Mi nők jellemzően táskamániások vagyunk. Szívesen vadászunk újabb, praktikusabb, látványosabb darabokra. De nem minden webshop megbízható partner ehhez. Pozitív és negatív tapasztalatok táskás weboldalakkal.
Igazán minőségi, sokoldalú, praktikus hátizsákot keresel? Na ezt nézd meg. A 4F márka elhozott nekünk egy remekül kinéző, izgalmas hátizsákot. 2 in 1 - mit is jelent ez egy hátizsáknál? Normál esetben egy jól használható hátizsák, de ha éppen nincs ekkora táskás szükségünk, akkor az oldalsó zsebet le lehet illeszteni a nagyobb táskáról és máris használhatunk egy kis oldal táskát vagy övre csatolva övtáskaként is funkcionálhat.
Sportra, munkába, iskolába, kirándulásra, tényleg mindenhova egy nagyon szuper hátizsákot alkottak.
2 az 1-ben modell a hátizsák jobb oldalára erősített tasakkal, mely kiegészítő zsebként vagy külön termékként használható, levehető, állítható pánttal (a tasak vállon vagy derékon is hordható)
Balgaságom története a következő: megtetszett egy táska a taskawebshop.hu oldalán, nevezetesen ez:
Sajnos nem voltam elég körültekintő, elküldtem előre a megrendelt táska árát, nem volt más opció, csak az előreutalás. De 2 nap múlva meggondoltam magam, írtam nekik egy mélt, miszerint élve az elállási jogommal, mégsem kérem a megrendelt táskát. Ez volt 10.17-én. Napokig semmi reakció, majd 22-én újra rájuk írtam, hogy kérek visszajelzést. 26-án ezt a ,,kedves" választ kaptam: ,,Kedves Vásárlónk Rendelését feladtuk önnek! Minden információ megtalálható az oldalunkon! TASKAWEBSHOP.COM"
Nem hagytam ennyiben: ,,Tisztelt Cég,
a megrendelést 10 napja lemondtam. Ha Önök ennek ellenére mégis kiküldték a táskát, annak okát egyáltalán nem értem, természetesen a terméket nem fogom átvenni. Ha találtam volna egyetlen telefonos elérhetőséget is a honlapjukon, szívesen megbeszéltem volna, de sajnos valami miatt ezt nem tartják fontosnak. Kérem, ne intézzék el annyival, hogy minden információ megtalálható a honlapjukon, mert ez nem a megfelelő ügyfélkezelés, pláne, hogy az e-maliekre sem válaszolnak napokig, akkor sem érdemben.
Továbbra is kérem a visszautalást."
Mivel a munkahelyemre kértem eredetileg a csomagot, meghagytam a kolléganőimnek, hogy a táskawebshoptól érkező csomagot ne vegyék át. Arra viszont nem számítottunk, hogy a postás által épp csak bedobott, aláírást nem igénylő, Kínából érkezett csomag tartalmazza ezt a bizonyos táskát, így sajnos a csomag átvételre került. De ha ez nem történik meg, akkor sem lehetek biztos abban, hogy visszatérítenék az árát, mert -sajnos csak utólagos- kutatást végeztem a honlapjukon, ahol van képük ezt írni:
,,A termék szándékos nem átvétele nem egyenlő az elállási joggal. Így amennyiben a Magyar Posta bizonyíthatóan értesítőlevéllel megpróbálta kétszeri alkalommal szállítani a csomagot és a Vevő megtagadta az átvételt, ez esetben az adminisztrációs költség és a visszaküldés költsége összesen: 3.000.- Ft minden esetben a vevőt terheli."
Csatoltan küldök képeket arról a műanyag förmedvényről, ami köszönőviszonyban sincs a weblapon megjelenő táskával.
E-mailekre természetesen nem reagálnak, pedig jópárat írtam már, a facebook-oldalukon engem is, és más elégedetlen vásárlót is egyszerűen letiltottak. Mások azt írták, hogy meg sem kapták a hetekkel ezelőtt megrendelt árut -hát nem tudom, melyikünk járt jobban, mert én ezt az ócskaságot látni sem bírom.
Többen a fogyasztóvédelemhez fordultunk. Ne vásároljatok innen semmit.