Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

STRS Creative Commons License 2005.10.04 0 0 45784
Úgy leszóljátok szerencsétlen AEE motort. Tudom egyszerű, mit egy faék, de:

A moci 55kW (fojtott) teljesítményű. Maximális ereje 4500 1/min fordulaton jelentkezik. Érdekes, hogy a hasonló furat/löketű 1,6D motor is 300 fordulattal feljebb éri el teljesítmény maximumát.

Hosszú löketű motor, nem bír forogni.

A három hengeres 1,2-nek, ami az AEE „darabolásából” készült  5400 1/min fordulatnál van 47kW teljesítménye. Egy  OFF 1,6-os motort is találtam hasonló furat/löket aránnyal. (77/86) 90LE teljesítménnyel 5400-as fordulaton. Az egyértelmű, hogy nem bír annyit forogni, mint egy jobb F/L arányú sportmotor, de az a 600 fordulat ami az 5400 és az 1,4 16V 6000-es fordulata között van, nem tűnik annyira elvetemültnek.

 

Ha nincs igazam, akkor egy AEE motoros Felicia eladó. :-)

Előzmény: nohab (45680)
Casper2003 Creative Commons License 2005.10.04 0 0 45783

Már van ilyen kocsim:)

igaz, nem Sportline, hanem Comfort.

Elég jo.

Már a saját kocsimon hiányolom a szép felniket(ilyent akarok utolag rá tenni)

és a jo ülést:)

Előzmény: hudi871 (45780)
TUZI Creative Commons License 2005.10.04 0 0 45782
Ez kicsit érdekesen jelent meg ,de azért érthető.:-)
Előzmény: TUZI (45781)
TUZI Creative Commons License 2005.10.04 0 0 45781
Hy.

Itt valami tévedés lehet mert én CsepelrŐl tudokés azt hiszem nem Tesco.:-(
Előzmény: okosskodas (45770)
hudi871 Creative Commons License 2005.10.04 0 0 45780

Most akkor lecseréljük az 1.2-t vagy nem ?:-)

 

FAbia Sportline 1.4
hudi871 Creative Commons License 2005.10.04 0 0 45779
Szia ! Én egy éve vezetem a Fabiat ,de még mindig nem tudtam megszokni a gázpedált .Azt hiszem az általad fílinges vezetésnek nevezett dolgot épp ez csapja agyon ebben az autóban .Ha valaki tud valami megoldást ,hogyan lehetne kissé "drótossá" tenni a pedált engem is érdekelne .A régi S 105-ben utáltam ,hogy folyton elszakadt a bog(w)den(?),de már kezdem visszasírni:-) 
Előzmény: WarbiRunner (45776)
Bálint1 Creative Commons License 2005.10.04 0 0 45778
OctiTomi!

Itt vannak a képek:







Bocsi a minőségért, de telóval készült.
tomcat73 Creative Commons License 2005.10.04 0 0 45777
Én is wariból ültem át:))) Na jó először Seat-ba és utána Skodába. Megkellett szokni, hogy ilyen lágy a gázpedál. Meg a kuplung is furcsa volt a wari teherautó kuplungja után.
Előzmény: WarbiRunner (45776)
WarbiRunner Creative Commons License 2005.10.04 0 0 45776
Volna egy kérdésem ismét...A Fabiának direkt olyan a gázpedálja, hogy lényegében az első 1-2 centin eléri a padlógáznak megfelelő állást, azutás süpped? Vagy valami hiba van? Szinte csak pöcögtetni kell a pedált, és hosszú utakon rendesen görcsbeáll a lábam, mert tartani kell, nehogy nagyon lenyomódjon. Faterom Fordjában ennél sokkal keményebb az elektronyos pedál, nem is beszélve a vásári dodzsemekről.:-) Szóval én nem igazán tudom, hogy ez így normális e, nekem ez még mindíg új fíling én a drótos pedálhoz szokott gyerek vagyok.

kösz,
WR
iusimi Creative Commons License 2005.10.04 0 0 45775

Sziasztok!

