Ez igaz. De az EU TELJES átállást akar rövid időn belül!
Es akkor mar nagyon nem mindegy, hogy mondjuk 50 millió kocsit adhatsz el vagy félmillió gazdagabb megengedi magának az életérzésből hogy elektromos BMW-t vasáról a BYD es társai helyett.
Es ez meg csak az egyik része.Lehet nem is a legprofitabilisabb.
Masik hogy milyen toltok es toltoallomasok lesznek.
USA-ban az demokrata elit altal az X miatt kozellensegnek kikiáltott Elon-nak éppen most adott hatalmas állami támogatást a Biden kormányzat hogy építsen tolto állomásokat szerte az orszagban mert nem megy az elektromos átállás!
Az a Biden kormányzat ami hatalmas vesztesre all az elnok választások jelenleg ,mert a sajat szavazoi hagyjak el. Es mégis a szavazói által utalt világ leggazdagabbjának ad pénzt mert ugye az elektromos átallási vallás meg fontosabb.
Ne légy mar ennyire szánalmasan KÍNAI védő az EU ellen!
Pontosan azért veszelyes a nemet autógyáraknak ha besunnyog a kínai elektromos gyár - pontosan ahogy teszik - mert akkor esélyük sem lesz a nemeteknek, franciaknak
És milyen igazad van most is, még ebben is.Nekem például ez azért jó hír, mert te magad vagy a létező legnagyobb rakás x... Kell - e ennél is jobb hír - szerinted ? Mondhatni, a mi létező, leghatalmasabb x..-kupacunk vagy a kis - nagy magyar rögvalóságban. Kiérdemelted, megszolgálrad a címet, ez nem lehet kétséges.
Több mint 150, nagyrészt indiai vendégmunkásköltözött az utóbbi időben berettyóújfalui szállásokra – írja az RTL. A polgármester azt mondja: neki nem szóltak előre a vendégmunkások érkezéséről. Ők nem tudják megtiltani, hogy ilyen történjen, a hatóságok legfeljebb ellenőrizni tudják a munkásszállásokat. Ő mindenesetre azt szeretné, ha a településre csak olyan vendégmunkások érkeznének, akik ott is dolgoznak.
70 vendégmunkást a több mint tíz éve bezárt Berettyóújfalui kollégiumban szállásoltak el, ahol emeletes ágyakon alszanak, és rendes fűtés sincs, ezért elektromos fűtőtestekkel próbálnak meg meleget csinálni.
Németország lett Európa nagy betege, és ezzel sürgősen kezdeni kell valamit
Portfolio 2023. október 01. 18:00
Az Európai Bizottság legutóbbi ipari felmérésében például minden eddiginél több vállalat nyilatkozott úgy, hogy Németország versenyhelyzetének romlására számít - az EU-n belül és kívül egyaránt.
A versenyelőnyhöz az is hozzájárul, hogy a török cég több százas, sőt a Debrecenben terjedő pletykák szerint akár ezres nagyságrendben hoz majd Törökországból vagy más olcsó munkaerőt kínáló országból munkásokat, akik a gyár területén felhúzott konténervárosban laknak majd.
Fideszpolgar fővárosban ilyet idegenellenest mond a nép?!!!
A versenyelőnyhöz az is hozzájárul, hogy a török cég több százas, sőt a Debrecenben terjedő pletykák szerint akár ezres nagyságrendben hoz majd Törökországból vagy más olcsó munkaerőt kínáló országból munkásokat, akik a gyár területén felhúzott konténervárosban laknak majd.
A német cégek, amelyek úgy érzik, a magyar piacon állami eszközökkel szeretnék nehezíteni a működésüket, illetve az Olaf Scholz vezette német kormány a Szabad Európa szerint eddig uniós versenyjogi problémaként kezeli a helyzetet, ezért elsősorban az Európai Bizottságtól várnák a megoldást.
Ugyanakkor a lapnak nyilatkozó források szerint az EB nem képes megfelelő garanciákat nyújtani az uniós jogszabályok itteni érvényesítésére, ráadásul még lassú is.
Tovább a rovatra Fred Zhang, a CATL nemzetközi kommunikációért felelős menedzsere közölte, a Debrecenben épülő akkumulátorgyár az európai autógyárak kiszolgálója lesz, mintegy 30 márkának szállítanak majd onnan. Mint mondta, idén nyáron elkezdődik a gyár építése, jövőre tesztüzem következik, és 2025-től indul a gyártás, amit először kínai munkások, később pedig robotok végeznek majd.
Az is kiderült, hogy a debreceni gyár teljesen automatizált lesz:a munkafolyamatok nagy részét a robotok végzik, így csak a gépek működését felügyelő személyzetre lesz szükség. Zhang szerint először még csak kínai szakemberek érkeznek Magyarországra, de hozzátette, később a tervezett 9000 fős létszám – amelyről korábban Szijjártó Péter külügyminiszter is beszélt– nagy részét helyiekből szeretnék biztosítani.
A versenyelőnyhöz az is hozzájárul, hogy a török cég több százas, sőt a Debrecenben terjedő pletykák szerint akár ezres nagyságrendben hoz majd Törökországból vagy más olcsó munkaerőt kínáló országból munkásokat, akik a gyár területén felhúzott konténervárosban laknak majd.
Es ebben az az igazi karma, hogy a sok orban hívő debreceni abban a vágyálomban el hogy majd megy Debrecenbe a sok gazdag nemet és amiatt eszement áremelkedés volt a varosban, mar megfizethetetlenek az ingatlanok meg a lepukkant panelok is.
Hat majd kapnak torok meg kinai migrancsokat, akik majd nem vesznek semmit