Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

fearfactoryüberalles Creative Commons License 2023.06.24 0 0 25669

Üdv a kedves fórumlakóknak. Szemezek egy '99-es E39 M5-el, mire figyeljek átvizsgáláskor? Van valakinek vele tapasztalata? Köszönöm előre is! Üdv,

BMWKRAFT Creative Commons License 2023.06.19 0 0 25668

Hajra! Remelem talalsz.

Előzmény: sosomgyi (25667)
sosomgyi Creative Commons License 2023.06.12 0 0 25667

Sajnos az E34 projekt nem nyert mert nem férek el benne kényelmesen.. Szóval vissza tértem az E39-hez. 25i/28i vagy 30D? Keveset megyek év 10k 60-70% város. Alapvető dolgok otthon szerelése nem probléma. Keret 1.5-2M.

Előzmény: BMWKRAFT (25664)
BMWKRAFT Creative Commons License 2023.04.17 0 0 25666

Nem tudom milyen a felhozatal.

Gyartmanytol teljesen fuggetlen, hogy keresni kell.

Ra kell tenni az idöt.

En reszemröl mindig ugy indulok neki, hogy fiatalabb autot akarok venni, mint a mostani.

Eddig meg nem sikerult.

Csak allapot alapjan veszek.

Kompromisszumot is kötök, nem keveset, de meg nem csalodtam.

Nekem alltalaban a köz alltal lehuzott gyartmanyaim voltak, mind kiszolgalt.

Ezert irtam, hogy ha elöször csokorba szeded a közhelyes negativumokat, csalodni fogsz.

Ez is gyartmanytol fuggetlen.

 

Előzmény: sosomgyi (25665)
sosomgyi Creative Commons License 2023.04.16 0 0 25665

Na igen de ami eltántorít az ebben a forumban az utolsó jópár hozzászólás

 

https://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9020771

Előzmény: BMWKRAFT (25664)
BMWKRAFT Creative Commons License 2023.04.16 0 0 25664

Ez nehez kerdes.

En sem tudnek valasztani.

Az e34 nekem komfortosabb volt, mint az e39.

Az e39-et is megszoktam.

Automata kipörgesgatloval mondhatom, hogy prima.

30 cm-es felig fagyott latyak ami gondot tud jelenteni a mert feltem a kocsi aljan a muanyagokat.

Ennyi.

Az e34 utazasi komfortja szerintem paratlan.

Kezi valtoval, kipörgesgatlo nelkul soha nem volt gondom.

Lehetett az olyan ho, hogy hoekezett a lökharito, vagy autoszallito.

Egyre ment.

Ehh!!

e34 plusz 1 pont.

Előzmény: sosomgyi (25663)
sosomgyi Creative Commons License 2023.04.16 0 0 25663

Én csak érdeklődni jöttem ide és megfelelő választ kaptam. Másik forumon is kutakodtam hogy az E34-ről mit lehet tudni de ugy latszik az a terv elszáll. Vaciláltam a 34 és 39 között.

Előzmény: BMWKRAFT (25662)
BMWKRAFT Creative Commons License 2023.04.07 0 0 25662

Szerintem, ha barmilyen ketseged van, ne vedd meg.

 

Ugy tunik, összegyujtötted a közhelyes negativ dolgokat. Fölösleges ezek megcafolasara idöt pazarolni.

 

Ha barmilyen gondod adodik, akkor mar föl fog benned merulni, hogy nem kellett volna megvenned.

 

 

Előzmény: sosomgyi (25659)
sosomgyi Creative Commons License 2023.04.06 0 0 25661

Köszönöm ez igazán hasznos válasz volt. Szóval akkor működő elektronika + jó gumi + esetleg 2 tápos zsák hátra és akkor nem végzem az árokban :D

Előzmény: fearfactoryüberalles (25660)
fearfactoryüberalles Creative Commons License 2023.04.06 0 0 25660

Ha működik a DSC, ne aggódj. Nekem 740d-m van, E38, a szűk 600 Nm szeretne búgócsigásat játszani gyakran, de a DSC + ASC mindig megfogja. Jó gumi is fontos. 170 paci, pláne benzinesben nem sok egy olyan tömegű vasban. Inkább alulmotorizált, mint-túl.

Előzmény: sosomgyi (25659)
sosomgyi Creative Commons License 2023.04.06 0 0 25659

Sziasztok!

