Keresés

Részletes keresés

s51es Creative Commons License 2021.09.09 0 0 317

Ez olyan, mint amikor lecsökken a benzinszint, mert a tűszelep lassan, vagy nem enged át (pl felragad, úszó nem mozdul le, stb).

 

Előzmény: GeriA (311)
Minitron1 Creative Commons License 2021.09.04 0 0 316

Szia Geri,

Kaptál választ a kérdésedre esetleg?

Ugyan ez a gondom. Kitakaritottam már mindent de továbbra is bajos.

Köszi a választ.

Előzmény: GeriA (311)
s51es Creative Commons License 2021.09.02 0 0 315

Mint lejjebb írták, műanyag az uszó, nem lehet állítgatni. Viszont lehet hogy a tűszelep ereszt át, vagy nem bele való. Végülis annak hosszával lehet játszani.

Előzmény: Törölt nick (314)
Törölt nick Creative Commons License 2021.08.31 0 0 314

Sziasztok!

Suzuki eko karburátorba  hogy tudok úszószintet állítani?

sebatti Creative Commons License 2021.03.09 0 0 313

Az alábbi méreteket szeretném megtudni.

sebatti Creative Commons License 2021.03.09 0 0 312

Sziasztok!

 

Üzemanyag csap méretét v. megtudná adni?

GeriA Creative Commons License 2021.03.03 0 0 311

Sziasztok lenne egy suzuki ekom és nem tudom hogy mi baja lehet mert beindítani be tudom de fél perc után már leáll és ha újból beindítom és meghúzom a gázt akkor is leáll szívatót meg jól állítottam be.

Mi lehet a baja a válaszokat elöre is köszönöm.

s51es Creative Commons License 2020.01.24 0 0 310

rendesen

Előzmény: s51es (309)
s51es Creative Commons License 2020.01.24 0 0 309

Lehet még, hogy az úszó rendben van, viszont a tűszelep nem zár renesen.

Előzmény: Angyalszem il cattivo (305)
Törölt nick Creative Commons License 2020.01.23 0 0 308

Sziasztok

Meg tudnátok mondani hogy milyen csapágy kell a főtengelyre, illetve milyen szimmeringeket kell vegyek?

 

jococo71 Creative Commons License 2020.01.19 0 0 307

műanyag az úszó,nem fémből van mint a babettának azt lehet halylitani

Előzmény: jococo71 (306)
jococo71 Creative Commons License 2020.01.19 0 0 306

nincs rajta állítási lehetőség

Előzmény: Angyalszem il cattivo (305)
Angyalszem il cattivo Creative Commons License 2020.01.14 0 0 305

 Sziasztok! Magas a benzinszint az úszóházban. Szétszedtem, de nem találok rajta állítási lehetőséget. Hogyan? Köszi!

jococo71 Creative Commons License 2019.08.16 0 0 304

bezsírozod hőálló zsírral a kuplungkosár tűgörgőjét,az ékszíjtárcsánál meg van azthiszem zsírzógomb

Előzmény: Kecskevár (302)
Kecskevár Creative Commons License 2019.08.13 0 0 303

Az első villa perselyét sikerült kicserélnem. A felső perselypárok rendben voltak, de a jobb oldali alsóknak elnyíródott a belső felületen található kis műanyag csapja, kenési hiányosságokból adódóan. Szerencsére sikerült beszereznem, és pótolnom. A villa kiszerelése nem a felső zártanyák oldásával, hanem a kerék kiszerelése, sárhányó levétele útján, a villaszárak kicsavarásával lehetséges. Lassan megismerem a nemrég vett motoromat, elejét-hátulját már szereltem, de a PEDÁLTENGELY ÉS A KUPLUNG TŰGÖRGŐINEK KENÉSE VÁLTOZATLANUL KÉRDÉS SZÁMPOMRA. Tartok tőle, hogy az előző tulajdonos nem nagyon foglalkozott már vele, én meg szeretném rendben tudni, hogy lehetőleg ne érjen meglepetés.

Kecskevár Creative Commons License 2019.08.11 0 0 302

További kérdésem lenne, hogy a pedálos motor hajtótengelyének (amire a szíjtárcsa, és a fogaskerék van szerlve) tűgörgői miként kapnak kenést. A főtengely tűgörgőinek gondolom a benzinkeverék elég.

Kecskevár Creative Commons License 2019.08.10 0 0 301

Segítséget kérek, az első villa egyik  műanyag fél-perselyét a porvédő gumi alatt találtam, kijött a helyéről. Feltételezem, hogy két-két persely adja a vezetést a villáknak. Hogyan lehet ezt visszaszerelni? Mi rögzíti a helyén? A villa kiszerelése a felső villatartó csavarok oldásával megoldható, vagy van még valami trükk? Előre is köszönöm a segítő választ.

s51es Creative Commons License 2019.08.06 0 0 300

OK, amit gondolsz! Nincs ezzel baj.

 

Jelzem az enyém príma, hegyen-völgyon visz, tudja amire gyártották. A világítása lehetne jobb, de van egyszerű és olcsó megoldás LED-esítéssel.

Kel egy greatz, egy- két tranyó kondi, és két LED. Egy előre, egy hátra.

Torökk sZultaan Creative Commons License 2019.08.06 0 0 299

Őszintén szólva egyáltalán nem ragaszkodok a gyári blokkjához, az egy ipari hulladék úgy ahogy van,és nem fogok erőfeszitéseket tenni azért hogy szerezzek bele egyet(minek) ha van hozzá 49 cm3 s pitbike blokk.

