Januárban valamiért nem jött a villanyóraleolvasó. Pedig igen vártam. Megsaccolták a fogyasztásomat- természetesen jóval többet, mint amennyit fogyasztottam, s ez alapján állapították meg a fizetnivalóimat.
Február elején írtam az ügyfélszolgálatnak először. Március elején kértek, hogy küldjem el a két villanyóra akkori állását. Lőn. Vártam. Semmi. Újabb - AJÁNLOTT!!! levél!! Semmi. Telefon- sokáig élvezhettem a zenéjüket!!
Végül sikerült az ügyfélszolgálaton lévő hölggyel- név az elszámoló számlámon- beszélnem, aki ismét kérte a két villanyóra leolvasását. Lőn.
Két hetet mondott az újabb számla megállapítására.
Letelt a két hét: újabb telefon: olvassam le a villanyórát. Megtettem...
A múlt héten aztán egy 13 oldalas stornó és elszámoló számlát tartalmazó borítékot kaptam, de nem tudtam eligazodni rajta.
Ezért ma újabb telefon (ügyfélszolgálatos hölgy hangja kellemesen zengett, így elfelejtettem a nevét megkérdezni). Már elindították a visszautalást, mondta. Mennyit?-- tudakoltam. Elébb 50 valahányezret, majg 40 valahányezret mondott. Ez természetesen rettenetesen nagy örömmel töltött el: mégis érdemes odafigyelni az energiára is és a számlákra is- gondoltam megelégedetten.
És boldogan tettem--vettem egész nap.
Estig.
Amikor is megnéztem a folyószámlámat. És most itt ülök letaglózva, kétségbeesve: 29 ezer Ft!!!!!!! levonás!!!!!! le-vo- nás!!!! Frászt visszafizetés!!!
LEVONÁS!!!
Ha van valami ötletetek, hogy hova lehetne fordulnom az É-On-on kívül, s hogy egyáltalán van-e értelme a fordulásnak, vagy csak perkáljak boldogan?????
Nyugdíjas vagyok immár 9 éve... Nem tenne annyira boldoggá a hiábavaló perkálás...