Fáy Miklós kritikája az ÉS-ben (érdemes elolvasni az összehasonlítás érdekében pár korábbi és későbbi kritikát más műsorokról - meglehetősen ritkán mond jót, persze amúgy meg ki a francot érdekel, h FM mit mond)
Az irigység színe
Arra a meggyõzõdésre jutottam, hogy nem jó az a tévékritika, amelyben semmi negatívum nincsen, hiszen a tévé mint mûfaj kényszeríti a kultúrembert az utálkozásra, szóval legyünk túl rajta most, rögtön az elején. Ugyanis képtelen vagyok megérteni, hogy miért rejtegeti a tv2 a legjobb mûsorait. Miközben vasárnap késõ délután megint egy országot háborítanak föl azzal, hogy a Naplóban a feldolgozás mélységét és színvonalát tekintve körülbelül egyenlõségjelet tesznek a Debrecenben halálra gázolt ikrek és a Big Brotherbõl kiszavazott Tara tragédiája között, éjfél utánig kell várni, hogy elkezdõdjön a kulturális mûsor, a Propaganda, és szerdán is a kísértetek órájakor veszi kezdetét a Totalcar. A Totalcar egyszerûen fantasztikus. Autós mûsor, az a mûfaj, ami szerte a világon rettentõ, nálunk is gyönyörû hagyományai vannak, megjelennek különféle buta arcú mûsorvezetõk, akik egyfelõl unalmasan dumálgatnak, másfelõl nem lehet õket komolyan venni, mert minden autó remek, hiszen hálásnak kell lenni a forgalmazónak azért, hogy rendelkezésre bocsátotta a járgányt, és lehetett potyázni, harmadrészt pedig a férfiúi létnek azt a közhelyszerûen primitív állapotát képviselik, amelyben az autó tényleg az élet alfája és ómegája. Most meg mindennek vége, jön Winkler Róbert meg a haverja, bizonyos Karotta, és az egész mûsortípust megszórják poénokkal, jókedvvel, örömmel, szórakozással. Mondjuk úgy kezdenek, hogy úgy érezzük, múltkor a mûsorunk nem volt elég komoly, ezért most változtatunk. Azzal fölragasztanak két mûbajszot, és azzal idétlenkedik végig az adást. Winkler és Karotta tökéletes komikuspárost alkot, nagyon jól egészítik ki egymást, közben pedig mindkettõnek elég sajátos humora van, Winkler azt mondja, hogy ha választania kellene, milyen autó gázolja halálra, akkor ezt a páncélautót kérné, amelynek olyan vastag az üvege - teszi hozzá Karotta -, hogy csak a tíz perccel korábban lezajlott eseményeket lehet látni rajta.
Közben azért nem arról van szó, hogy két hülye vicceket mesél az autók kapcsán, a Totalcar teljesen szakmai, rövid bõrgatyában, jódlizva mutatják be a Subarut, de mindent meg lehet tudni az autó minõségérõl, fogyasztásáról, és arról is, hogy hova pozícionálja magát a társadalomban az a férfiú, aki ilyen jármûvet vásárol magának. Ha érthetõen kissé óvatosak is az ítélettel, azért aki érteni akarja, az érti, amit mondanak, akinek meg pont Subaruja van, az sem sértõdik meg. De elmennek autókiállításra, ahol olyanokat mesélnek, ami tényleg érdekes, hogy a katonai dzsip viszonylag szûk, és az oroszok úgy ellopták tokkal-vonóval a háborúban az Opel gyártósorát, hogy Moszkvicsként forgalmazták ugyanazt az autót. Karotta és Winkler szereti az autókat, minden autót, a traktortól a sportkocsiig, szellemesen illesztenek be a mûsorba közlekedésbiztonsági blokkot, aztán hivatalnoknak öltözve beülnek a kocsiba, és nyomják, hogy mit tud a négyes Golf. Érezhetõen rögtönöznek, nem tökéletesen, de éppen ettõl hitelesen és szórakoztatóan. Jól kijönnek egymással, azt csinálják, amit szeretnek, harmóniában vannak a világgal, kedvükre hülyéskednek, és erre azt mondják, hogy dolgozunk. Esz a sárga irigység.
Alfred,
ezen ne csodalkozz, ha a ValoVilag topicot olvasod :) Eppen ez a gond - senki nem ismeri az elozmenyeket, az egyszeru topicolvaso csak annyit lat hogy periodikusan betertek ide es irtok par keresetlen szot. Egy hivatkozassal, netan linkkel ezen lehetne segiteni... De mint mondtam, nekem mindegy, a TC stabjanak nincs szuksege vedelemre.
Ami pedig jpmastert illeti, nezd meg, mire reagalt... Nem keresem vissza, de ha az emlekeim nem csalnak, valami backup tema volt vagy vagasi dolog, amiben leamatorozte oket, annak viszont szvsz semmi kapcsolata nincs sem a sztradazassal, sem a Defender buzevel, sem az off road autozassal. Egyszeruen utalja a TC-t, ezert minden kovet megmozgat, hogy valami negaivat irhasson. Nekem ez jott le. Basta.
Az Alfas osszefuggest meg nem ertem, mert egy sportosra tervezett kozuti autoval senki nem megy erdobe, mig egy terepjaroval gyakran megy az ember kozutra. Ezert nehez az offroad sorsa...
Hello Fijjuk!
Eloszor is gratulalok a musorhoz! A keves, kifejezetten elvezheto TV musorok kozott van. Sot talan ez az egyetlen.
Viszont keres is lenne! A neten a letoltheto valtozatok csak ftp-n keresztul tolthetoek le, de nalunk es sok mas munkahelyen is le van tiltva az ftp :-(
nem-e lehetene-e feltenni siman http protokoll alatt ezeket a gyongyszemeket?
Kosz es udv
Egy nagy rajongo
Sajnos a TotalCar-ról lemaradtam :(, de a leírtak alapján Te a Belga együttes Majd Megszokod című albumát keresed. Hallgasd meg a BKV-2 számot. Nagyon állat. :)
Lenne egy nagy kérésem. Láttam a mazda 6-os tesztjét, és ment alatta két zene:
1. "reggel 7 felkelek..."
2. "kocsiba beee, ablakot lee"
Nagyon nagyok, már vagy 8x meghallgattam azt a kis részletet, de nem tudom mik ezek.
Tudnátok segiteni?
Előre is köszi.
Sanyi
Off:
Jézusom, hogy én mekkora egy állat vagyok!!! Hát hogy lenne már akkora a műsoridő, amikor a TC és az azt követő műsor között még reklám is van!! Ó pedig úgy örültem először:(((
Na jó megyek és megemésztem ezt a dolgot:((
Ja és bocsi mindenkitől! Ígérem nem lesz több ilyen hirtelen felindulásból elkövetett beírkálás részemről:)
Nyugodalmas jóéjszakát mindenkinek!
Először is szeretnék nektek Boldog Karácsonyt kívánni!
Egy kérdés: A minap néztem egyik oldalon hogy a következő műsor 12:15-től 12:50-ig tart. (vagyis 35 perc lesz!!!! a szokásos 26 vagy mennyi helyett). Ugye ez tényleg így lesz, és nem csak egyszerű elírásról van szó??
Legyetek jóóók:)!
Ciao!
Winkler polgári neve tudtommal Kulcsár Szabolcs, legalábbis a Kutyaszorítóban című könyvben az ő neve szerepel jogtulajdonosként, illetve a műsorban is látott fekete kutyus (német kis spicc?) tulajdonosa is egy bizonyos Kulcsár Szabolcs, legalábbis ez van a könyv végi mellékletben. Egyéb bizonyítékokat is tudnék, de nincs felhatalmazásom rá, hogy közzétegyem őket :)
Egészen megbízható forrásból tudom (én találtami ki most az előbb) hogy Winklert valójában gróf Wernesgrüner Waldemárnak hívják.
(Most őszintén: nem tök mindegy...? :)
Volvo-konform ide vagy oda, ez akkor is jó zene! Egyéként nem hiszem, hogy a volvósok csak és kizárólag konszolidált emberkék lennének. És egy kérdés, ami számomra még mindig tisztázatlan: hogy hívják Winklert???
Audi 200-ast nem lesz könnyű keríteni, nem unatkozik egy minden piros lámpánál. De ha lesz, feldolgozzuk.
Vfeca, a Volvo alatti kevéssé Volvo-konform zúzás a Down nevű zenekar római kettes számú albumáról szólt.
A mostani műsornak csütörtökön éjjel elvileg még normális ismétlése lesz, aztán két ismétlőadás jön, melyek a korábbi adások remixei by Interaktív Kft. Mi is izgatottan várjuk.
Audi 200 20V Turbo-t nem tudtok teszt céljából szermányolni?? Vagy nem is akartok ilyen kategóriával foglalkozni??? Pedig használttesztbe bele lehetne éppen préseni.... még ha ritka is...
Cgo 146:
"Az irasaitokbol (jpmaster + Alfred) csak ugy frocskol a gyulolet. A kritika egeszseges dolog, ha kepes valaki stilussal eloadni..."
Gyűlöletre hivatkozni mostanában igen divatos dolog lett. Hiába fejtettem ki több topicban is érthetően a tesztnek nevezett Budapest-Szeged sztráda autózással kapcsolatos aggályaimat, az egyszerűen csak gyűlöletbeszéd, ugye.
Neked se tetszene, ha fognék egy 146-os Alfát, bevágtatnék vele negyvennel az erdőbe, majd orral beleállítanám egy csinos patakba. Az így működésképtelenné tett autóból kiszállva, mondanám el, hogy az olasz gyártó a fenéklemezt használhahtatlanul gyengére méretezte, a leszakadt futóművet csak igen költségesen lehet helyrehozatni, stb stb - tehát ez az autó még kíméletes erdei használat esetén is közelít a használhatatlanhoz, és kissé gyengeelméjű az aki kiad erre néhány milliót.
Nem tetszene, pedig ez az igazság. Az Alfád egy kilométert se bírna az erdőben.
Viszont a rálátással kapcsolatban: Ez azért nem teljesen igy van.
Második mondatra: "Learn not to judge other people!" ("Ne itélkezz mások felett!"). Vagy inkább: Ne itélkezz mig nem tudsz mindent. Félre értés ne essék, én nem tudok mindent.
Valamint: "Ez vonatkozik esetleg a megvalósítás szakmai részére is. Én erre írtam."
És ime szonár topictárs 1343-as hozzászólása. Pl.
igyekszunk, igyekszunk.
a videok mar itt pihennek szepen elokeszitve, feldolgozva, de sajnos a letoltesszerver problemakkal kuszkodik. kivalo rendszergazdaink dolgoznak rajta, remeljuk hamarosan felkerulhetnek a videok.