Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Varshi Creative Commons License 2007.06.27 0 0 22836

> ne lehetne használni 2000 alatt, mégha Saughassy számára ez nehezen is hihető :)

 

Aki szerintem mindig is más benzineseket használt, ill. értett "egy átlag benzines" alatt, mint mondjuk én. :))

De az biztos, hogy mindig konzekvens. ;)

Előzmény: G6 (22834)
G6 Creative Commons License 2007.06.27 0 0 22835
Dehogy húz plafonig. 3000-től már erősen érezhető, hogy konyul a nyomaték. Cserébe viszont az átlagnál hamarabb ébred, valószínűleg a változó geometriás turbó és a nagyobb lökettérfogat miatt.
Előzmény: Saughassy (22827)
G6 Creative Commons License 2007.06.27 0 0 22834
Ja, én is így érzem kb a 2,2-es dízelemet. Magához képest persze nem megy jól 1500 alatt, de megy annyira, mint mondjuk egy átlag 2 literes szívó benzines, 1500 fölött pedig annál jóval jobban. De szó sincs arról, hogy lefulladással küszködne, vagyhogy ne lehetne használni 2000 alatt, mégha Saughassy számára ez nehezen is hihető :)
Előzmény: Törölt nick (22825)
Varshi Creative Commons License 2007.06.27 0 0 22833
*sóhaj*
Előzmény: Törölt nick (22832)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.27 0 0 22832

akartal mondani is valamit?

 

sb

Előzmény: Varshi (22831)
Varshi Creative Commons License 2007.06.27 0 0 22831

> Az adatok szerint erosebb (nem is kicsit).

 

Hányszor magyarázzuk el neked, hogy egy dízel autó 2000-nél márt X Nm-e és egy benzines 2000-nél mért y Nm-re nem összehasonlítható adatok önmagukban?

 

 

> En is erosebbnek ereztem

 

Tudom. Ez így működik. Erősebbnek érzed, sőt erősebbnek érezted a "valóságnál" is kicsit.

Ettől még előfordulhat, hogy egy adott tartományban tényleg nagyobb G-t produkált, de egyrészt nem annyival, másrészt meg az nem csupán abból következik, hogy +100 Nm-e van főtengelyen mérve.

 

 

> Azert magyarazd el, biztos nem lattam meg autot kozelrol :)

 

Arról én nem tehetek, hogy a hsz-eid alapján tényleg így tűnik. :o))

Előzmény: Törölt nick (22830)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.27 0 0 22830

A fenét azt. Ott emelkedik meg hirtelen és erősen a nyomaték, azt érzed hátbarúgásnak.

 

Az adatok szerint erosebb (nem is kicsit). En is erosebbnek ereztem.

 

Azert magyarazd el, biztos nem lattam meg autot kozelrol :)

 

sb

Előzmény: Varshi (22828)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.27 0 0 22829

A futomuveben tenyleg volt valami kopogas, de a motorja rendben volt.

 

Mondjuk azokat az autokat sem vennem meg, mikor leveti oket a fahrertraining :)

 

sb

Előzmény: Saughassy (22824)
Varshi Creative Commons License 2007.06.27 0 0 22828

> valszeg 2000/min-nel a 320d olyan 100Nm-re tobbet tud, valszeg azt erzi az ember.

 

A fenét azt. Ott emelkedik meg hirtelen és erősen a nyomaték, azt érzed hátbarúgásnak. Nagy élmény, de becsapós. Egy szinttel komolyabbnak érzed a gyorsulást, mint a valóság.

Előzmény: Törölt nick (22825)
Saughassy Creative Commons License 2007.06.27 0 0 22827
Es azon meg nem filoztal, hatha a tied sem az egyetlen kivetel, a padlotol plafonig huzo dizel, hanem egyszeruen mas fogalmaink vannak a padlotol huzasrol?:)
Előzmény: G6 (22803)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.27 0 0 22826
na, szepen kinagyitotta. nem igy akartam, bocsi
Előzmény: Törölt nick (22825)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.27 0 0 22825

Nem emlekszem pontosan, de szvsz 1700 korul mar egeszen jol megindul. De 1000es fordulat korul siman autozhato. A turbolyukat szepen kiszedi belole az elektronika.

 

Amugy a gyari adat  a 320d-nel 340Nm/2000–2750 kozott a 330i meg 300Nm /2500–4000 kozott. A nyomatekgorbeket nem lattam, de valszeg 2000/min-nel a 320d olyan 100Nm-re tobbet tud, valszeg azt erzi az ember.

 

