szervezi és eddig ők karolták fel az oldtimereket, azaz szereztek szponzort, biztosítottak területet etc.. Nem tudom a Hungexpo hogyan fog hozzállni a kérdéshez.
Azért hízelgő, hogy a Járműkiállításból az Oldtimer Show így megmaradt emlékként :)
Tudtok jó karburátorost? Van egy volvom és abba kéne összehangolni a két SU karburátort.
A kormánya egy kicsit szorul, úgyhogy át szeretném nézetni a kormányművet is. Tudtok
szakembert ajánlani?
Köszi
Laca
Bár eddig sem fiatal gépeket hajtottam - a jelenlegi 105-ös skodám '78-as - , de azért veteránnak egyik sem volt nevezhető.
Most azonban egy pajtából egy egész tűrhető állapotú, 1965-ös Jawa Ideal-t kotortam ki, és szeretném restaurálni. Rengeteg Jawa Mustang alkatrészem van, tehát a gépészeti része nem is olyan nagy gáz, ami viszont körülményes, az a gumialkatrészek beszerzése, és miután robogójellegű a jármű, elég sok van belőle.
Sikerült letöltenem a cseh JawaTech oldalról jpg-ben az eredeti cseh nyelvű alkatrészkatalógust, robbantott ábrákkal, ahogy köll, de itt vidéken (szombathely környéki vagyok) esélyem nincs a beszerzésére, és Csehországba sem készülök mostanában (állítólag ott ez nem probléma, bármely motorosboltban kapni). Nem ismertek BP.-en olyan motorosboltot, ahol normális áron be tudják szerezni ezeket?
Más: ez a masina, bár 49,9 ccm, nagymotorként került Magyarországra (megkaptam az eredeti forgalmit is vele), én viszont segédmotorként akarom hajtani, tehát az adásvételi szerződést smkp.-ra írtuk. Kérdéseim ezzel kapcsolatban:
1) Érvényben van még a CM-jelölés? Be kell ütnöm az adattáblába, ha azt akarom, hogy békén hagyjanak a zsaruk? Nem szívesen mennék neki a beütővel a szép, "patinás" alumíniumnak.
2) Segédmotoros kerékpárokat is "keblére ölel" a veteránszövetség? Vagy csak forgalmi engedélyes járművekkel foglalkoznak?
Más: Fényezés. Gyárilag kétszínűre fényezték ezeket a masinákat, az enyém teste meggypiros, a lábtartók/térdvédők/első lámpatest pedig szürkésfehér, továbbá arany csíkozás emeli ki a kontúrokat. Kérdésem - és gyanítom a választ is - az, hogy egyszínű (meggypiros) fényezés, csíkozás nélkül az veteránértékű, vagy "csak" szép?
Pillanatnyilag a pénztárcám és az időm csak ennek a járműnek a felújítását engedik meg, de régi vágyam egy Skoda Felicia. Egy viszonylag könnyen felújítható példányt, amin inkább csak kasznimunka van, és egyébként teljesen komplett (esetleg még működőképes is) mennyire nehéz felhajtani, és cirka mennyiért lehet megvásárolni? Esetleg tud is valaki ilyet eladót?
Ja, és hogy ne csak kérdezzek: vidéken tudok galvanizálót. Én még nem dolgoztattam velük, de ötvös ismerős igen dicsérte őket: a GALISZ szövetkezet Jánosházán ( Vas megye, 8-as főút mellett).
üdv, sok sikert mindenkinek a felújításokhoz, és előre is köszönöm a válaszokat: