Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Tiborsan Creative Commons License 2007.06.12 0 0 22476
Tényleg jó volt. Nekem is tetszett. Ezaz fiúk, ezt vártuk. Legalábbis én. :) A használtautós tényleg kicsit összecsapottnak tűnt, de nem baj.
Vagy én nem figyeltem, vagy tényleg nem mondták, hogy sikerült-e a kísérlet, vagy nem? Vagy az csak kamu volt? Mindegy, de az is bejött.
Észrevettétek, hogy Winkler gyakran használta a "tehén" szót különböző értelmekben. Vajon miért? ;)

Szal tetszett. Eddig ez volt a legjobbT

T
Alejandro DeSilva Creative Commons License 2007.06.12 0 0 22475

Ha ugyanarra gondolunk, akkor a Casino Royale zeneje. Marmint az eredeti, '67-ese.

Nem rossz film, el is foglalta melto helyet Lynch Duneje mellett.

Előzmény: ComaBoss (22473)
bucsher Creative Commons License 2007.06.12 0 0 22474
"mindíg" ezt légyszi javítsátok a volvos cikkben!
ComaBoss Creative Commons License 2007.06.12 0 0 22473
Egy okos ember legyen szíves árulja már el nekem, hogy mi volt az a trombitás jazz-rock szerű zene a Mondeo teszt alatt...
megszalott_325i Creative Commons License 2007.06.12 0 0 22472
Ekkora poént.
A török gyerek átfut a labdával a kamion előtt, erre Winkler: Á ezért futnak így a török szélsők:DDDD
Leadfoot Creative Commons License 2007.06.12 0 0 22471
Jah, most már mindig így lesz, hogy a páros adások lesznek a jók? Na ugye, hogy mennyivel jobb volt a stúdió helyett ez a kaszkadőrös majomkodás átkötésnek?

Tényleg nem lehet nagyon belekötni. Talán azt tudnám mondani, hogy ez a használtautó-vásárlós rész volt kicsit gyengébb. Nem is tudom, talán megérdemelt volna még pár percet, kicsit jobban bemutatva az alternatívákat meg magát a kocsit is.
G6 Creative Commons License 2007.06.12 0 0 22470
Ezaz, ez kell :) Nagyon tetszett, gyakorlatilag nem tudok belekötni az adásba. Jó volt az operatőri munka, a vágás, a zenék, a tesztek, jó volt Winkler és Karotta is, jó volt a stúdió mellőzése, érdekesek voltak a témák, szóval csak így tovább! :)
GGerg Creative Commons License 2007.06.12 0 0 22469

Winkler megnézhette volna a C70-et, pont arról ment a vita az ámokfutós topikon.

 

A második rész jó volt! Winkler milyet osztott: "Az ember eszébe jut a hárem."

 

:)

szmeagol Creative Commons License 2007.06.12 0 0 22468
hol a stúdió?!?!?!?! :D
GGerg Creative Commons License 2007.06.11 0 0 22467
Ennyi?
Előzmény: megszalott_325i (22465)
giornalista Creative Commons License 2007.06.11 0 0 22466
A piros Citroen gyönyörű volt és az eleje nagyon jól is volt vágva.
megszalott_325i Creative Commons License 2007.06.11 0 0 22465
Teszteltek egy Mondeót, s kipróbáltak egy citrom tanulmányt-ez nagyon bejött.
Előzmény: GGerg (22463)
G6 Creative Commons License 2007.06.11 0 0 22464
Eddig nagyon jó az adás!
GGerg Creative Commons License 2007.06.11 0 0 22463
Most kezdtem, mi volt eddig?
Leadfoot Creative Commons License 2007.06.11 0 0 22462
Épp ezt akartam írni... a beírásod előtt egy perccel klikkeltem véletlen a Belsőségre, és tök megörültem, hogy épp időben figyelmeztettek a kezdésre, és most nem fogom elmulasztani. Erre tessék...
Előzmény: bucsher (22461)
bucsher Creative Commons License 2007.06.11 0 0 22461
ráadásul rendkívül magas színvonalú ez a kabaré :/
Előzmény: megszalott_325i (22460)
megszalott_325i Creative Commons License 2007.06.11 0 0 22460
Az én órám jár rosszul, vagy a TV2é?
Előzmény: bucsher (22459)
bucsher Creative Commons License 2007.06.11 0 0 22459
TV2
23:00 TotalCar (12)
Autós magazin
Közben: Kenósorsolás

ha még érdekel valakit :)
megszalott_325i Creative Commons License 2007.06.11 0 0 22458
1. Jé, ismeri a kopipésztet, a linkelés viszont még bonyolult.
2. Ez a tag pont akkora gyökér, mint Te.
Előzmény: undark (22457)
undark Creative Commons License 2007.06.11 0 0 22457
www.totalcar.hu Betilthatják a gyors autókat Európában?