 

Tudna nekem vki abban segíteni, hogy az 1.4 16V-s VW motorokat milyen gyertyával szerelik gyárilag(AHW mot.kód, 2000. nov-i,  2001-es modellév)?

Illetve mi lehet a legjobb bele?

 

Előra is köszi

 

iusimi

lmgs Creative Commons License 2005.10.04 0 0 45774
Úgytudom, hogy farmotoros márkatársunk is érdekelt az utóbbi gyorsuláson. Sorozatosan Honda Civic-ek előtt végez, kategóriájában 1.,2.,3. helyen.
Előzmény: Steve357(octavia) (45767)
EntY Creative Commons License 2005.10.04 0 0 45773
OK köszi!
Előzmény: okosskodas (45770)
EntY Creative Commons License 2005.10.04 0 0 45772
Azt úgy tudom meg lehet nézni a ráírt számokból kiderül. Az enyémek sem voltak pihe puhák de összehasonlítva haverom új RS-vel igen csak elpuhultnak éreztem.
Előzmény: benqq (45765)
EntY Creative Commons License 2005.10.04 0 0 45771
Használtan vettem (gyári alkatrészekkel belül újonnan) 75 píz. Benne volt a beszerelés és a futómű állítás. (állítható keménységű)
Előzmény: benqq (45764)
okosskodas Creative Commons License 2005.10.04 0 0 45770

Hali! Amiről én tudok, az okt.30.-án lesz az M5-ös Tesco-nál du. 16h-tól.

Nézz át info-ért a www.skodaklub.hu -ra (bocs Stevie)!

Előzmény: EntY (45762)
lmgs Creative Commons License 2005.10.04 0 0 45769
Többet fog mutatni a kilométer óra, mint a reális érték. Meg elképzelhető egy kis plusz fogyasztás.
Előzmény: hun2005 (45757)
szlacikaa Creative Commons License 2005.10.04 0 0 45768
Mindenki AEH AEE és hasonló motorkódokról beszél. Annyira ritka az enyém a BFQ? Mi lehet a különbség?

