Sziasztok. Ilyen weboldal kellene: www.aszfalt-utepites.eu Persze nem aszfaltoztatni szeretnék :) De ilyen motorral kellene megírni. Na most annyi ember van csak sajnos nem sok a hozzáértő. ez a címem: bbudapestt kukac gmail com
Sziasztok! Ha szükséged lenne egy weboldalra, de nem tudod, hogy fogj hozzá, akkor írj a következő e-mail címre: atiyka@gmail.com Bármilyen oldal elkészítését vállalom.
Nyilvános rendezvényekről hírt adó weboldalakat összegyűjtő oldalra. Ahol közzétehetem ha rendezvényem van és ahol résztvevőként is kereshetek sokféle szűréssel érdekes, fontos rendezvényt magamnak.
Mélyértelmű viccek gyűjteményére (esetleg értelmezésekkel, párhuzamokkal, utalásokkal, melyeket a látogatók is bővíthetnek (a viccgazda és a szerkesztők törölhetnek)). Amitől leesik a tantusz. Velős, ütős, megérint, megjegyzem, lényegre tapint. Anekdoták, példázatok, kérdések, mondások közül a mélyértelműek is érdekelnének. Naponta néhányat elolvasnék közülük, akár hírlevélként. Kereshetőség jó lenne, bár nehéz. Előadások (akár egyetemi, akár üzleti előadások) színesítéséhez is lehetne használni. Átnézném azokat, amelyek témakör címkéje az én területembe tartozik.
Ahol azt megtudom, h mely márkák vannak olyan kapcsolatban egymással, h a termékeik belülről majdnem ugyanazok. Ugyanazon cégcsoporthoz tartoznak, csak árdiszkrimináció érdekében van két márkájuk: az egyik drágább, de alig jobb.
Ahol How to ... hogyan kell/érdemes ... oktatóvideókat nézhetek meg, olvashatok el. Ahova ha gyakran vissza-visszalátogatok, új és új világokba pillantok be: azok mutatják be, akik mesterei és szenvedélyesen szeretik amit csinálnak, így nemcsak tanulok, hanem az örömüket is átvehetem. Megérzem, h nekik mit jelent, milyen érzés csinálni (magamtól akár sose értettem volna, mi a jó abban, h ...).
Ahol a gyakran hibásan használt, hasonló jelentésű szavak jelentéskülönbsége lenne elmagyarázva. Pl. náci-fasiszta, mentor-coach, lepke-pillangó, goal-objective-purpose-aim.
Ahol rákereshetek, melyik cégnek mi a szolgáltató-azonosítója (A és 8 számjegy). A csoportos beszedési megbízás engedélyezéséhez most nekem kell kiderítenem a szolgáltató-azonosítóját. Ez felesleges. Egyrészt nyilván már sokezer ügyfelük egyenként kiderítette és bediktálta Önöknek pl. a Gázművek azonosítóját, tehát a bankszámlaszámból egyértelműen adódik, Önök ezerszeresen ismerik az azonosítót. Másrészt nyilván van ezekről az azonosítókról egy lista: cégnév - azonosító. Erre Önök mint bank is hivatalosan szert tehetnének attól a szervtől, aki ezeket az azonosítókat kiadja. Megkímélnék a sokezer ügyfelüket a kiderítés fáradalmaitól (a szolgáltatók meg általában nem írják ki a honlapjuk, ott is fel kell tartani egy ügyintézőt), másrészt maguk is megkímélnék annak bérköltségétől, h az ügyfél újra hívja ügyintézőjüket, h bediktálja amit kiderített. A téves bediktálást is elkerülhetnék.
Ami egy oldalon mutatja, h egy adott napon, egy adott térségben melyik időjárás-előrejelző szerint milyen lesz az idő. És azt is, h melyiküknek mekkora az átlagos tévedése -> melyikben bízzak jobban.
A betartás folyamatára mondtam, hogy organikus. Amíg nincs törvény által előírva, addig a szereplőkön múlik. És ahogy a biológiában is, egyes szereplők inkább mutálódnak, és saját megoldásokat fejlesztenek.
Ezt egy picit túlzásnak érzem. A W3C is a valós igények figyelembevételével alkotja meg az ajánlásait, szabványokat. Ezeket kellene betartania a webprogramozóknak és a böngészőknek egyaránt.
A web organikusan fejlődik, mint egy élőlény. Nem szabatosan, hanem ad-hoc szabályok szerint. Kár kapálózni ellene, mert ezen csak akkor lehetne változtani, ha mondjuk a kormány adna ki egyetlen böngészőt, amit kötelező lenne használni, de erre nem vágyunk, ugye? :)
Viszont, ha szigorú a böngésző, azt nem fogja senki használni, mert a konkurencia böngészője elnéző. Így aztán marad a bonyolult interpreter, lassú böngésző, mert a szabványon túl a szokásokat is kezelnie kell. :((
Meta oldalt szeretnék, ahol egy helyen kitöltök sokféle apróhirdető által kért adatot és elhelyezi a hirdetésemet mindegyik helyre. Hamarabb is megvalósítható igény: ahol azt áttekinthetem, h melyik (ingyenes) apróhirdető site-ot (az általam keresett kategóriában) hányan látogatják, vagy ami még egyszerűbb: hány aktuális hirdetés van náluk.