Keresés

Részletes keresés

TotalBike címlap TotalBike fórumok
CsA Creative Commons License 2024.02.20 0 0 647

Köszi, ma megnézem!

Előzmény: KVX300 (646)
KVX300 Creative Commons License 2024.02.19 0 0 646

Koraira sikeredett az idei szezonkezdésem: részt vettem a Hóbagoly-partyn. Akit érdekel az összefoglaló megnézheti itt: https://www.youtube.com/watch?v=RMC5ms8x6OE .

KVX300 Creative Commons License 2023.12.31 0 0 645

Szuper fogyasztása van a motorodnak! Ilyen (és a jövőbeni) benzin árak mellett ez egy nagy előny!

Előzmény: CsA (644)
CsA Creative Commons License 2023.12.31 0 0 644

Mivel már több, mint 400 km volt a napi számlálóban, és nem sikerült ősszel tele tankkal letenni a gépet, visszaszereltem az akksit és a mai 10 fokban elmentem tankolni a jövedi adó emelés előtti benzinből.

Szeptember-október folyamán párszor laza 55-65 km/h tempóval gurultam a környékbeli forgalomtól eléggé mentes utakon, 401,4 km-re 9,19 litert sikerült tankolni. A fedélzeti számítógép most is pesszimista volt, mint mindig, 2,4 l/100 km értéket mutatott... :-)

Mindenkinek BÚÉK! :-)

CsA Creative Commons License 2023.12.31 0 0 643

"Szevasztok Motorosok!"

:-)

Ja, ez a Te szöveged a videókban! :-)

Köszi és Neked is BÚÉK! :-)

Előzmény: KVX300 (642)
KVX300 Creative Commons License 2023.12.31 0 0 642

B.U.É.K. és km-ekben, túrákban gazdag 2024-t kívánok minden motorosnak!

Előzmény: CsA (641)
CsA Creative Commons License 2023.12.13 0 0 641

Köszi! Egy 2019-es Moto Guzzi V7 III Milano.

A hazahozatalkor fordult át a 7000-es számon a km számláló. Már amennyire egy digitális kijelző át tud fordulni... :-)

 

Előzmény: KVX300 (640)
KVX300 Creative Commons License 2023.12.12 0 0 640

Milyen tipusú vasra sikerült szert tenni? A régi CX500 Hondák voltak ilyen felépítésűek. Egyébként jól néz ki. Gratula az új szerzeményhez!

Előzmény: CsA (639)
CsA Creative Commons License 2023.12.11 0 0 639

Bővült a család egy nagytesóval... :-)

 

gzsolt1969 Creative Commons License 2023.12.08 0 0 638

Szia ...nekem bejött a cég ,és a termékei  ...... Hiflofiltro, Jt lánc -lánckerék, ékszíjak....szabad világban élünk ,mindenki maga dönti el ,mire ,és mennyit költ.....a lenti írás csak lehetőség.

 

De köszönöm az ötletet ,jelzem a Pink motors-nál hogy adjanak kedvezményt ,mert dicsértem a cégüket. De legalább egy nyalókát. Hogy nyalhassak. üdv zs

abes Creative Commons License 2023.12.08 0 0 637

Akkor ez most kéretlen reklám?

Ha legalább ajánlanál egy feleannyiba kerülő minőségi szűrőt. ;-)

Előzmény: gzsolt1969 (636)
gzsolt1969 Creative Commons License 2023.12.08 0 0 636

Szia ...nagyon szép a motorod. Remélem hamarosan ,nálam is áll majd egy a garázsban. Addig is figyelem barátom futár motorját , nála már 84000km van az órában.....minimális kopó alkatrész cserével. 

Nálunk az alábbi cégek termékei nagyon beválltak, igaz ezek utángyártott alkatrészek de nagy jó- ár /értékkel rendelkeznek.....

https://www.hiflofiltro.com/catalogue/model/1967            Tatabányán a Pink motors -nál vesszük meg.

 

https://www.pinkmotors.hu/   Gyertya is van náluk....olajból pedig Motul 7100 10w-40 használunk.A lánc, lánckerék hajtást nagyjából 35000km-ként cseréljük , ha jól emlékszem ......az is JT- márka ,amit a pink motors forgalmaz. Póstáznak is 2000ft-ért.

