Hidrogén meghajtású BMW. Igaz hogy csak 160Km tud egy feltöltéssel megtenni mert kb annyi sűrített hidrogén fér a tartályába és tankolni se tud akármelyik sarkon.
Viccet félretéve verik itt magukat az euro akárhánnyal közben meg nő az emisszió, mert elb@szák az optimális keveréket. Renezis Wankelnél bőven lambda 1 alatt van a keverék mert lambda 1nél elolvad a katalizátor a kipufogón kitolt lángfrottól.
Oks, mondjál olyan kocsit, ami jól megy autópályán 400 lóerővel, nyomatékos és ha valaki szályába dugjuk a kipufogóját, akkor nem hal meg tőle még 10 perc után sem.
Belátjuk, szarok a mai autók. A Honda, Vw, Lexus, Mazda, Nissan, Fiat stb.
Majd verhetik magukat az autógyártók, ha ilyen fasza motort alkotnak.
Felejtsük el az aksis autókat. Azok se jobbak a benzinesnél hosszú távon a sok Kénsav miatt.
Folyatassuk az antiglobalista vonulatot a GMmel. Opel Asztma H és G ugyanazon motorral váltóval é sfelszereltséggel. Mi a bront kerül fél millióval többe a H modell. Belül szutyuki, kivül valami beazonosíthatatlan japán eu keverék és még ronda is.
Mindig van olyan, aki csak epét iszik reggelire... Én sem hiszek el semmit csak úgy,de a Pitbull által folytatott dolog má enyhén fogalmazva erős túlzás. Az egészséges kritikát a normális ember szívesen fogadja, de itt nem erről van szó.
Lógané? Rönyó levetett technikája, gagyi anyagokból, éhbérért dolgozó román munkásokkal összerekva. Globalizmus rulez. Rönyó tökélyre vitte a VW módszert.
Az lehet,hogy ebből él a WV,de anno igencsak jól megtervezték a motort ezért is tudták ezt így "megjátszani". A WV csoport árképzésével én sem értek egyet,de ettől még jó konstrukciókat gyártanak.
Szerintem nézz meg egy befecskendezőt mielőtt nekiállsz magyarázni dolgokat. A porlasztást végző résznek az elmozdulása gyártótl függően 80 és 30 mikron között szokott lenni. A kenésükkel nem foglalkoztam, így arról nem tudok nyilatkozni.
Azt azonban még el kell mondani, hogy a fém nem szokott önkenő lenni. Pl. vezető szokott lenni, de önkenő, ez új tulajdonsága. :-)
Kenésként kenő anyagot szoktak használni. Vezetsénél, olyan estekben, ahol két fémes alaktrész elmozdul egymáson, ott szokát pl. azt alkalmazni, hogy az egyik fél puhább fém, mint a másik. Pl. munkahengereknél ahol neked kell gondoskodni a rudak megvezetéséről, ott szoktak bronz perselyt alkalmazni, ahol a másik fél pl. egy erősen edzett, nemesített acél.
Ha erre gondoltál, akkor eltévedtél, mint ma oly sokszor.
Segítek egy picit, mert látom nem megy a dolog. A kipufogógáz kezelés nem csak a korom részecskék eltávolításból áll, hanem a CH, CO, CO2, és NOx gázok kezeléséből is. Ezért van pl. DeNox katalizátor pl. a dízelekben.
Ez itt egy dízel befecskendező szétszedvea második pedig egy DI benzin befecskendező.
"ád a WV tipusok motorteréből,de nem tudmom ismered-e a mondást: bevállt csapaton ne változtass."
A 70 években amikor mérnökök tartósságot tartották szem előtt alaposan túlméretezték az alkatrészeket, ebből élt mindezidáig a VW. Tuningolják és utána pofátlanul adják annyiért mintha valóban fejlesztettek volna. Na ez ami nem teszik.
Felicia és SuperB (hogy ez végül is egy Passat akkor ezt is) kivételével kipróbáltam mindegyiket. Saját verdámban is VW motor van. Cimborám jóvoltából meg volt alkalmam a VW csoport számos modeljét kpróbálni. Egyeébbként mért kell Xköbönször elmondanom mint hülyegyerekenek hogy nem nem a Skodával hanem magával a VWvel van bajom?
Na a hozzászólásdoból én, meg gyanítom a többiek is erre az egy szóra voltak kíváncsiak, a többi meg (bocsánat, de kiprovokáltad) süket duma.
