Keresés

Részletes keresés

Adatlap
Nick: Buchokid
Email:
Weboldal:
Bemutatkozás: Egy kék 2009-es XT 660 Z boldog tulajdonosa vagyok. A motort én is má' használtan vettem. Az eddigi 20K Km alatt amit belehajtottam probléma/gond nem volt. Zalaegerszegen lakom, ezáltal sajnos elég messze lakom a Tenerés bandától. :-) nahh lehet frissíteni: most a vasban 24K van...az üres jelző egyik csatlakozója kontakt hibás lett (néha szívatott //leállt//) a bukócsövön megjelentek a hajszálrepedések. frissítés: A bukócső hegesztve, színterezve. Felrakásnál vettem észre, hogy a rögzítőcsavarok nagyon összehúzza a bukócsövet..úgyhogy ki lett hézagolva. Így má' nem feszül. frissítés: 26500 nál a IV. sebesség fogaskereke eltörött, most szét van döntve a gép. a blokk osztrákban várja az új alkatrészt és az összerakást. Frissítés: A blokk a helyére került 27500-nál cserélnem kellett telószimeringet meg kormánycsapágyat. 40000- nél a hátsó fékmunkahenger csúszócsapjának a porvédőit kell cserélni. Frissítés: a gumiharangok cserélve. Elég sok munkahenger gumija passzol hozzá (pl: Nissin). 47K -nál a hátsó kerék csapágyai cserések. Pedig ügyeltem rá, hogy feszes sose legyen a lánc ill. minden szétszedésnél egy ujjnyi zsírt odakenjek a csapágyakhoz. Most 49000 van a motorban, gond, probléma nincs. :-) Most má' 58K van a gépben..megy, teszi a dolgát. Újabb frissítés: 91K-nél hengertalptömítést kellett egy olajszivárgás miatt cserélni. Henger, dugó gyári állapotban, viszont gyűrűk ki lettek cserélve.
Státusz:
Nyitott topikok
Topikgazda:

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!