Előzmény: s51es (298)
s51es Creative Commons License 2019.08.05 -1 1 298

A 3. okot  nem is említettem. Az erősebb hajtás nagyobb sebességet is feltételez, különben mi értelme?

Az EKO fékjei viszon gyengécskék, éppenhogy megfelelőek a 35 km/h - hoz.

Az első villára sem bíznék nagyobb igénybevételt.

 

Persze szenitem. Én mint mondtam, ha már ragaszkodom a régihez, keresnék egy használt, de jó állapotú donort.

Torökk sZultaan Creative Commons License 2019.08.05 0 0 297

Na de ekkora luxust még külfüldön sem engedhet meg magának az ember  hogy, kidobja a kukába a régi mopedjét, robbanómotoros kerékpárját,  vagy a régi kétütemű segédmotoros kerékpárját csak azért  mert mondjuk kihalt belőle  vagy megdöglött benne a motorblokk, és mondjuk, nincsen hozzá (új) alkatrész, vagy magának a blokknak éppenségel olyan hibája van ami, egész egyszerűen "nem javítható".Ennyire azért nem vagyunk gazdagok könyörgöm.Számos halottaiból feltámasztott régi retró keleti (gyárilag tehát eredetileg) kétütemű mopedet látok az interneten,négyütemű "EURO4"-es(igen jól hallotad,EURO4es ugyanis az 1P39FMB pitbike blokk az már EURO4-es környezetvédelmi besorolással rendelkező motorblokk) 1P39FMB motorblokkal szépen összeépítve,ugyanis sokaknak a kismotor napi közlekedési eszközük, vagy éppen munkaeszköz ebből adódóan, nélkülözhetetlen a mindennapjaikból és előfordulhat hogy nagyobb távolságokra kell vele járniuk napi szinten , amire a  GY6 fantázianevű röpsúlyos ékszíjhajtású automataváltós cvt robogóblokokkal szerelt gyenge erőtlen  ötvenes scooterek valljuk be,nem alkalmasak.

Előzmény: Torökk sZultaan (296)
Torökk sZultaan Creative Commons License 2019.08.05 0 0 296

értem...

Előzmény: s51es (295)
s51es Creative Commons License 2019.08.05 0 0 295

Biztosan bele lehet éíteni, de két okból nem tenném:

1. Valószínűleg drágább lesz a vége, mintha vennél egy működő, jó karban lévőt.

2. Ha sikerül, akkor sem közlekedhetsz vele közúton, mivel nincs típusengedélye.

Előzmény: Torökk sZultaan (290)
s51es Creative Commons License 2019.08.05 0 0 294

Erre gondolni sem mertem, mert direkt a karbit kérdezted. Anno a kipufogó takarításával kezdtem - az enyém szerelhető- abban is volt lerakódás,bár nem volt vészes.

jococo71 Creative Commons License 2019.08.04 0 0 293

Köszi a választ,rájöttem mi volt a baj,a kipufogó elvolt dugulva korommal,volt egy másik kipufogó azt raktam rá,majd ezt kiégetem.Most már van alapjárat és nem hússzal megy hanem kipörög a motor és 35km/óra a végsebessége.

Előzmény: s51es (292)
s51es Creative Commons License 2019.08.01 0 0 292

Nem elég a javító klt-t belepakolni, alaposan ki kell tisztítani előtte. Továbbá kényes a szívóellenállásra és a levegőmennyiségre, benzinszintre a fúvókamérethez viszonyítva. A karbi látszólag egyszerű mint a faék, viszont időigényes behangolni. Ám ha megvan, örök élet!

Ott rontják el, hogy belepiszkálnak, vagy hosszú állástól belerohad a benya, idővel elhagynak ezt-azt, aztán nem megy rendesen...

Lehet próbálkozni a babetta Jikov-val, vagy K60- as Riga-Verhovina, de a felfogatáson alakítani kell. A dellortokat, vagy mikunikat meg elég drágán adják.

 

Előzmény: jococo71 (291)
jococo71 Creative Commons License 2019.08.01 0 0 291

Sziasztok tud valaki olcsón karburátort?Mert ezt már próbáltam javitókészlettel feljavítani az sem segített rajta,vennem kell újat.Máskor vettem használtat az is szar volt,a szívatókarja is meg volt hegesztve.

Torökk sZultaan Creative Commons License 2019.07.31 0 0 290

Üdv  mindekinek . melóba meg bolta járás szempontjából gondolkodok egy suzuki tvs eko beszerzésén .Úgy terveztem hogy régi gyári rossz üzemképtelen blokkja helyett beleraknék egy megbizhatóbb 49cm3-s 1P39FMB s motorblokkot. Mit gondoltok fizikailag beleférne?

s51es Creative Commons License 2019.06.13 0 0 289

Leeresztő a blokk hátulján, középen, alul. Ellenőrző - betöltö jobb oldalt, hátsó-alsó fertály a karbi által takarva.

Előzmény: s51es (288)
s51es Creative Commons License 2019.05.31 0 0 288

Na meglett: a primer áttétel (0.9-2.1) a variátor szíjjal, a másodlagos (Secondary gear=4.08) fogaskerékáttétel és a lánc együtt. Na ehhez a fogashoz kell: Transmission Oil 100 ml, SAE 20w40.  Vagyis 1 dl.

De hol kell ellenőrizni, a beöntést csinálni?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!