Vagyis Te osztogatod itt az észt, ahol jó néhányunk nem az első Skodájánál tart?
Kipróbáltál a modell-palettából egyet, mi meg kilométerek sokezreit tesszük meg naponta ilyen kocsikon?
Nincs itt valami tévedés? Nekem speciel volt ilyen, meg olyan, sőt mégolyanabb motoros Skodám is, sok benzines után egy dízelt nyúzok. Hidd el, szidom a lüke németeket én is eleget, kérdezz csak meg erről itt a régi tagokat! Ennek ellenére ár/érték arányban, VW technika ide, vagy oda, nem találtam a piacon olyan autót, ami nekem megfelelt volna. Így aztán a totálkárra tört Octaviám után ismét Octavia jött a sorban, a jelenlegi.
Ha hiszed, ha nem, volt japán kocsim is, imádtam, de az volt a legnagyobb baja, hogy nem én voltam az első tulajdonosa, így három év után eladtam. Így utólag visszaidézve a vele kapcsolatos élményeimet: jó kocsi volt, de sokkal kevésbé kihasználható, mint a jelenlegi, vagy a kettővel ezelőtti Skodám. Nem beszélve a fenntartási költségeiről
Végezetül kérlek, hogy erre a hozzászólásomra lehetőleg ne válaszolj, részemről lezártam a témát, és semmilyen formában nem óhajtok visszatérni ebbe a vitába.
Lehet,hogy szinte mindig ugyanaz a blokk képe köszön Rád a WV tipusok motorteréből,de nem tudmom ismered-e a mondást: bevállt csapaton ne változtass.
Nekem csak március óta van Skodám (történetesen Fabia Combi 1.4 MPI), de a vásárlás sem hirtelen felindulásból történt,hanem mert egy abszolúte kényelmes utazóautót szerettem volna és nem egy 10-20 éves roncsot,ami havonta megesz 20-30eFT alkatrészt. Hozzáteszem előtte Kispókom volt,de azt teljesen újjáépítettük apámmal és csak úgy üzemelt jól.
Remélem figyelted,hogy egyre többen vesznek AUTÓT (nem Suzukit),azok,akik ezt megengedhetik maguknak és ők sem a '70-es évek termését szemezgetik...
Az meg a dolgok másik fele,hogy ha mindenhez úgy állnánk hozzá,mint Te a banki dolgokhoz,akkor mindenki otthon gubbasztana,attól félve,hogy kirabolják az utcán...
Cimborám javít elég sok fajta verdát így van alkalmam kipróbálni jónéhány márkát. És bizony VW csoport különböző géphazaiból szinte mindig ugyanaz a blokk figyel ki.
Bake a gyertyának nincs mozgó alkatrésze, míg a befecskendezőnek igen. Diesel porlasztócsúcsot és befecsekendező se szabd úgy elképzelni mint a egy injectiós tűt. Ezeknek végén van egy kis szelepként funkcionáló rész ami visszazár a üzemanyag bespriccolása után. Na ide kell a kenés. Ami dieselnél az üzemanyag végzi, benzinél meg maga fém felületnek kell ön kenőnek lennie.
1.Erre az autóra mondd, hogy szar. Szerintem nem mered. 77 óta gyártják és még ma is mennek. Mutass egy ugyanilyen japánt, amiből ennyi fut magyarországon és 77-es évjáratú dízel. Nem fogsz tudni..."
Dehogy nem ződséges merci, második kasznival. :) Japán isuzu motoros Opel.
Viccet félretéve a VW az 1.6D óta nem fejleszt csak tuningol, felfurjuk blokkot nagyobb ürtartalomra + turbo + nagyobb befecskedezési nyomás, majd váltunk Direkt befecskendezőre, azt meg leváltjuk PDTDI de belül nem nyúlunk érdemben hozzá. Dupla LE meg tripla nyomaték és reméynkendünk hogy az alaktrészek bírják majd.
Nincs de nem is lesz amíg VWnél nem lesz nagytakarítás, mert hogy szart próbálják eladni aranyáron. Mégegyszer mondom nincs emmi bajom magával a Skodával mint márkával azon kívül hogy Fóbia ronda és nem tetszik, a VW mint cégcsoport és üzelepolitikájával nem vagyok kibékülve.
Ja VW csoportból eladási statisztikát Skoda vezeti. Miért? A Skoda ára az amit a jónép a VW technikáért még hajlandó megadni, a többi már csak elvakult németautó buzeránsra és ezen belül a VW imádókra lehet rásózni.