Az állam 21 milliárd forintért vásárolta ki az M5-ös autópályát üzemeltető AKA Rt. részvényeinek 40 százalékát. Ahhoz azonban, hogy a sztráda matricás legyen, évente 15-20 milliárd forintnyi rendelkezési díjat kap a koncessziós társaság. Az AKA eddig összesen 12,4 milliárd forint állami támogatást kapott kiesett bevételei pótlására. A koncesszió 35 évre szól, ebből tíz év telt el. Ha az állam nem vásárolja meg a részvények maradék 60 százalékát, 25 év alatt több százmilliárd forintot fizethet ki a koncessziós társaságnak.
Volt egy hasonló topik, abban kiderült, hogy a Medgyessy-Gyurcsány-Bajnai korszak hazánk egyik sikertörténete volt, csak néhány apró dolog maradt ki:
Ha akkora siker volt, miért kellett - és egyáltalán miért lehetett - Medgyessyt megpuccsolni? Miféle elkúrásról beszélt Gyurcsány?Miért nőtt rohamléptekben az államadósság?
Már a végéhez közeledne a Móricz Zsigmond körtéren a metro állomás építése, kakaóbiztos számítógépeken számolnának a gyermekek. Minden nyugger páncélszekrényben tarthatná a kórházban a pénzét.
Egy háziorvosi rendelőben az ilyen is bőven elég (lenne, ha volna). Ahol van, prímán működnek, ahol nincs, ott marad a nagyotthalló öreg doki füle, meg a sztetoszkóp és ott már valszeg ilyenre nem is futja.
És ugye ezek a (max 12 alkalmi) 300-ból kijöttek volna.