KÖszönöm
Előzmény: nohab (45759)
Steve357(octavia) Creative Commons License 2005.10.04 0 0 45767
Akit érdekel egy ujabb tali lehetösége és némi Show müsor! Nekem a multkori tetszett nagyon. Aki jön ott talizunk!! Némi infó még róla! Nem tudom a hely valahol fel volt-e tüntetve de TÖKÖL-i reptér!! 2005. Október 22. Autós,- motoros gyorsulási verseny és szlalom kupa 2005. Október 22. Szombat kapunyitás 11:00 Gyorsulási verseny kezdete 12:00 Start: 12:00 Nevezés: 21:00 Döntők: 23:00 Belépőjegy 1500HUF(6€)/Fő Autós Gyorsulási Futam Nevezési Díj: INGYENES! Letölthető dokumentumok: http://www.futam.hu/Info/lapok.html Motoros Gyorsulás Nevezéi Díj: MAMS előírt díjtételek Napi Licensz: 4200HUF (élet és felelősség biztosítással) Pályabeosztás: 12:00 - 12:45 Motoros futamok 13:00 - 14:45 Autós Futamok 15:00 - 15:45 Motoros futamok 16:00 - 17:45 Autós Futamok 18:00 - 18:45 Motoros Futamok 19:00 - 20:45 Autós Futamok 21:00 - 21:30 Motoros Futamok 21:45 - Autós Futamok Nevezői létszámtól függően: - 22:15 Döntők kezdete + 23:00 Döntök kezdete Total Timing: Autók: ~6h Motorok: ~3h
Steve357(octavia) Creative Commons License 2005.10.04 0 0 45766
Október 22-én kerül sor a MüllerArt Gyorsulási Futamok szezonzáró versenyére, mely fergeteges show-t, durva külföldi és hazai dragstereket, valamint egy teljes napot kínál mindenki számára, hogy tesztelhesse autóját, és benevezzen az év utolsó nagy 402 méteres megmérettetésére. A maratoni hosszúságú verseny szombaton reggel 11 órától nyitja meg kapuit, az első páros pedig 12 órától állhat a negyedmérföldes szakasz startvonalához, mely a szokásos jó tapadású pályán, pontos időmérés mellett szolgál majd a végső viadalok lebonyolítására. A verseny résztvevői között igazi exkluzív meglepetéssel találkozhatunk, a hazai gyorsulási élet krémje, valamint a 2 legkomolyabb hazai drag – a MüllerArt Smith’s Bros dragje, és a Chevy Nova – mellett, a hírek szerint további külföldi, 10 másodperc alatt teljesítő kőkemény erőgépek sütik majd fel a betont, nem is akármilyen fokon! Hamisítatlan gigászi küzdelmeknek lehet tehát szemtanúja mindenki, aki tiszteletét teszi a reptéren ezen a szombaton. A show mellett természetesen a verseny hozza a szokásos izgalmakat, sőt, ez alkalommal bárki próbára teheti autóját, hiszen a futamokra történő nevezés mindenki számára ingyenes lesz! Itt kerül majd sor a végső összecsapásokra is, melyekben eldől, ki viheti haza a versenysorozat több milliós fődíját jelentő Mitsubishi Colt-ot és a második helyezettnek járó Kymco quadot. Mint ahogy ezen a rendezvénysorozaton már megszokhattuk, nem csak egy verseny lesz egy helyen: megrendezésre kerül ugyanis a VMAX által támogatott szlalom verseny utolsó fordulója, valamint a Carstyling.hu autós szépségverseny záró felvonása is, ahol a szokásos kupák mellett az éves összetett díjak is gazdára találnak. Ismét lesz gumifüstölő aréna, és bemutató a hazai etalonnak számító IMI Team műsorában, minden eddiginél nagyobb tuning expo, a kicsik számára vidámpark, a sportolni vágyóknak ingyenes kite surfözés, számos program, henna festés és non-stop Dj live mix gondoskodik majd a megfelelő hangulatról. A megszokott show-elemek mellett új látványosságként exkluzív RoncsDerby, és Bike Trial és amatőr Drift bemutatót is megtekinthet majd a nagyérdemű, de több év végi márkatalálkozó helyszíne is a tököli reptér lesz ezen a napon. Mivel a verseny egész napos, és az éjszakába nyúlik, a nap leszállta után több újítással is találkozhatunk: új hangulati elemek és világítás, éjszakai tüzes meglepetés, valamint ingyenes forró tea várja a versenyzőket és nézőket egyaránt. A rendezvényt – és az egész szezont - stílszerűen tűzijáték zárja majd, mely méltó pontot tesz a kiváló versenyév végére. A rendezők mindenkit szeretettel várnak az év utolsó versenyén, ahol a színvonalra a már sokszor bizonyított remek szervezés, és folyamatos fejlődés az igazi a garancia, ígéretük szerint egy magas 9-es rekorddal zárják majd az évet, hogy jövőre ismét legyen miért gyúrni az autókat! Ahogy a versenysorozat megálmodóit is idézhetjük: „Mindannyian tudjuk, hogy Kolombusz fedezte fel Amerikát, de azt is hogy végül Amerigo Vespucci ismerte fel a tényeket! 2005-ben csipkerózsika álmából ébredt fel a gyorsulási versenysport, és egy új időszámítás vette kezdetét, mert megmutattuk mi is az a gyorsulás! Egy új sportágat hoztunk létre, melynek ékes bizonyítékai, hogy új autó csodák álltak versenybe, idő és sebesség rekordok szemtanúi lehettünk, és újabb reménységek álltak a dobogóra! 2005-től újra van miért sportszerűen gyorsulni, és remélhetőleg a szezonzáró futamunkon Október 22.-én, Tökölön történelmet fogunk írni, mert egy olyan ponthoz érkezünk, ahol a sportolók teljesítményükkel arányosan kapják a díjazást, és a látogatók újra színvonalas versenyt láthatnak majd!”
benqq Creative Commons License 2005.10.04 0 0 45765

Lehet hogy az én gátlóim se gyáriak, csak én hittem annak.

