Üdv mindenkinek, gyakran benézek ide, különösen most, a katasztrófák idején.
Sajnos a magyar utazási irodák mentalitását nagyobb katasztrófának tartom, mint egy kis szökőárat.
Van itt egy topik korrekt utazási irodák címmel és húsz bejegyzéssel és nulla egyetértéssel.
Nincs viszont feketelista.
Legyen!
Csoportos utazáson voltunk velük Dominikán, csak az alábbi problémáink voltak velük:
A Zürich-Punta Cana járat több mint 5 órát késett, amiről természetesen nem tehetnek.Telefonos érdeklődésemre utánajárt egy kolléganőjénél akitől azt a választ kapta hogy "hallott már róla de nem tudnak róla". Az ilyenkor járó kártérítés ügyében ők semmit nem tudnak csinálni (?), majd a jövő héten küldenek egy linket hogy hova fordulhatok. (mondhatta volna hogy a gugli barátom...)
Reggel 10 órakor megbeszélés és utastájékoztató a hotel halljában a helyi idegenvezetőkkel
Nem ért rá eljönni de majd messengeren tartjuk a kapcsolatot.Egyébként is elég felkészületlen volt.
Ebédre elfogyasztunk egy ízletes grillezett langusztát, de ízlés szerint csirkéből vagy sertésből készült ételt is választhatunk.
Az ebéd nem tartalmazta a langusztát, azért plusz 25 USD-t le kellett perkálni. Telefonos érdeklődésemre annyi mondtak hogy majd beszélnek az idegenvezetővel.
Ez nem számít vis maior esetnek. Pláne hogy számtalan időpont volt amikor nem volt korlátozás. Ők nem teljesítették a vállaltakat és ha esetleg "érdeklődés hiányában" marad el az út, kutya kötelességük a teljes összeget visszafizetni. Sőt amit vállaltak a mailben, az is kötelező érvényű rájuk nézve. Nem mellékesen mivel nem ti mondtátok le az utat hanem meghiúsult, ezért is visszajár a teljes összeg. A 2020-as meghiusulás esetén csak annyi van hogy kártérítést illetve kamatot nem kell fizessenek, de a befizetett előleg az visszajár. Amennyiben bankkártyával fizettetek, el tudsz indítani charge back eljárást nem teljesült szolgáltatás miatt. Erre felhívhatod az ő figyelmüket is, ekkor valószínű megváltozik a hozzáállásuk ugyanis nem kevés költségük és hátrányuk lesz belőle.
Az Anacapri utazási irodával utaztunk majdnem minden évben olasz útjaikra. Igen volt olyan esetünk, amit itt az egyik hozzászólásban olvastam, hogy az idegenvezető ad hoc szedett tőlünk 10 eurót, amit az utazási feltételekben nem is olvastuk. Mindegy még azt is lenyeltük. De most BETELT A POHÁR! 2 éve még a covid előtt előleget fizettünk be az egyik nagyobb volumenű útjukra. Kötüttünk útlemondási biztosítást. 2020-ban közbejött a covid, ígértek fűt-fát, hogy ki ne vegyük az előleget következő évben biztos indul a busz, 50% kedvezményt adtak a fakultatív programjaikra és garantálják az utazás árát. Mondanom se kell 2021-ben sem volt indulás. Még ebben az évben júniusban megint fogadkoztak, hogy 35% kedvezményt tudnak fakultatív programokra biztosítani és két levélben is leírták hogy jobban járunk ha átrakjuk 2022-re mert GARANTÁLJÁK AZ ÁRGARANCIÁT. Ismét belementünk most novemberben ismét megkerestek, hogy akkor 2022-re megkössék velünk a szerződést. Mondanom se kell elfelejtették mit igértek, pedig még egy év sem telt el. Az ár 30.000 Ft-tal több lett fejenként és a fakultatív programokra semmilyen kedvezményt nem adtak. Azzal védekeztek, hogy a hajón majd kapunk kabinokat külön wc-vel, amivel szerintem nem vagyunk kisegítve mert a hajózás pár óra oda-vissza a szigetre. Mikor elküldtem a levelezéseinket hogy mit ígértek, akkor az volt a válasz, hogy mit képzelünk mi, az iroda 2 éve zárva van, meg vis maior helyzet van új partnerrel kellett felvenniük a kapcsolatot. A másik dolog, amivel TELJESEN HÜLYÉNEK NÉZTEK MINKET, hogy mindennap hirdették a facebookon ezt az utat azon az áron, amire nekünk árgaranciát vállaltak. SZÓVAL ENNYIBE NÉZIK A TÖRZSUTASOKAT, EGY ISMERETLENNEK OLCSÓBBAN ADJÁK AZ UTAT, NEKÜNK MEG AKIKNEK 2 ÉVE A PÉNZÜK BENNE VOLT AZ IRODÁBAN SEMMIBE SE NÉZTEK!. Kértük, hogy utalják vissza az előleget, mert nem akarunk már utazni, akkor közölték hogy a szerződésben vállaltuk, hogy kezelési költséget levonnak. Mondanom sem kell 5000 Ft-ot vontak le fejenként. Legalább lett volna annyi kárpótlás bennük hogy igen itt utaztatok velünk 5 éven keresztül minden évben és eltetkintünk. De ez eszünkbe sem jutott. Szemét társaság. NEM AJÁNLOM SENKINEK hogy velük utazzon. Mondanom sem kell hogy jövőre se fog ez az út elindulni, azt garantálom, de ők az árgarancát garantálják!
