Keresés

Részletes keresés

pg54 Creative Commons License 2011.06.10 0 0 17

Igen, a Duna utca! Lám, akkor ennyit adtak az intermodalitásra: így sokkal közelebb volt a 74-es troli (Curia utca), a 15-ös busz (Irányi u. ill. Felszab. tér) és a Felszab. téri többi járat (7-es busz, 44-es, 67-es villamos stb.). Aki pedig a 2-es villamossal akart továbbmenni, az a végállomáson szállt le. Nincs új a nap alatt?

Előzmény: FAV 20 (16)
FAV 20 Creative Commons License 2011.06.10 0 0 16

Az Erzsébet hídról amikor lejött, akkor nem ment egyből jobbra, hanem megkerülte az épületet és ott tette le az utasokat. Mára az az utca nincs már meg.

Előzmény: pg54 (14)
pg54 Creative Commons License 2011.06.10 0 0 15

...el kellett bodorodni... = elkezdett (bocs)

Előzmény: pg54 (14)
pg54 Creative Commons License 2011.06.10 0 0 14

Az Arany János-nál (Sion lépcső megálló) nem is a megállóban állt meg felfelé, hanem a kereszteződésben, hogy el is tudjon indulni...

(Én 1960-tól 1972-ig jártam vele az Oltvány utcától a Belvárosig.)

Az sem volt semmi, amikor a szélvédő előtt el kellett bodorodni a fehér gőz...

De azért a legszebb a 620-as!

Előzmény: FAV 20 (7)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.24 0 0 13

ÁÁÁÁ gyerekek ez gyilkos!

 

Csak azt tudnám,hogy a sok nyugdíjas hova a retekbe szambázik reggel hétkor.

Feri BPO-576 Creative Commons License 2011.03.19 0 0 12

Való igaz, a 412-es utastere szűk, de nem csupán ez okoz problémát.

A 8-ason nem tudom, mennyire okoz gondot, de sok vonalon előfordul(t), hogy a középső ajtóval szemben lévő lehajtható üléseket egyes utasok még a tömött járművön is képesek elfoglalni, mit sem törődve azzal, hogy így csökken a mozgástér és a szállítható utasmennyiség.

Előzmény: Cold Heart (9)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2011.03.18 0 0 11

Nem tudok róla, hogy elköltözött volna! :))

Előzmény: Törölt nick (10)
Cold Heart Creative Commons License 2011.03.18 0 0 9

az alacsonypadlós szűk folyosóin nem kellemes nagyon mélyre menni, ha az ember olyan helyen szall le,

ahol kevesen.

és tényleg kevesebben férnek fel ra, kevesebb az allóhely.

reggel brutalis tömeg van a nyolcason, én szerencsére viszonylag hamar szallok fel ra (igaz, éppen ezért

nehezen jutok le róla...)

Előzmény: Feri BPO-576 (5)
FAV 20 Creative Commons License 2011.03.17 0 0 7

Kölyök koromban az Arany János suliba jártam. A suli a sas hegyen volt. Ez 1969-ben volt ezt még hozzáteszem. Akkoriban 620-as ikarusok jártak a 8-as vonalán. Reggel a hegyre felfelé menet annyira hangos volt a motorja a busznak, hogy amikor leszálltam csengett és zúgott a fülem. A vezető a fülke hátamögötti ablakokat is kinyitotta, hogy a motor zaja ne a fülkében maradjon. Biztos 40 decibelt csökkentett ez a trükk. Felfelé menet a buszok okádták a fekete füstöt, és volt aminek a hátfala fekete volt a koromtól. Gyerek fejjel nagyon élveztem, és jó visszagondolni a 40 évvel ezelőtt történtekre.

Törölt nick Creative Commons License 2011.03.17 0 0 6

"Értem ez alatt azt, hogy a sok marha (tisztelet a kivételnek) megállnak az ajtóban, vagy annak közelében, így persze, hogy kevesebben tudnak rájuk felszállni."

 

 Na ez az! Ez valami betegség, hogy meg kell állni az ajtóban? Kabaré amit művelnek néhányan.

Előzmény: Feri BPO-576 (5)
Feri BPO-576 Creative Commons License 2011.03.17 0 0 5

"A régebbi ikarusokon elfért annyi ember mint most két volvón."

 

Ez így, ebben a formában nem igaz.

A befogadóképesség nagyjából ugyanannyi, csak nálunk az utazóközönség nem tudja rendesen használni az alacsonypadlós járműveket.

Értem ez alatt azt, hogy a sok marha (tisztelet a kivételnek) megállnak az ajtóban, vagy annak közelében, így persze, hogy kevesebben tudnak rájuk felszállni.

A 4/6-oson is sokszor fikázták a Combino-kat, mert szerintük kevesebb utas fér el bennük, mint a csatolt ICS-ken; ez az elmélet ott dől meg, hogy az utasok többsége ott is megáll az ajtóban.

Igaz, a régi járgányokon is volt egyenetlenség, mert nem egyszer fordult elő, hogy amíg az első kocsi kitömött volt, a másodikban kényelmes(ebb)en el lehetett férni.

Az is igaz, hogy az ap. járműveknek vannak szűk részeik, de ott is ugyanúgy lehet normálisan utazni.

Előzmény: Törölt nick (4)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.17 0 0 4

Ne bántsatok mán héé!

 

Csak kérdezdem.

 

Az a baj,hogy az új buszok(volvo,ikarus) olyan kicsi helyigénnyel rendelkeznek, hogy nem is értem miért kellett ezeket megvenni. A régebbi ikarusokon elfért annyi ember mint most két volvón.

sörissza Creative Commons License 2011.03.17 0 0 3

Lehet nem férne el néhány kanyarban. Amúgy sem küldenek hegyre csuklóst.

Előzmény: Törölt nick (-)
Feri BPO-576 Creative Commons License 2011.03.17 0 0 1

Mondjuk azért, mert csuklós buszból hiány van; ebből adódóan még a csuklós vonalakra sem mindig jut elegendő kocsi.

Előzmény: Törölt nick (-)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.17 0 0 0

Mint a heringek....

Előzmény: Törölt nick (-)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.17 0 0 topiknyitó

Legalább reggel miért nem lehet csuklóst indítani?

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!