Szerintem nagy szükség lenne harántirányú autóbuszos közlekedési kapcsolatokra. Gödöllő-Veres-Vác nagyjából rendben, de az általad említett (Veres-) Fót-Dunakeszi-Szentendre hasznos lenne, különösen ha elkészül Dunakeszin az a monstre középiskolai komplexum, illetve az elcseszett orvosi ügyeleti rendszer elérése miatt is (ld. Csobánka-->Vác); vagy a Monor-Gyömrő-Gödöllő, mely szintén tehermentesíthetné a fővárost.
Másfél hete a Veres Fő úti átjáró gyalogos szerpentinkorlátját is elvitte egy autós - mindkét oldalon, nem kicsit csapódhatott neki, és baromi mázlija volt, hogy nem a felsővezeték-tartó oszlopra csavarodott fel -, azt sem sikerült pótolni. Mondjuk a biciklisek örülhetnek neki, de azért így eléggé balesetveszélyes.
A Töltés utcai átjárót megcsinálták, de Kertvárostól egyelőre maradt a 40-es, illetve az átjárónál a 20-as lassújel. Kiegészítve a 70/71 összeágazásnál az utasvédelmi álldogálással, illetve a RpÚp V. vágányán az időnkénti akár 20-as lassújellel, ez a megállóköz talán a leglassabb az egész vonalon. Szomorú látni, hogy minden erőfeszítés - pl. Alagi major - ellenére épül le a menetrendszerűség.
Legalább Fóton megoldhatnák a gyakrabb buszos ráhordást a 70-es vonalra Dunakeszin. Párszor reggel úgy mentem dolgozni hogy inkább átbuszoztam Dunakeszire és onnan vonat.
Pontosan jön a általában de volt hogy 10 percet késett a 71-es miatt.
Legalább az emeletes vonatok nem lehetnek rövidek, el lehet férni és le lehet ülni.
Sűríthetnék a buszjáratokat napközben is.
A 71-es ebben az állapotban kész katasztrófa, nem is értem, igazából mire jó ez így. Munkát adnak egy pár vonatvezetőnek meg kalauznak?
Szerintem a menetrenddel semmi baj nincs, ha a pálya végig tudná azt a roppant szerény 60-at amire tervezve van, akkor a menetrend a csúcsban is röhögve tartható lenne. Ahhoz hozzányúlni nem nagyon tudsz drasztikus beavatkozás nélkül.
Elég sok 20-as lassújel lett az utóbbi hetekben, főleg az átjáróknál (pl. Fót nagyállomásnál, veresi Patak utca, Rp-Kertváros mellett), de a "szokásos" Fótfürdő-Csomád közötti ívben is. Remélem előbb-utóbb megcsinálják ezeket. Hétvégén még csak-csak tartható így is a menetrend, de a gyorsított időszakban nem.
Ez van, amikor a menetrend, ÉS a pálya tehet a késésekről. Bebizonyította az élet.
Csak a probléma megoldását a "végtelen" beépített teljesítményű járművektől várták.
Mint látszik, csak elodázták a problémát. Gyógyítás helyett, csak fájdalomcsillapítást kapott a vonal a Vácrátóti nem megállással, ill. az Alagimajori feltételes megállási rendel.
Kellemetlen mostmár 15 perceket ücsörögni hazafelé Fóton (reggel is gyakran cumi van), mert meg kell várni a szemből késő vonatot. Hetente egyszer járok be Pestre a home office miatt, el sem tudom képzelni mit él át az aki nap mint nap ezzel a szar vonattal utazik. Hány órát vesz el a MÁV az életéből? Egyáltalán van olyan a gyerekeken kívül aki ezzel utazik minden nap és időre jár dolgozni?
A busz színvonala is leromlik lassab, rövid buszok jönnek reggel csúcsidőben, félórás követéssel Pest felé. Ehhez is gratulálok.
Én azt mondom, ha lenne komoly szándék/pénz arra hogy ennek a környéknek (Fót, Veres) a közlekedésén javítsanak lehetne érte tenni legalább a buszjáratok sűrítésével. De nincs semmi, csak az ígérgetés van amik általában felpörögnek a választások előtt. Aki legközelebb megígéri hogy itt bármilyen fejlesztés lesz, az száz hogy az ellenfelére fogok szavazni, ha az is ígérni merészel akkor arra szavazok aki néma csönben kampányol :-) mert az ígéretből már sok.
Akkor fogok reménykedni, amikor - ahogy korábban írta valaki - már a vonatpótlón fogok ülni.
Nem értem, hogy agyonfeljesztik Pest belvárosát, attól nem lesz kevesebb autó hogy a Lehel tér és Deák tér között összekötik a villamost (mondjuk ez is csak terv). Aki Pesten le akarta tenni a kocsit már rég letette, itt a vidékről való bejárás a probléma.
A menetrendszerűség szempontjából visszatért a legsötététebb hernyó-korszak, a csúcsidőben a +10 az alap, de minden nap bőven vannak 20 perc feletti késések is. Ezeréves lassújelek lépten-nyomon, egy tömény katasztrófa az egész.