Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

GSdriver Creative Commons License 2 napja 0 0 4094
Előzmény: peugezio (4093)
peugezio Creative Commons License 2 napja 0 0 4093

wooow, ilyen is van? :D

Előzmény: GSdriver (4092)
GSdriver Creative Commons License 4 napja 0 0 4092

 

Megjött a keret! :)

Előzmény: peugezio (4091)
peugezio Creative Commons License 2021.03.19 0 0 4091

És tényleg. jó kis gép ez a BDW-667. mondjuk a képek tanúsága szerint itt is műszerfalcsere történt valamilyen okból, 2013 körül. a régi egység egy kései GS változatra lett cserélve.

Előzmény: GSdriver (4090)
GSdriver Creative Commons License 2021.03.08 0 0 4090

Ha most visszanézel oda, van már fenn szemből kép is. ;)

Előzmény: peugezio (4087)
GSdriver Creative Commons License 2021.03.08 0 0 4089

A videóban benne van, én se tudtam megállni, hogy megnézzem. :)

Előzmény: GSdriver (4088)
GSdriver Creative Commons License 2021.03.08 0 0 4088

Az olajmezőn köröztem egyet. Mikor biztos voltam benne, hogy minden ok, akkor még beugrottam vele a városba pár dolgot elintézni :)

A hétvégén jó idő esetén mehetnénk egy kört. Hátha aquabat is velünk tart ... bár nem tudom, most hogy vannak az ő autói, rég nem láttam.

Előzmény: peugezio (4087)
peugezio Creative Commons License 2021.03.07 0 0 4087

Ó, de jó. :) találkozhatnánk már valamikor mi is, egyelőre a Peugeot van itthon velem Szegeden. de lassan tervezem a Pallas felkészítését is a szezonra (ülés javítás, egy kis lakatosmunka kell még). Te is ott voltál a Citroenes meetingen, vagy ez csak szóló ride volt helyileg? épp láttam a sárga GS-t a képen, a rendszámot nem tudom kiolvasni, pedig kíváncsian csekkoltam volna a JSZP-n. történetesen a BX Hungary Facebook csoportban is benne vagyok, ott láttam, hogy a DS-es Farkas András is toboroz embereket. mondjuk ő egy elég aktív arc, sok helyen megfordul, mindig benne van valamiben. Totalcar erőmérőben is volt a DS-el.

Előzmény: GSdriver (4086)
GSdriver Creative Commons License 2021.03.07 0 0 4086

Ma végre mentünk egy jó kis kört. Ha rajta múlt volna a világból is kimegy ... A FB-n szerveződött egy ad hoc Budaörs - Velence túra. Volt ott egy citromsárga GS. Nem ismeritek véletlenül?

Előzmény: GSdriver (4085)
GSdriver Creative Commons License 2021.03.04 0 0 4085

Az enyém is már nagyon ki szeretne kéreckedni az óljából. A múlt vasárnap tervben is volt egy kis kiruccanás, aztán valahogy mégis rövid lett a hétvége hozzá. 

peugezio Creative Commons License 2021.03.04 0 0 4084

A GSA műszerfal tényleg futurisztikus. Mondjuk nekem ezen a vonalon talán a korai/középidős GS műszerfal a legszebb, ami Andráséban van (nagyítóüveges, forgószámlapos, jobbról a féloldalas fordulatmérővel). De szerintem a többi alkatrészt sem azért cserélték le, mert tönkrement volna, pl. lökhárítók, hűtőrács. Viszont amit megfogalmaztál az jó támpont, elképzelhető hogy ez egy homemade facelift. 80-as éveket írunk, az autó 74-es, a tulaj szeretne dobni egy tízest az autó korán, aztán erre volt büdzsé. Az üveggel együtt nyíló hátsó ajtó kialakítása is lemaradt valahogy, hehe. :D Szerencsére a szép különrészes-krómkeretes hátsó lámpák megmaradtak.

Előzmény: tcaoe (4082)
tcaoe Creative Commons License 2021.03.04 0 0 4083

Hátja. És akkor nem is merem leírni, hogy a narancssárgát meg két éve nem láttam, de apám szerint az megvan.:)

Előzmény: FeZ_ (4080)
tcaoe Creative Commons License 2021.03.04 0 0 4082

A 90-es években ez egy 30-40 ezer forintos autó volt itt nálunk, szóval lehet, hogy azt raktak rá, ami volt a bontóban.

A műszerfalat én speciel érteni vélem, a GSA műszerfala mindig is az "ezt nem hiszem el" kategória volt, és a kezelőszervei is a legjobbak, amit autóba valaha raktak szerintem.:)

Szóval az érthető, hogy a GS unalma után miért cserélik ilyenre.:)

Előzmény: peugezio (4081)
peugezio Creative Commons License 2021.03.04 0 0 4081

Wow, ez elég fura szerzet. GSA lökhárítók, hűtőrács, műszerfal, kilincsek. A króm ajtókeret, a napfénytető és a tanksapka valóban GS Pallas-ra hajaz, viszont a felni szerintem GS Club-ról való. De mégis ki tesz ilyet? :D Érdekes lenni ismerni a törénetét.

