Na ja, de mi a fasznak jon rad? Inkabb villantson vagy indexeljen, az legalabb nem balesetveszelyes. Azert mert o 3 tonna vasban ul es azt hiszi vele semmi sem tortenhet (pedig mennyire, hogy de), meg ne daraljon le mast. JQA t a seggbemaszoknak. :)
ad 2. Aki ennek ellnére 130-al folyamatosan a belsőben autózik, az egy paraszt
ad 3. Itt erről szó sem volt, viszont 130-nál már nem lehet elvárni azt, hogy két 90-100-al tötyögő Suzukis közé beugorjon valaki csak azért, mert a Transporter siet
Nem tudom, mit lehet ezen flamelni. Én tegnap 170-el jöttem fel az M7-es végibűl az M0-ig, és szinte végig tudtam tempóban jönni. Nem jutna eszembe levillogni valakit azért, mert le kell lassítanom miatta 150-re, de ha azt látom, hogy megyünk 150-nel és 1 km-re előtte tiszta a külső, és nem megy ki, bizony kirakom az indexet meg villantok egyet-kettőt. Teljesen egyszerű ez, kéremszépen.
Annyira hihetetlen, hogy emberek mennyire nem képesek egymással közlekedni :(
(Most tényleg nem azért, de tegnap amikor felértem a pályára, beállt mögém egy Q7. Előzgettem szépen 170-nel és sehol nem volt olyan hely, ahol el tudtam volna engedni. Rám jött eléggé, ebből láttam, hogy azért szívesen megelőzne, így amikor volt hely, kihúzódtam és elengedtem, ő meg ment tovább, és én is tudtam folytatni a siettségemet. Valahogy így lenne normális...)
Húb+ egy hete semmi hsz, aztán egyben elhangzanak együtt az "autópálya" "előzés" "belső sáv" "130" szavak, és pár óra megvan egy oldalnyi hozzányögés. :-) Tiszta szégyentábla II... :-))
ki tudja honnan tudok rendelni régi autósplakátokat? közepes és/vagy nagy méretben? van egy pár kedvencem, hely meg a falon és ilyet is szeretnék kitenni.csak régi legyen.
köszönöm.
Sógi, ha van egy JÓ tipped, kiállok a külsőbe gázelvétellel:-))
Na ja. Én se mondtam a fickónak egy szóval se, hogy ne előzzön meg balról (mert láttam, hogy mindenáron azt akarja). :-) Vagy Te nem kimondottan erre gondoltál?
"Én már jópárszor észrevettem, hogy akik lassabb autóban ülnek, azok nem tudják, hogy az a 30 méter is bőven elég nekem, hogy elhúzzak mellette és simán visszajöhet úgy, hogy nem kell fékeznie."
Nameg azt is tegyuk hozza, hogy a "gyorsabb auto" soforje is elbambulhat, vagy nem valt vissza, ha kell, vagy ilyesmi, oszt fel se tunik neki, hogy a kiment auto mar javaban tapossa a feket, csak mer' o almodozott. :-)
Azt meg a fene se tuggya, almodozo tipus jon-e mogottem, ugye. :-) (En kimegyek, de csak ha ugy latom, hogy fekezes nelkul vissza is tudok jonni. Rosszabb napjaimon ugyanez gazelvetel nelkullel.)
Egyébként meg igenis rá kell fékeznie (nem csak egy Transporter esetén), főleg akkor, ha jönnek még néhányan mögötte, akik szintén úgy gondolják, hogy nekik gyorsabban is szabad (sőt, muszáj) menni, és azok is tolják az első türelmetlent. :-)
Az a 30 méter egy követési távolságnak is elég sovány, nemhogy kettőnek. Egyébként meg legalább húsz éve vezetek, elhiheted, hogy meg tudom ítélni, milyen távolság mire elég.
Én már jópárszor észrevettem, hogy akik lassabb autóban ülnek, azok nem tudják, hogy az a 30 méter is bőven elég nekem, hogy elhúzzak mellette és simán visszajöhet úgy, hogy nem kell fékeznie. Csak mivel általában a saját autójukból indulnak ki, ezért azt hiszik, hogy ha ő most kimegy előlem, akkor neki kell ráfékeznie pedig nem...
én sem megyek ki az első egérpiszoknyi lyukba, ha 90-el megy a külső. Ha 120al, akkor igen, mert nem esik le a gyuru a kezemrol félrehuzni a kormanyt, aztan 5 masodperc mulva vissza.