Lenne egy egyszerű bár ugyan akkor igen fontos kérdésem ami azt segíteni eldönteni hogy vegyek-e E39-et vagy sem. Mindenhol mást látok/olvasok. Arról lenne szó hogy mennyire biztonságos - teljesen normális már-már tatás vezetés mellett a hátós kerék hajtás (facelift 520i 170hp) - mondjuk havas, jeges, esős időben városban vagy országúton? Feleségem is vezetné az autót és félek hogy ez miatt lenne baja. Létezik az hogy ha vihar van és mondjuk 90-es tempónál egyszer csak megcsúszik a hátulja egyenesben vagy akár kanyarban? Vagy hóban városban körforgóban?

Köszi!

vazee00 Creative Commons License 2023.03.29 0 0 25658

Sziasztok!

 

Sedan E39 -hez keresek szép, megvigyázott állapotú fekete bőr belső ülés szettet, ami elektromos(manuális is érdekel), fűthető, hátsó sor dönthető. (Amennyiben van hozzá bőr ajtókárpit szett, az is érdekel)

 

 

GA0425 Creative Commons License 2023.01.11 0 0 25657

Szia, miket keresel?

Előzmény: Kaka Dúdú (25656)
Kaka Dúdú Creative Commons License 2023.01.10 0 0 25656

Előzmény: Kaka Dúdú (25655)
Kaka Dúdú Creative Commons License 2023.01.10 0 0 25655

Szasztok! 540i keresnék bele pár apróságot.

fearfactoryüberalles Creative Commons License 2022.09.17 0 0 25654

Sziasztok,

 

Eredeti ALPINA Softline Classic 18"-os felni szett eladó. Nem ütnek, nem ráznak, nem repedtek, peremsérülés itt-ott van rajtuk, nem voltak hegesztve, 6 évet álltak egy autón egyhelyben, egy felújítást megérdemelnek.

 

Méretek: 5x120 mm osztókör, 74.1 mm agyméret, 8Jx18 ET20 első kerekek, 9Jx18 ET24 hátsó kerekek, 740d E38-on voltak tehermentesítővel szerelve. A fedelek szépek, kulcsszett megvan. Nagyon könnyű ötvözetből gyártott, ritka méret. A hátsókra 2 db 2015-ös használható Taurus gumit adok bónusznak. Ára: 600e Ft vagy 1500 EUR. Mobil: harminc/205-7545

 

Pár kép:

 

Ricsi89 Creative Commons License 2022.04.10 0 0 25653

Meglett a nemindulás oka. Be volt ázva a vezérlő csatlakozója. És ezzel meglett a diagnosztizálás hiba is. Kirohadt az érintkező a csatlakozóból. Sőt még a hűtőventilátort is ezért írta be hibának, mert az is kirohadt a vezérlőből. Én meg már majdnem vettem bele ventilátort sokpénzért. Kipucoltam a csatlakozókat, ami 2 láb meg kirohadt azt vezetékkel áthidaltam. Most már megy a ventilátor és a diagnosztika is. Megjavult a váltó diagja is ezzel.

Az ibus-al kapcsolatban annyit csináltam, hogy a cd tárat és a bm modult lehúztam, de ekkor sem lett jobb. Ezek voltak elérhető helyen.

Előzmény: Ricsi89 (25652)
Ricsi89 Creative Commons License 2022.04.10 0 0 25652

Elvileg van, extralista szerint van bt előkészítés telefonhoz.

Viszont előjött most egy nagyobb probléma. Ma reggel nem indult a vas. Egyszer ezt már eljátszotta, de utána pár óra és hiba nélkül ment.

Teker, de nem indul. A legnagyobb gond pedig az, hogy nem tudok kommunikálni a motorvezérlővel és a váltóvezérlővel. Minden más megy. Pár hete egy lemerült akku után töröltem a hibamemóriákat, aztán egyszer csak megszakadt a kapcsolat a motorvezérlővel és azóta nem is tudok kommunikálni vele.

Ülés alatti szivattyút hallom menni, motortérben átlátszó csövön nem látszik bubisodás. Igaz 20 liter körül van a gázolaj, de titkos menü szerint oldalanként a tankban 10-10 liter körül van.

Előzmény: balabmw (25651)
balabmw Creative Commons License 2022.04.10 0 0 25651

Fel kell fedezni,volt pár féle verzió.

ULF modulod is van?

Előzmény: Ricsi89 (25650)
Ricsi89 Creative Commons License 2022.04.10 0 0 25650

Igen átnyálaztam. Következő lépés az lesz, hogy lehúzok mindent, aztán elkezdem visszarakni. Érdekesség képpen elvileg van bluetooth modul is, meg telefon is volt valamikor a könyöklőben. Viszont a bt párosítást elindítani sem tudom. Azt fogom megnézni, hogy hol a modul és azzal kezdem a lekötést. 

Ennek a könyöklőbe épített telefonnak gondolom van valahol valami vezérlője is, ugye?

Előzmény: balabmw (25649)
balabmw Creative Commons License 2022.04.09 0 0 25649

I/K bus topológiát ismered?

Én kezdésnek leválasztanám egyesével a modulokat a buszról.

(Tudom,csak leírni ilyen kurva egyszerű.)

Előzmény: Ricsi89 (25648)
Ricsi89 Creative Commons License 2022.04.09 0 0 25648

Ismét újabb érdekesség. Menet közben irányjelző kirakásra elindul a kijelző, majd irányjelző lekapcsoláskor azonnal elsötétül. Itt egy videó, ez álló helyzetben irányjelzőzéskor csinálja. Egy-egy pillanatra próbál indulni. Az irányjelző ütemére hátul a navi is egy-egy pillanatra elindul. Van valami gubanc szoftveresen. De micsoda?

Videó: https://youtu.be/WEULoW3sQzM

Előzmény: Ricsi89 (25647)
Ricsi89 Creative Commons License 2022.04.07 0 0 25647

Sziasztok!

2003-as 25Da az alany. Mk4-es navi van bent, de nem akar működni. A kijelző az csak villog, hátul a navi nem megy néha felvillan a piros led és annyi. Menet közben néha próbál indulni, de nem mindig sikerül. Érdekes módon amikor az lcm modulban diaggal élő adatot olvasok, akkor elindul és megy. Amint visszalépek le is áll a navi. Valami szoftveres gubanc lehet, de fogalmam sincs mi. Külföldi oldalakat is túrtam, de semmit nem találtam. Ötlet esetleg?

Ha jól tudom i-bus-on kommunikál a navi. Ha esetleg ez a vonal nem tökéletes, esetleg zavar van benne, vagy vezeték hiba, akkor is előfordulhat ilyen? Tapasztalat esetleg valakinek?

 

M67D39POWER Creative Commons License 2022.03.26 0 0 25646

Üdv mindenkinek,

E38-asba keresek Sport Contour első üléspárt. Szín/kárpit mindegy, csak használható és beszerelhető legyen, működőképes. Köszönöm előre is!

 

Mintakép:

Poker65 Creative Commons License 2022.03.25 0 0 25645

Sajnos a vezetékkel van gond valahol. Nagyon úgy tűnik keresnem kell valami igazán hozzáértőt. Köszönöm az eddigi segítségedet!

Előzmény: balabmw (25643)
Poker65 Creative Commons License 2022.03.24 0 0 25644

Köszönöm szépen, hogy próbálsz segíteni! Holnap rámérek és megírom a fejleményeket.

Előzmény: balabmw (25643)
balabmw Creative Commons License 2022.03.24 0 0 25643

A kapcsoló csatijában (összedugott állapotban) a pin2 és pin3-on kell tudnod testet mérni a "LE" irány működtetésekor.

Vagy széthúzott állapotban folytonosságot mérni a pin2 és pin3 között a "LE" irány működtetésekor.

Ha ez nincs meg,akkor a kapcsoló a rossz. (vagy a vezetéke)

Előzmény: Poker65 (25642)
Poker65 Creative Commons License 2022.03.24 0 0 25642

igen lejött, míg nem kellett levenni az akkusarut egy javítás miatt. Sajnos akkor törlődött minden.

Előzmény: balabmw (25641)
balabmw Creative Commons License 2022.03.23 0 0 25641

A memória kapcsolóval lejön a kormányoszlop a letárolt pozícióba?

Előzmény: Poker65 (25640)
Poker65 Creative Commons License 2022.03.23 0 0 25640

Sajnos utoljára fel ment és azota nem jön le. A kapcsolót azért gondolom, hogy jó mert, annyit már tudok, hogy az egyik test nincs meg a négyből a kapcsoló csatiján. Ezek szerint az ülés alatt keressem a hibát?

Előzmény: balabmw (25639)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!