Sokunkban ellenérzések, vélt vagy valós sérelmek alakultak ki hosszú évek alatt a vezetékes telefon iparággal szemben. Nem csak a jelentős piaci erővel bíró szolgáltatókra gondolok, hanem az alternatívokra is. Ha érdemben összeszedjük ezeket a problémákat, segíthetünk nekik szolgáltatásuk javításában, hogy nekünk is jobb legyen.
A BDSL 6-12M-el találkozom nap mint nap, nyilván közepes cégeknek, magánelőfiznek havi 30.000-60.000-ért nem éri meg. Az IP TV 16 M-je is startol, méghozzá a T-com-nál.
/Igaz Csepelen pl. a központ 500 m-es körzetében/. Ezeket szívesen ajánlom.
Lázálom? Két éve még az ADSL 2M volt olyan távol, mint most a 16M, ne áltassuk magunkat.
Az egész polémia a réz temetéséről szólt, no meg arról, ha ADSL kell valakinek, akkó tudtommal a vezetékes telefonra szükség van, egyenlőre. Jó jó tudom a wla-nál mikrón van ADSL, de a technika kiépítése még nem versenyez a rézzel.
Jöjjön az UMTS és tsai. A technika fejlődése megállíthatatlan. Azonban ez a réznek is kedvez.
"A szélessáv ma már a BDSL 6M-12M, és jő az ADSL 2 16M"
Na most megkérdezném, hogy ez most a mai rögvalóság mindenkinek hozzáférhetően a tízmilliós lakosságnak, vagy valami lázálom, amit némely alternatív táplál, miszerint háromgé mindenkinek mindenhol, de ő maga nem tuggya ám nyujtani mindenkinek mindenhol...
Szóval ajánlana nekem a hozzászóló dsl-2 16 megát csak úgy a két szép szememért?
mondana honunkban széleskörben bevezetett technológiát, amivel 16 megát ha kaphatnék? csak úgy ócsóért?
Attól függ mit értessz szélessáv alatt ;-) . Ha nagy sebességet ( >1M ) : WIFI, micro, HSDPA, ... Ha élvezhető sebességet ( <1M ) időkorlát nélkül : GPRS, EDGE, UMTS, ... Egy mailt a másodikról is el lehet küldeni, torrenthez meg jó a 4e / hó díjas 1024 -es kábelem :-) ...
Hálaistennek, azért még nem eszik olyan forrón. Mint írtam régebben, azért a réz az réz. Ameddig a szélessávot, vezetékes telefon nélkül nem adják, addíg nem kell temetni:)))))))))
De van még egy tippem: ha a mobilról is hívható (80) 555-194 (hibaügyelet) számon szépen kéred, átkapcsolnak az üszire.
A megszakadás pedig azért érdekes, mert a CCIS telefonos rendszere nem igen foglalkozhat azzal, honnan jött a hívás, ha már egyszer beszédben végződött a hívás. Más lehet a gond: bő két hónapja erősen megkutyulták a a CCIS menürendszerét és pl. a PIN kódos azonosítás több esetben T-Com számról is sikertelen pl. este tíz után (hangpostára, illetve üzenetrögzítőre megy...), de pl. sok esetben leakadás szerű némaság fogadja az embert a várakoztatás helyett.
(Szakmai magyarázat: a CCIS hívásakor nem csengetési időzítés alatt megy a kezdeti szövegbemondás sem pláne nem a menürendszer, azaz készre kapcsolt - UPC irányból számlázó - hívásként a 90 másodperc leidőzítése miatti bontás nem életszerű. Ugyanez pl. az EPT (80) 444-125 hívásakor épp ellenkezőleg zajlik - azaz amíg nem jelentkezik humén kezelő, addig csengetési állapotban marad a hívás, de bontogatja is rendesen a hívást az átmenetekkor ;-) ).
UPC telefonról nem tudom felhívni a T Com ügyfélszolgálatát. A PIN kód sikeres azonosítása után a kapcsolat megszakadt ötször egymás után. A UPC szerint a matáv (ők mondták így!) bontja szét egy idő után! A T com részletes keresés a telefonkönyben nem működik, ha a 1412-őt beírom nem tudja értelmezni! A saját központi ügyfélszolgálatukat!!! Valaki tud más számot az ügyfélszolgálathoz???
Bocs! A Hungarotelről jut eszembe tényleg lehetnek még monopóliumok....lám.
De az is csak a vezetékesben.....
És ebből is látszik annak a véleménynek az igazsága, a lakossági távközlési üzletág csak kiegészítő, nem akkora konc hogy ugrani kelljen érte, pláne nem befektetni!!!
Na most ezzel saját magam ellen beszélek.....persze én tisztességes üzleti haszonban gondolkodnék, és nem az extraprofitokban amikről hallunk néha.
"Na erről meg az Invitel területen élők is mesélhetnének!"
Volna mit!
Mióta (okt.) van Matáv/ T-Com csongrád megyében sokat csökkentek díjaink. Valamenyit ennek hatására az Invitel is engedett, de még mindig jobb a T- Com.
Nalunk többet csak a Hongarotelesek(pl. Békés megye) sz..nak. Ők a mai napig szolgáltató választási jogukkal sem élhetnek.
Vettem a fáradságot és végigiolvastam az előzményeket!
Érdekes volt.....
Van közel húsz éves tapasztalatom a vezetékes távközlési szolgáltatásban, és cca. 1995 körül majdnem belekóstolhattunk abba milyen is egy kis vezetékes szolgáltató centrumot irányítani......vagyis milyennek kellene lennie egy vezetékes távközlési szolgáltató cégnek?
Jó időszak volt.......mesélhetnék! Te jó ég, annak már tíz éve????
ui: Egyébként nem értem milyen monopóliumról beszéltetek.....főleg a mai technikák mellett....bármikor dönthetsz arról mikor melyik helyzetben, melyik szolgáltatót használd...........................csak a pénztárcád és a zsigeri T-Com /bocs MATÁV/ utálatod szab határt.
Na erről meg az Invitel területen élők is mesélhetnének!
Ne trifon 200 telefonod legyen hanem egy rendes. Remélem az igazán hosszú beszelgetéseket te kezdeményezed es nem csoroként arra varsz egy praktikummal hogyvalaki felhivjon ...
Én utálom a vezetékesben, hogy helyhez köt, nem tudok vele mászkálni, és állandóan cipelni kell a kagyló mellé a készüléket is, meg felesem a zsinórban. Az igazán hosszú beszélgetésekhez mobiltelefon kell. És utálom az olyan ismerőseimet, akik vezetékesen hívnak, mert az olcsóbb, és órákig dumálnának.