Persze, de ha tényleg elolvasod, amiket írtam, akkor láthatod, hogy én is mindig kimegyek, amikor érdemes. De vannak olyan esetek, amikor ezzel csak saját magamat szívatnám, és ehhez nem mindig van kedvem. Ahhoz meg főleg nincs, hogy azért tegyem ezt, hogy más nyugodtan szabálytalankodhasson.
Kurvara idegesit ha seggembe masznak, mert eddig egyszer tort az autom, amikor is egy balfek fekezes nelkul belemrongyolt hatulrol. Ugyhogy hidd el, elegge idegesit a fektavon belul lihegok faszsaga. De altalaban nem talalnak meg hatulrol, ennek pedig ket oka van. Az egyik autom megfeleloen motorizalt, hogy ne tortenhessen ilyen (viszont most tk), a masik pedig céges és alulmotorizált, viszont pont ezért megnézem ki elé jövök ki. Ilyen egyszerű. Ha mégis megtörténik, akkor én sem megyek ki az első egérpiszoknyi lyukba, ha 90-el megy a külső. Ha 120al, akkor igen, mert nem esik le a gyuru a kezemrol félrehuzni a kormanyt, aztan 5 masodperc mulva vissza. Ennyi.
"szándékosan 12x-el előzni"...na ez a mai nap legjobb poénja:-DD
egy dolgot mondtam: 130km/h-val lehet maximum autópályán haladni és ez a szabály. Ha feltételezem, hogy kvázi üres autópályán én "szándékosan" (????)12x-al/el megyek a belsőben, de Te 130 -al jössz,tehát gyorsabb vagy, lemegyek.Vilinger?:-))
nem azért, de én is meg tudom csinálni, hogy mögéd állok 180-al és tollak 220-ig, de mi a büdös francnak? egyáltalán nem érzem szükségét. aki meg állat-nem Te- és jön 180-al, menjen, tőlem mehet Isten hírével.
igen, elbagatelizálom:
A és B adott.A és B egymást követen haladnak a Magyar Óperenciás Autópályán.
Jobbra szürke marha, balra gémes kút, előre a cél, hátam mögött mindenki lassabb mint én.sebességük alapján határozzuk meg, melyiknek mit kell tennie, hogy ne sérüljön egyikük közlekedési morálja sem.muhaha.
HA A 90 km/h val cammog és B pedig Attila kardjaként szabályosan 130km/h- val A mögötti szelíd légörvényt szaggatja szét orrdíszével, naná, hogy A takarodjon le, hiszen a kis rohadék szándékosan 90-el megy.Feltartás, sípjel.
HA A szándékosan 12x-el előz (felháborító aljasság!) és B ismét érkezik 130 km/h-val,de tele a külső sáv, akkor A indítsa be a propellert, húzza be a futóművet és szívódjon fel.
Ha mindketten 130km/h-val mennek(A és B is), de B (Isten Ostora) autósnál több a Kraft, jobbak a kapcsolatai, jobban pipázik a titkárnője, egy Bon Jovi koncerten a gruppie-k tőle kérnek autógrammot és vele mennek haza a zenekar helyett, és ő különben is siet és frissen mosatta a verdát, akkor is A a köcsög, tehát húzzon le!!!
szóval én befejeztem, voksoljon itt az akinek erre ideje van:-)
Szerinted. Szerintem meg arról, hogy kell-e szopatnunk saját magunkat az ilyen barmok miatt. Tényleg kíváncsi vagyok, hogy Te mit tettél volna az adott helyzetben! Írogatni persze könnyű, hogy "én ilyen meg olyan fasza csávó lettem volna", én arra lennék kíváncsi, hogy a valóságban mit tettél volna. Ezt persze aligha fogjuk kideríteni.
Nem érted, hogy nem volt annyi hely a külső sávban, hogy lett volna értelme kimenni? Ha lett volna, akkor megtettem volna, még akkor is, ha egy ilyen barom jön mögöttem.
Rosszul gondolod. Nem örülök, ha egy ilyen feltart, de ilyenkor nem szoktam anyázni. Én tudok alkalmazkodni a forgalmi helyzethez. Jó lenne, ha a száguldozó barmok is tudnának.
Mi az, hogy haladéktalanul? Nem kéne hozzá az is, hogy a megelőzött járműhöz képest is legyen valamekkora követési távolság? Te talán mindenkire ráhúzod a kormányt, akit megelőztél?