                                            Ha esetleg gondod lenne a szervízzel ,akkor írj egy emailt , publikus az email címem,  segítek......üdv zs

KVX300 Creative Commons License 2023.08.22 0 0 635

Ha én lennék a gyártó, én is kicseréltetnék mindent a saját védelmem érdekében. De reálisan átgondolva én biztos nem cserélnék gyertyát 10000 km-enként. A GS Suzukimban én is kicseréltem 12000 km-nél, aztán a csere gyertyával adtam el 48000 km-nél. Még a gyertya hézag sem ment el. A Kawámba 24000 km van, gyári gyertyával. Pöcre indul, nincs idegen hang, nem emelkedik a fogyasztás, hézag jó, stb. Miért cseréljek? A fékfolyadékot először megmér(et)ném és ha csak vizes már, akkor cserélném. Olaj-olajszűrő csere simán megoldható otthon. Kb. 10000 Ft-ból meg is úszod az egészet. Hűtőfolyadéknál legfeljebb fagyáspontot néznék. Ha -20 C°-nál hidegebb, akkor az is maradhat.

Előzmény: CsA (632)
abes Creative Commons License 2023.08.21 0 0 634

Kép megint lemaradt:

Előzmény: abes (633)
abes Creative Commons License 2023.08.21 0 0 633

Suzuki szakszervizben?
Nem lesz olcsó. 3 óra a szintidő asszem.

100-asba talán beleférsz.

Előzmény: CsA (632)
CsA Creative Commons License 2023.08.21 0 0 632

Tegnap átléptem a 10.000 km-t. 

Valaki meg tudná mondani, hogy mennyibe került a 10.000-es szerviz? Az olajcsere mellett itt van gyertya-, fékfolyadék- és hűtőfolyadék-csere is...

CsA Creative Commons License 2023.01.07 0 1 631

BÚÉK!

Előzmény: KVX300 (629)
Guardangel Creative Commons License 2023.01.05 0 0 630

KVX300 Creative Commons License 2023.01.01 0 0 629

Boldog új évet és sok, kilométerekben gazdag szezont kívánok mindenkinek 023-ban (is)!

abes Creative Commons License 2022.10.30 0 0 628
Stenmark1 Creative Commons License 2022.10.24 0 0 627

Köszönöm!

 

Hát a gyújtás csere az biztosan ráfért, mert azzal voltak gondok. Néha még út közben is állítani kellett. Próba lámpa, gyertya helyére mérő pálca, alap tartozék volt.

Egyszer talán még rápróbálok egyre!

Előzmény: abes (626)
abes Creative Commons License 2022.10.23 0 0 626

Megvettem anno nagyon kedvező áron.
Kapott egy új kábelközeget, Pap Tamás féle CDI gyújtást. Így 12V-os megbízható lett az elektromos hálózat. Új fékbetétek hátra, új külsők és belsők centirozva, A rozsdás tank műgyantával belülről lekezelve. Új teleszkóp szimeringek és hátsó teleszkóp.
Új csapok a tankon, lánckerekek és a lánc cserélve.
Kb. 200.000 Ft után azt mondom, hogy bárhová elmernék vele indulni és haza is hoz.

 

90-es utazót szereti, előzésénél 100-110-be lelkesen szalad.

 

Röviden ennyi.

Előzmény: Stenmark1 (624)
Stenmark1 Creative Commons License 2022.10.23 0 0 625

Ja, bocsánat a V-Strom közösségtől az Off-ért! Az új Strom ígéretesnek tűnik, sajnos az egyedi kinézet csorbul, de ez már általánosnak mondható.

Stenmark1 Creative Commons License 2022.10.23 0 0 624

Köszönöm!

 

A falunkban van egy konzervált példány, egy volt osztálytársamnak, meg fogom kérdezni mi a szándéka vele. Barátom véleményét is ki fogom kérni, akinek narancssárgában volt, érdekes, hogy Mz-je akkor nem volt, de mostanában több is megfordult nála. Kicsit félek 2 üteműre visszaülni, pedig Trabantom is volt, de az már régen volt.

Előzmény: abes (623)
abes Creative Commons License 2022.10.19 0 0 623

Bármilyen modern motorhoz képest elavult, de én imádom.
12V rendszerre átépítés után teljesen élhető.

Előzmény: Stenmark1 (622)
Stenmark1 Creative Commons License 2022.10.19 0 0 622

Pont ilyen bordó Cz-m volt, 1980-ban vettem, mekkora nagy szó volt ez akkor.

Milyen egy ilyen, mai szemmel?

Előzmény: abes (611)
Főnix 500 Creative Commons License 2022.10.19 0 0 621

nem baj,... viszont a te géped se rossz, tény ami tény. ;) :)

Előzmény: CsA (617)
abes Creative Commons License 2022.10.16 0 0 620

Nyilas navigáció külön is megvehető horror áron.

 

Előzmény: CsA (618)
abes Creative Commons License 2022.10.16 0 0 619

Így van.
Nálam is lett V2 ami veterán is.

Előzmény: CsA (617)
CsA Creative Commons License 2022.10.16 0 0 618

Nekem megfelel és marad a V-Strom, ami szintén nem V. :-)

A kisebb önsúly mindenképpen előrelépés, illetve a nyilas navigáció is jó dolog...

Előzmény: abes (614)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!