88000-nél vettem a kocsit, ezek szerint lehet már ez a második garnitúra.

Előzmény: EntY (45753)
benqq Creative Commons License 2005.10.04 0 0 45764

Mennyibe került a 4 koni?

 

Előzmény: EntY (45753)
taki67 Creative Commons License 2005.10.04 0 0 45763
Kösz az infót!
Előzmény: eref_ (45751)
EntY Creative Commons License 2005.10.04 0 0 45762

Hol lesz a közeljövőben Skodás találkozó?

::rnie:: Creative Commons License 2005.10.04 0 0 45761

Sziasztok,

 

1990-es Favorithoz keresek 4 olcso acelfelnit, nincs valakinek elfekvőben?

 

rnie

nohab Creative Commons License 2005.10.04 0 0 45760

Pedig a 1,3 waresz eléggé kihegyezett.

 

Szerintem az egy pokolian jó motor a kategóriájában (nyolc szelepes karbis 1.3-as). Imádtam, alul is jó volt és a pörgést is bírta.

Előzmény: Pitbull (45739)
nohab Creative Commons License 2005.10.04 0 0 45759
Ezer dologtól függ, a max. 12-13 körül volt, télen, [(hidegindítás + 6km) x n alkalom] ciklusban. A két 1.6-os között nem nagyon érzek fogyasztásban különbséget, talán gyors autópályázáskor jobb az AEH.
Előzmény: szlacikaa (45747)
nohab Creative Commons License 2005.10.04 0 0 45758

Nem.

 

Nem kombiban viszont elképzelhető.

Előzmény: T Zoli (45756)
hun2005 Creative Commons License 2005.10.04 0 0 45757

üdv !

 

szerintetek mi történik ha a 165/65 R14 -es téligumit felrakom a gyári 165/70 R14 nyári gumi helyett?

Mert most nincs pénzem télire és van 4db 90%-os téli matador mp 58 (előző automról) de 165/65 r14 méretben.

1,2 Fábia combira kéne....

 

aki tud válaszoljon, köszi előre is...

 

 

T Zoli Creative Commons License 2005.10.04 0 0 45756

Szerintetek kihozható a köv. új autó 3 millióból (ennyi pénzből kell új autót találni egy ismerősnek, lehetőleg kombit, kp vásárlás, hitelt nem akar):

Octavia Combi Tour 1.4, ABS, klíma (nem digit.), 2x légzsák, szervókormány

WarbiRunner Creative Commons License 2005.10.04 0 0 45755
Lehet félreértettél. Itt a mihez képesten volt a hangsúly. Mellesleg azért ne egy agyonrozsdásodott csörgő-zörgő kanyarban billegő ződséges Wartburg képe lebegjen előtted. Nem erről van szó. Ültetés, motor tuning, műanyag elemek, friss fényezés, alu felnik. No egy ilyesmi. 170 a vége óra szerint 4-ben. Ott forog kb 6500-at. Nem egy nagy lövés, főleg egy Alfához képest, ami persze hogy nekem is nagy álmom (mondjuk egy GTA), de a fílinget nagyon hozza és eddig ha mindent beleszámolok sem került fél millába. Persze a kanyarvadász vezetés is mihez képest, kár is rajta sokat rágódni. Egyszer beülsz mellém, meghajtom egy kicsit az öreg deszkabudit aztán eldöntöd, hogy fíling, vagy nem fíling :-)

WR
Előzmény: hudi871 (45741)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!