Innen távolról természetesen nehéz megmondani hogy mi is a kuplung csúszás oka de nagyon gyanús hogy A sok állástól valamelyik szimering engedte el magát akár főtengely felől akár váltó felől és így bekerül a kuplunghoz az olaj.
Az olajszivárgásra a rendszert kellene átnézni Elsősorban valahol alul keresném a hibát
Üdv Gábor
Szia keresd Dunakeszin Veres Pistit hetven 3396146 agy EKO-t Mintál Lacit Dunaújvárosban husz 9392950.
Egyébként érdemes az akkumulatort ellenőrizni először. Ha alacsony a feszültség szint az okozhat más típusoknál is ABS hibakódot.
mikor volt cserélve a fékolajad?
Gábor
Segítségeteket szeretném kérni ABS problámában. Tudtok ajánlani szerelőt. Akit találtam az csak szeptemberre vállalja. Addig esetleg kiiktatnám ( tudom, hogy ez gáz, és olcsóbb, csak átmenetileg gondolom) . Előre is köszönöm.
A kuplung hibát nem pontosan definiáltad, ha csak kopott akkor egy cserével vagy felújítással kezelhető a dolog.
Ehhez a szakszervíz valószínűleg komoly árajánlatot fog mondani, második lehetőségként keresd a Veres Pistit Dunakeszin vagy EKO-t Dunaújvárosban árajánlat kérdésében.
Harmadik verzió hogy nekiállsz a haverokkal és pár tízezer Ft-ból kihozod a dolgot, plusz még beleszámolhatsz egy tálca sört is a haveroknak:)
Nem tudom ki hozta létre a fórum topicot de a címéből ítélve ez a BMW K1200 RS azaz reise sport modellek topicjának látszik.
Ehhez érdemes tudni hogy az utolsó ún fekvőhengeres motorsorozat a következő modelleket tartalmazta:
K1200 RS 1996-2006
K1200 LT 1998-2006
K1200 GT (1. gen) ez az RS ún GT-sített változata 2002-2005
Ez után ugyanolyan néven jelent meg az új GT de ez már keresztben 55 fokban előre döntött soros motor Hossack első futóművel 152 LE-vel. 2004-től jelent meg a K1200 S is 167 LE-vel. Szóval ezen utóbbi modellek teljesen különböznek a korábbi felsorolt modellektől, szinte semmi közös nincs bennük csak a nevük megtévesztő.
Javasolt a K1200 S tulajoknak a BMW motorok fórumot is keresni ott talán több infó találnak.
Egyébként nekem egy 2005-ös K1200 GT amit RS-ből rendőrösítettek Schurgers burkolattal.
Sziasztok ! Uj vagyok a forumon. Sajnos az en BMW K1200S motoromon is elöjött a kuplung kosär problema. Nagyon zörög es rezonäl a motor alapjäraton induläsnäl. Van valakinek ötlete hogy hogyan lehet javitani ? Vagy esetleg olyan ceget aki kuplung kosär felujitässal foglalkozik. A YouTube-on talältan egy legyel ceget aki kifejezetten erre szakosodatt, de az sajnos legyel.. Elmeletileg a kosär rugok cserejevel orvosolhato a problema. Ez igaz ? (nincs ekezetes billentyüm azert irok igy)
Sziasztok ! Nagy László vagyok,tavaly októberben vásároltam egy 98.-as RS-t. A kardán felőli oldalon, pontosabban a blokk és a kardánburkolat találkozásánál olajszivárgást tapasztalok...valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalat, esetleg segítő tanács....??
Sziasztok! Most javítok egy K1200R és nem vagyok túlzottan elragadtatva a Konstrukció-tól
A Kuplungja szerintem a végét járja 36500 KM-nél?! A legbosszantóbb dolog az, hogy a kuplung hangja kihat az egész blokkra és ez csak még jobban csúnyítja a helyzetet szépségét, bár a motor brutális és briliáns műszaki megoldásokat tartalmaz és jól motorozható szerkezeti stabilitása meg sem közeliti japán vetélytársaiét!!!!!!!!!!!!!!!!! Info:LapiPeti +3630/904-0038
Alig pár órája adtam el Z 750-em, olyan szándékkal, hogy vegyek egy K 1200 r-t, miután a szervizes átnézte a gépem, és jóvá hagyta a vevőmnek, megkérdeztem, hozhatnám-e megnézésre a leendő BMW-t...
Szinte kikelt magából, hogy felejtsem el, vezérműlánc, váltó, rossz konstrukció miatt...
Kedves gazdák, ennyire ugye nem vészes a helyzet??? Vagy? :)
Én is amikor megvettem a bömcsit 10 évesen az volt az első, hogy kilyukadt az első fékcső valahonnan gödöllőről hozattam bele, nem gyárit mert az rohadt drága volt, kisiparit ez 4 éve volt. Azóta semmi gondom.
Szòval van egy K 1200R-em, amit viszonylag ritkàn hasznàlok (kevés az idő motorzni sajnos).Nagyon vigyàzok rà és mindenből a legjobbat pròbàlom neki adni.
A pofont akkor kaptam, amikor ezen a nyàron felpattantam rà és kb 10km utàn jelezni kezdett az ABS kontrol.Azt hittem csak valami apròsàg lesz hisz összesen 18.000km van a gépben és idén kb 300km mentem vele.
A szervizben kiderült, hogy ABS modulàtor hibàja van ami 600.000ft. Azt hittem viccelnek.
Ennyi kilomèter után egy BMW????
Aztàn szépen kiderült, hogy ennél a motornàl ez nem is ritka eset.
Szòval kicsit bosszant a dolog.Olvastam, hogy volt itt màr tapasztalata néhànyotoknak ezzel.
Aztàn persze azt is mondtàk, hogy jön még majd a vàltò (kuplung) hiba is ami szintén jellemző erre a típusra.Na én nem ezért vettem BMW-t.
Most azért elegem lett belőle rendesen.
Felkutattam egy német céget aki 2 éves garival javítják.
Ebbig ez tűnik a legjobb megoldásnak.
Van esetleg valakinek tapasztalata, javaslata ezzel kapcsolatban?
Túl vagyok 4000 km-en nagyon kedvemre való a paripa, egy bosszantó dolgot kivéve. Két hete kilyukadt egy első fékcső ma egy hàtsó. Valakinek esetleg hasonló tünet?
Sajnos csak most tudtam elkapni a gyereket hogy segítsen feltenni a képeket. Tíz napja van otthon de még alig tudtam menni vagy 500km-t, vagy dolgozom vagy esik az eső. Első tapasztalatok : tényleg könnyűnek érezni menet közben, és nem eszik annyit mint a párom 400-as eliminátorja.
Képzeljétek a múlt héten bekrepált a ABS modulomban az egyik szervo motor.
Van egy srác nagyon érti az elektronikáját a Bömcsiknek és baráti de nagyon baráti áron vetetett velem egy másik modult 120.e Ft.-ért egy bontott motorokat forgalmazó árustól.
A lényeg ha valakinek ilyen problémája van, van egy modulom aminek az egyik szervomotorja nem működik, de egyébként a modul üzemképes.