sb

Előzmény: G6 (22813)
Saughassy Creative Commons License 2007.06.27 0 0 22824
Akkor valszeg kehes volt a benyas, nezd meg az adatokat. :) Vagy a szokasos olyan mintha menne dizeles erzes kapott el. :)
Előzmény: Törölt nick (22812)
bucsher Creative Commons License 2007.06.27 0 0 22823
jó de én ezek után már 5ösben megyek neki
nehogymá :)
Előzmény: sixpack525i (22822)
sixpack525i Creative Commons License 2007.06.27 0 0 22822
Pest felöl jösz az Árpád hídon, budai oldalon nem mész fel a felüljárón, hanem alatta lemész. Lámpánál balra, egy baromi széles kanyar majd az első lehetőségnél jobbra, és mész egyenesen, majd megint lámpa, és ott egyenesen fel :-)) Na az a kiscelli. De fent ne fordulj vissza, lesz ott egy driftes balos kanyar, ahol 2esben lábszagra még egy 520i is eldobja a seggét :D Nagyon jó móka :-))
Előzmény: bucsher (22821)
bucsher Creative Commons License 2007.06.27 0 0 22821
hol van ez a kiscelli? most már meg kell néznem :)
Előzmény: VDaNi (22805)
sixpack525i Creative Commons License 2007.06.27 0 0 22820
A kiscellin az 1400kg-s e28 535i-t vontatva az első kanyarig bírta az E28am, szar benzinnyomással :-) Felvitte volna, csak beváltottam a 2est, ami egy elég elhamarkodott döntés volt :-)))
Előzmény: =Daniken= (22809)
VDaNi Creative Commons License 2007.06.27 0 0 22819
Hármasban ha nem megyek le 40 alá, felmegy. Nyilván ha nem húz a motor, akkor már nem...
De sose voltam híve a kis fordulatszámnak, ha nem menne fel visszavágom 40nél egyesbe :DDDDDDD
Előzmény: G6 (22818)
G6 Creative Commons License 2007.06.27 0 0 22818
1500 alatt is felmegy 3-asban? Fölötte nekem is, még 4.-ben is, de olyan csak akkor van, ha épp nincs előtted senki. A kanyarban viszont mindenképp vissza kell váltani, mert különben alapjárat alá menne a fordulatszám.
Előzmény: VDaNi (22814)
VDaNi Creative Commons License 2007.06.27 0 0 22817
A TS is csak vonszolta magát, mondjuk ott segített a jó rövid váltó.
Előzmény: G6 (22808)
VDaNi Creative Commons License 2007.06.27 0 0 22816
Nagyon pici tartományban tudom elképzelni, hogy a 320D jobban menne, mint a 330i.
Ennél a két motornál már nyomatékban sincs nagy különbség, s a 330i alapjárattól húz, nem kell megvárni, míg betőőt a túró
Előzmény: Törölt nick (22812)
VDaNi Creative Commons License 2007.06.27 0 0 22815
Épp ezért gondolom, hogy a 30i sem lehet rosszabb......
Előzmény: =Daniken= (22807)
VDaNi Creative Commons License 2007.06.27 0 0 22814
Nekem 3ban felment a Smart és a Yaris is
Előzmény: G6 (22810)
G6 Creative Commons License 2007.06.27 0 0 22813
A 320d kb milyen fordulattól húz amúgy? Nincs rajta nagy turbólyuk ezekszerint?
Előzmény: Törölt nick (22812)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.27 0 0 22812

Egy 3 ezres szívó 6hengeres BMW motor szerintem nem vészesen gyenge alul.

 

mihez kepest? A 320d utan eleg kehesnek tunik.

 

sb

Előzmény: VDaNi (22805)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.27 0 0 22811

raadasul a motorfek miatt jon a himbilimbi effekt

 

csak ha szarul van applikalva a motorelektronika.

 

sb

Előzmény: Saughassy (22802)
G6 Creative Commons License 2007.06.27 0 0 22810
Igen, pont ott a végén a legmeredekebb, úgyhogy nyomná az ember, hogy ne essen le a fordulat, de a kanyar miatt meg mégis vissza kell venni a gázt, úgyhogy óhatatlan a visszaváltás. A Corolla TS-sel be tudtam venni 3-asban, de annak nagyon rövid volt a váltója.
Előzmény: =Daniken= (22809)
=Daniken= Creative Commons License 2007.06.27 0 0 22809

a Kiscelli alattomos egy utca:-))

 

3-assal berongyolsz, de van egy 2. meredek pont az utolsó 100m-en és a kanyar előtt kell a 2-es. nekem, az 1.6-al. az a kanyar annyira szar.kis autóval tolod, nagy autóval feékezem benne:-)))

Előzmény: G6 (22808)
G6 Creative Commons License 2007.06.27 0 0 22808

Akkor a TS is csak vonszolta magát, mert ezzel kb ugyanolyan könnyen megyek át a fekvőrendőrökön 2-esben. Magához képest gyenge csak, amúgy még 1500 alatt is teljesen tartható vele a forgalom ritmusa, de 1500-2000 között már kimondottan erős. 3-asban azért már figyelni kell a turbónyomásra, mert pl ha 1500 alatt mész fel a Kiscellin, akkor vissza kell rakni 2-be. De 1500 fölött gyakorlatilag bármilyen emelkedőn felmegy erőlködés nélkül.

Előzmény: VDaNi (22804)
=Daniken= Creative Commons License 2007.06.27 0 0 22807

a 28i konkrétan olyan, mint egy gőzmozdony,nem méltatásként, de az a motor vmi fantasztikus, akár az 5, akár a 3-as szériában, nem beszélve arról, hogy a 7-esben is szerepelt.

 

G6: a 3-asban kupplunggal alapjáraton fordulással szerintem nincs is gond, csak akkor ha véletlenül elkezdesz csúsztatni és már lendületet veszt a gép, mert akkor ha csak egy picit csúsztatsz a "halott zónában" eldobja magát mint a sicc.indítózhatsz újra.benzinesnél ilyen problémám sosem volt, pedig hosszú dízelezés után marha furcsa volt gyorsan kuplungolni, mert dízelnél 1-esben és rückwertzben csak finoman felengedtem a kuplungot és finoman át a gázra..oszt huss:-))) benzinesnél ilyet nem tapasztaltam sosem, ott küszködéssel-ha kell-de kihúzza magát.

 

az a baj, hogy az általam próbált új dízeleknél alapjáraton van vmi nyomaték-ezt a Mondeonál konrétan nem találtam-, majd olyan 1000-1800 között szinte semmi...utána meg bumm, mint az ökör...

Előzmény: VDaNi (22805)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!