2019.12.12.én én is feladtam a feljelentésemet a GO ellen, Keszthelyre. Ma voltam tanú meghallgatáson Marcaliban. Nem is értettem, miért volt erre szükség. A feljelentés mindent tartalmazott. A befizetést, szerződést fénymásolatban stb. Szerintem csak húzzák az időt, s elkenik az egészet. Az én tapasztalatom, hogy ezek az Orbán Viktorék érdekeltségében lévő szálláshelyek kihasználtságát lett volna hivatott növelni. Engem egy telefonos másik cég a visegrádi Vár Hotelbe invitált, ahol átadott a Park Hotelben tartott GO-s bandának. Mi voltunk is 3 helyen a GO-val. 2x Szeleste, Festetics kastélyhotelben, és Harkány, Baranya Hotelbe. Kicsit olcsóbban, mint a külsősök, és nem kötötték befüzőcskés előadáshoz. Most ősszel már GO nélkül voltunk a Velence Resortban, szintén telefon meghívásra és 2 órás előadásosra, ahol már egy furcsa klubrendszerű, üdülési joggal kevert rendszerbe szerettek volna behúzni. Na de nekünk már volt üdülési jogunk is és már a GO-n is túl voltunk, nem tudtak átverni. Nagyon idegesek és lekezelők voltak, mikor ezeket elmondtuk. Mindenhol azt hallottam, hogy Orbán birodalom. Bennünket is Visegrádon ez a Marián nevű hölgy húzott be a csőbe, de nem 270 ért, csak 3 év tagságra 50-ért. De gondoltam, legyen nagy az a rakás! Beálltam közétek, de nem sok reményt látok. Ami belföldi üdüléseket felajánlott a GO, azok is mind fideszközeli szállások voltak. Erről ennyit, és csak azért írom le ide, hogy senki ne reménykedjen, szerintem közelébe sem jutunk a kárunkhoz. Rendőrség, ügyészség, bíróság mind az ő kezükben.
GO SOLUTIONS GROUP KFT, vagy HUNGARY KFT károsult vagy, akkor a Keszthelyi Rendőrkapitánysághoz küld el a feljelentését mindenféle melléklettel: befizetési nyugta, banki utalás másolat, szerződés stb.
A feljelentésnek van száma: mindenki aki károsult, erre a számra hivatkozva küldje el a feljelentését AJÁNLOTTAN!!
Nekünk is van go solutions utazási kártyánk.... eddig semmilyen utat nem tudtunk igénybe venni, az e-mailekre nem válaszolnak. Most láttam, hogy felszámolás alatt vannak.
Most már lépni szeretnék, mert nem ki pénzünk áll benne.
Az ügyfélkapun keresztül kell reklamálni? NFN-nál?
Van valaki, aki már kapott kártérítést vagy elért valamilyen eredményt?
Az Index.hu Forumán találtam a címét, a Go Solutions átverésekkel kapcsolatban. Én oda nem vagyok és nem is leszek regisztrálva, de a következő infókat megoszthatja a károsultakkal, ha gondolja.Minket is átvertek, befizettük a kért összeget, de foglalni a cég már nem foglalt. Mivel hitelkártyával fizettem, jogosult voltam a charge back eljárásra, ami azt jelenti, hogy a kért dokumentumok elküldése után 24 órán belül visszautalta a bank a befizetett összeget.Mi kell ehhez? 1. akkor működik, ha hitelkártyával fizettünk és tudjuk a tranzakció számát.2. az e-mail, amelyben a Go Solutions visszaigazolta a foglalást.3. az e-mail, amelyben a Go Solutions visszaigazolta a befizetés megtörténtét.4. a szállás igazolása, hogy náluk az adott névre és az adott időszakban nem történt foglalás a Go Solutions által.Ezeket kell eljuttatni a számlavezető bankunkhoz.Nekünk szerencsénk volt, mert mivel mindent online intéztünk,valamennyi igazolást el tudtunk küldeni.Remélem, tudtam segíteni. Kérem, az e-mail címemet ne ossza meg másokkal, ennél több infóval nem tudok szolgálni. Köszönöm.Üdvözlettel. P.J.