A levegőben tartózkodó repülőgép az egyik a legutolsó mobiltelefon-mentes helyszínek közül, de most már tényleg nem sokáig. Igaz, drága lesz a szolgáltatás és a repülőgép személyzete bármikor szüneteltetheti vagy korlátozhatja a hálózatot, de az európai légibiztonsági hivatal elfogadta, így az AirFrance, RyanAir gépeken szeptembertől beindulhat a telefonálás. A Malév is komolyan fontolgatja a légimobilozás bevezetését, csak még nem tudja, mikor.
Sajtóértesülések szerint a Lufthansa a jövő évtől elérhetővé teszu járatain az internetet: az utasok saját notebookjukról, PDA-jukról csatlakozhatnak majd a fedélzetről a világhálóra, mobiltelefonálniuk azonban továbbra sem szabad majd.
Én úgy vagyok vele, hogy annyit ki lehet bírni net és telefon nélkül.... aki ennyit nem bír ki az függő. Üzletember akinek fontos ő meg megoldja... de az egyszerű utazóközönségnek ki lehet bírnia, főleg ha van személyi kijelző az ülésénél és olyan filmet néz amilyet akar... stbstb, és hangsúlíozom akinek fontos azt megértem...
Eléggé le van maradva az origo. Jópár éve lehet wifizni a Lufin (és sok más légitársaság gépén is). 2005 őszén egy kollégám a mellettem levő ülésről telefonált haza az Atlanti-óceán fölött a laptopjáról skype-pal.
A levegőben tartózkodó repülőgép az egyik a legutolsó mobiltelefon-mentes helyszínek közül, de most már tényleg nem sokáig. Igaz, drága lesz a szolgáltatás és a repülőgép személyzete bármikor szüneteltetheti vagy korlátozhatja a hálózatot, de az európai légibiztonsági hivatal elfogadta, így az AirFrance, RyanAir gépeken szeptembertől beindulhat a telefonálás. A Malév is komolyan fontolgatja a légimobilozás bevezetését, csak még nem tudja, mikor.
Sajtóértesülések szerint a Lufthansa a jövő évtől elérhetővé teszu járatain az internetet: az utasok saját notebookjukról, PDA-jukról csatlakozhatnak majd a fedélzetről a világhálóra, mobiltelefonálniuk azonban továbbra sem szabad majd.