Előzmény: GSdriver (4076)
FeZ_ Creative Commons License 2021.03.04 0 0 4080

Havonta egyszer azért "mesimogathatnád".  ;-) 

 

Előzmény: tcaoe (4079)
tcaoe Creative Commons License 2021.03.03 0 0 4079

Az enyém remélem jól, nyár óta nem láttam.

De lassan ideje lesz már ránézni.

Előzmény: GSdriver (4077)
rugaferenc Creative Commons License 2021.03.03 0 0 4078

Most hétvégén voltam kirándulni vele. Lassan kinéz egy alaposabb lakatolás. De szeretjük . :)

 

Előzmény: GSdriver (4077)
GSdriver Creative Commons License 2021.03.02 0 0 4077

Húha, hirtelen mennyi hozzászólás. Mi újság veletek és persze, hogy vannak a GS-eitek?

GSdriver Creative Commons License 2021.03.02 0 0 4076

2019-ben egyszer már hirdették (ld. 3968-as hozzászólást 2019.07.09). Akkor még csak 500 ezret kértek érte. Az állapota láthatóan nem javult azóta ... :(

Szerintem GS Pallas lehetett újkorában, aztán kapott egy otthoni faceliftet.  

Előzmény: rugaferenc (4074)
tcaoe Creative Commons License 2021.03.02 0 0 4075

Az ajtók csúnyán vannak javítva, meg nem is rá valók.:)

Bár illenek a műszerfalhoz legalább.

Előzmény: rugaferenc (4074)
rugaferenc Creative Commons License 2021.03.02 0 0 4074
GSdriver Creative Commons License 2021.01.23 0 0 4073

Gratulálok! Nagyon menő a flotta! BÚÉK neked is. Jobb híján én is a szerb fórumon vagyok, bár azért erre is mindig ránézek, hátha csoda történt ... ;)

Előzmény: peugezio (4072)
peugezio Creative Commons License 2021.01.22 0 1 4072

Szevasztok emberek! Rég beszéltünk, remélem mindenki épségben, boldog új évet kívánok! Néha beleolvasok a szerbiai Citroën fórumba is, ott több szokott lenni a mozgolódás. Saját meglepődésemre is ugyan, de érkezett egy harmadik tag is, fater rendezte. :D Ígyesen meg is van a sor, 1978, 1979, 1980. Idén a bézzsel tervezek járni, részletekkel később tudok szolgálni. Akarom már a napfénytetőben, féltesttel pózoló Pallas élményt. :D A 305-ös Peugeot-val járok egyébként, most mindegyik Citroën pihen. Annak ellenére, hogy ez egy 1985-ös autó, a GTX kivitel miatt az 1905ccm-es benzinmotor a 104 lóerővel egész dinamikus. Az elektromos ablak/központi zár kombó (1985!) pedig egész jó komfort-faktort.biztosít. Szeretem.

GSdriver Creative Commons License 2020.11.02 0 0 4071

Sajnálom, nem tudom feltölteni. Nem értem miért. Nézzétek meg ott.

Előzmény: GSdriver (4070)
GSdriver Creative Commons License 2020.11.02 0 0 4070

Ez csak a minket érdeklő részlet. A többit ott megtaláljátok.

Előzmény: GSdriver (4069)
GSdriver Creative Commons License 2020.11.02 0 0 4069

Egy ma feltett kép a régi rendszámok fórumból:

 

 

GSdriver Creative Commons License 2020.09.20 0 0 4068

Azért 842-ből kettő eg ekkora országban, nem semmi. A probléma vele a sok speciális alkatrész (a Wankel motor miatt). A motort egyébként, nem meglepő módon, általában mazdás segítséggel szokták javítgatni.

Előzmény: peugezio (4067)
peugezio Creative Commons License 2020.09.20 0 0 4067

Jól mondod. Egy Facebook-os kommentben a Pásztor Classic említette, hogy van még egy. Na a kettő sem túl sok. :D

GSdriver Creative Commons License 2020.09.18 0 0 4066

De van. Legalább 10 (15?) éve van egy másik Budapesten (vagy lehet, hogy ez az csak most adta el Pásztoréknak a tulaj?)

Előzmény: peugezio (4065)
peugezio Creative Commons License 2020.09.18 0 0 4065

Köszi! :) Esetleg a "legtöbb külföldi honosságú működőképes GS tulajdonosa az országban" címet vihetném el. :D Megkaptam a leveled, most én csúszok a válasszal, in progress.. Egyébként ma láttam a Facebook-on, hogy a Pásztor Classic most hozott be egy gyönyörű Birotort. Arra tippelnék, hogy olyanból nincs is másik az országban.

Előzmény: GSdriver (4063)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!