Koszos itt minden. Nekem elég lenne, ha sok kis hajó közlekedne mondjuk Szentendrétől Hárosig, vagy az M0 hídg délen. sok kis kikötő, pontos járat, boldog emberek.lenne gyorsjárat, meg személy... :-)
Nem érdekes...én a topikcím miatt csak Budapestre értettem, ezt kellene elsőnek kihasználni, aztán a nemzetközi...ameddig gazdaságos...ha nem, akkor nem...
annyi minden rohad le a rosszindulat, és a hozzánemértés miatt, hogy tökmindegy...
Se vizitaxi, se igazi vizibusz, se semmi. Persze ezekhez jól megközelíthető kisebb kikötők kellenének nem aranyáron. Na és a kofajáratok? Azzal is színesíthetnénk az életet. Ja persze, könnyebbé is tehetnénk. Itt kínálja magát ez a csoda, mi meg csak bámuljuk a dugóban ülve.
Ha a Duna 80 cm magas lesz, még nem biztos, hogy át tudsz kelni. Ugyanis a Balti tenger vízszintjéhez van mérve. Egyébiránt, maga a Duna milyen mély azt nem tudom.
A felvetésed vicces! :) Már gondoltam erre valamikor gyerekkoeomban, de mintha mondták volna, hogy - ilyen apadás mellett - két lábon nem lehet átjutni! Állítólag a Duna közepén az iszap annyira lágy, hogy megsüllyed az ember... :P
Ha a Duna tetőzésének időpontjában (hajnali 2 óra) nézzük az elmúlt napok vízállását akkor így alakult 2010. június 4-e és 12-e között:
2010.06.04. 617 cm 2010.06.05. 689 cm -> 72 cm áradás 2010.06.06. 760 cm -> 71 cm áradás 2010.06.07. 804 cm -> 44 cm áradás 2010.06.08. 827 cm -> 23 cm áradás -> tetőzés 2010.06.09. 804 cm -> 23 cm apadás 2010.06.10. 757 cm -> 47 cm apadás 2010.06.11. 701 cm -> 56 cm apadás 2010.06.12. 635 cm -> 66 cm apadás
A Kék Duna budapesti szakaszáról mindenféle téma. Lehet (a most aktuális) magas vízállásról is szó, valamint a hajóforgalomról (napokban történt hajóbaleset), vagy a tisztaságról, illetve az itt tartó versenyekről is (motorcsónak, repülő), de lehet szó a tűzijátékról is. Képek is jöhetnek, milyen is a budapesti Duna!