Az Európai Parlament egyik brit képviselőjétől származik a meglepő javaslat: Chris Davies 160 km/h-ban maximálná az új autók végsebességét. A képviselő szerint így csökkenthetnék az autók szén-dioxid-kibocsátását, mivel kisebb sebességhez elegendő volna kisebb teljesítményű és fogyasztású motorokat használni. "1994 és 2004 között 28%-kal nőtt az autók átlagos teljesítménye, pedig a sebességkorlátozások nem nőttek" – mondja Davies.

 Sajnos a brit politikus logikája mindkét lábára sántít. Egyrészt épp az EU által bevezetett biztonsági előírások miatt több száz kilogrammal nehezebb lett az autók karosszériája, ami a teljesítmény növelése nélkül drasztikusan rontotta volna a gyorsítóképességet. Ennek a folyamatnak csupán mellékterméke, hogy a végsebesség, amely kevéssé függ a karosszéria tömegétől, növekedésnek indult. A sebesség korlátozásával tehát nem lehetne elérni a kívánt célt: ettől még nem készülnének 100 lóerős luxusautók, akkor sem, ha ennyi erő elvben bőven elég a 160-as tempó eléréséhez.

Ráadásul a fogyasztás, és ezzel a károsanyag-kibocsátás elsősorban nem is a motor teljesítményétől, hanem a légellenállástól, a vezetési stílustól és a karosszéria tömegétől függ elsősorban, azaz egy nagy karosszériában, állandóan padlógázon használva egy apró és gyenge motor is zabálja az üzemanyagot. Másrészt egy ilyen korlátozást gyakorlatilag nem lehetne betartatni. Ha a nagy gyártók 160 km/h-ra korlátoznák az autók sebességét, akkor kis tuningcégek szakosodnának a korlátozás feloldására. Az is előfordulhatna, hogy a gyártók kiszivárogtatnák, melyik drótnak kell a motortérben véletlenül elszakadnia, hogy a korlátozás feloldódjon.

Mindeközben a sportosabb modelleket készítő cégek komoly nehézségekkel néznének szembe, hiszen a végsebesség-adat elsősorban marketingeszköz. Kevés olyan sofőr akad, aki folyton 200 km/h felett használja az autóját, és a legtöbbjük nem is hosszú életű, de a vásárlásnál a többieknek is fontos, hogy mennyivel lehetne száguldani az autóval, ha a szabályok engednék. Ki venne Porsche 911 Turbót, vagy Ferrari F430-ast, ha az autópályán nem lehetne vele megelőzni egy alapkivitelű VW Golfot sem?

bucsher Creative Commons License 2007.06.08 0 0 22456
nálam bejön a cikk
vagy nem tudom mit keresel
Előzmény: =Daniken= (22455)
=Daniken= Creative Commons License 2007.06.08 0 0 22455

ezek szerint azóta sem sikerült javítani..:-)

 

hát akkor jó 7végét!

Előzmény: =Daniken= (22453)
=Daniken= Creative Commons License 2007.06.08 0 0 22454

jézus mekkora kotvány ez az autó.....

de tegyük hozzá, a "nm tudják megcsinálni" szöveg számomra a sok leírás alapján azt jelenti, hogy NEM AKARJÁK megcsinálni!!!mondjuk a hiba előjön, tehát egy rakás sz@r az autó, de a szervíz is tehet róla, nem is kicsit!!!

szégyen.

Előzmény: megszalott_325i (22452)
=Daniken= Creative Commons License 2007.06.08 0 0 22453
Az Opel Meriva kémfotós linkje nem működik...csak jelzem....
megszalott_325i Creative Commons License 2007.06.06 0 0 22452
Ezek meg csunya népítéletek ;)
Előzmény: tgera (22451)
tgera Creative Commons License 2007.06.06 0 0 22451
Ezek a csúnya előítéletek.....:))



Tgera
Előzmény: megszalott_325i (22450)
megszalott_325i Creative Commons License 2007.06.05 0 0 22450
Egyszer utaztam 200km -t lagunában. Világos bőr volt, kényelmes volt, tetszett.
De végig aggódtam, nehogy elromoljon:)
Előzmény: tgera (22444)
megszalott_325i Creative Commons License 2007.06.05 0 0 22449
Tanulni kellett volna.
Előzmény: undark (22407)
tgera Creative Commons License 2007.06.05 0 0 22448
Nekem a cikkel nem volt gondom, ezért is tettem idézőjelbe a "gond" szót.

Csak felmerült, hogy általában a Totalcar nem szokta annyira szeretni a francia autókat.

Ha elolvasod a múltkori Passat kombi cikket, amit a Winkler írt, szerintem jól látszik.

Egy kombit nem elsősorban sportautónak építenek, de ezt boncolgatta egyfolytában.

Tgera
Előzmény: Calver_ (22446)
tgera Creative Commons License 2007.06.05 0 0 22447
Végülis jogos
Előzmény: Calver_ (22446)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!