Keresés

Részletes keresés

vjv1 Creative Commons License 2021.01.01 0 0 3489

Buék.

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

:))

Hooshee Creative Commons License 2019.11.20 0 0 3488

Így van, 21. Jövőre talán megcsípett dobogó lehet a cél.

Előzmény: KE80 (3487)
KE80 Creative Commons License 2019.11.19 0 0 3487

Mikor  lesz az mert sok él csapat van : 1. Mercédesz, 2. Ferrari, 3. RedBull, 4. Mcalaren, 5. Reanult 2019es utolso futam előtt igy fest a csapat bajnokság.

A 2021es szabály változás lehet egy esély nekik.

Előzmény: Hooshee (3486)
Hooshee Creative Commons License 2019.07.18 0 0 3486

Ennek mondjuk semmi köze Alonsohoz, sokkal inkább a szervezeti átalakításokhoz és az érkező technikai emberekhez. Az idei autó elég jól sikerült, hogy Best of the rest pozícióra esélyes legyen. Norris bevált, Sainz bevált, jelenleg a Mekiben van potenciál, ha Key és Seidl munkája beérik, visszatérhetnek az élcsapatok közé.

Előzmény: KE80 (3485)
KE80 Creative Commons License 2019.07.09 0 0 3485

A nagy nyomás már nincsen ALONSO miatt. most már jobban teljesittik a futamokat és sok pontot hoznak de nyerniük még nem.

KE80 Creative Commons License 2018.03.11 0 0 3484

http://www.nemzetisport.hu/f1/formula-1-2018-megjelent-a-nemzeti-sport-magazin-legujabb-szama-2623511

2018 magazin ujság

 

2018

TESZT
BARCELONA 2. HÉT, 1. NAP
1. Sebastian Vettel (német, Ferrari)                        1:20.396, 171 kör
2. Valtteri Bottas (finn, Mercedes)                           1:20.596, 86 kör *
3. Max Verstappen (holland, Red Bull TAG Heuer)   1:20.649, 130 kör
4. Lewis Hamilton (brit, Mercedes)                          1:20.808, 91 kör
5. Pierre Gasly (francia, Toro Rosso)                       1:20.973, 54 kör
6. Kevin Magnussen (dán, Haas-Ferrari)                 1:21.298, 96 kör
7. Nico Hülkenberg (német, Renault)                      1:21.432, 48 kör *
8.  Carlos Sainz, Jr. (spanyol, Renault)                    1:21.455, 91 kör
9. Szergej Szirotkin (orosz, Williams)                      1:21.588, 42 kör *
10. Sergio Pérez (mexikói, Force India)                   1:21.643, 93 kör
11. Marcus Ericsson (svéd, Alfa Romeo Sauber)      1:21.706, 120 kör
12. Stoffel Vandoorne (belga, McLaren-Renault)     1:21.946, 38 kör
13. Lance Stroll (kanadai, Williams)                        1:22.937, 86 kör
*: csak délelőtt vezetett

 

TESZT
BARCELONA 2. HÉT, 2. NAP
1. Daniel Ricciardo (ausztrál, Red Bull TAG Heuer)     1:18.047, 165 kör
2. Lewis Hamilton (brit, Mercedes)                            1:18.400, 90 kör*
3. Valtteri Bottas (finn, Mercedes)                             1:18.560, 85 kör
4. Sebastian Vettel (német, Ferrari)                          1:19.541, 66 kör*
5. Brendon Hartley (új-zélandi, Toro Rosso)              1:19.823, 119 kör
6. Fernando Alonso (spanyol, McLaren-Renault)       1:19.856, 57 kör
7. Carlos Sainz, Jr. (spanyol, Renault)                       1:20.042, 88 kör*
8. Romain Grosjean (francia, Haas-Ferrari)               1:20.237, 78 kör
9. Kimi Räikkönen (finn, Ferrari)                                1:20.242, 49 kör
10. Lance Stroll (kanadai, Williams)                          1:20.349, 63 kör*
11. Nico Hülkenberg (német, Renault)                      1:20.758, 102 kör
12. Esteban Ocon (francia, Force India)                   1:20.805, 130 kör
13. Charles Leclerc (monacói, Alfa Romeo Sauber)  1:20.918, 160 kör
14. Szergej Szirotkin (orosz, Williams)                     1:22.350, 80 kör
*: csak délelőtt tesztelt

 

TESZT
BARCELONA 2. HÉT, 3. NAP

1. Sebastian Vettel (német, Ferrari)                         1:17.182, 188 kör
2. Kevin Magnussen (dán, Haas-Ferrari)                  1:18.360, 149 kör
3. Pierre Gasly (francia, Toro Rosso)                        1:18.363, 169 kör
4. Nico Hülkenberg (német, Renault)                       1:18.675, 79 kör*
5. Carlos Sainz Jr. (spanyol, Renault)                       1:18.725, 66 kör
6. Stoffel Vandoorne (belga, McLaren)                     1:18.855, 147 kör
7. Marcus Ericsson (svéd, Alfa Romeo Sauber)        1:19.244, 145 kör
8. Lewis Hamilton (brit, Mercedes)                          1:19.296, 84 kör
9. Valtteri Bottas (finn, Mercedes)                           1:19.532, 97 kör*
10. Robert Kubica (lengyel, Williams)                      1:19.629, 73 kör*
11. Sergio Pérez (mexikói, Force India)                  1:19.634, 155 kör
12. Max Verstappen (holland, Red Bull TAG Heuer) 1:19.842, 187 kör
13. Lance Stroll (kanadai, Williams)                        1:20.262, 63 kör

*: Csak délelőtt vezettek.

 

 TESZT
BARCELONA 2. HÉT, 4. NAP

1. Kimi Räikkönen (finn, Ferrari)                             1:17.221, 157 kör
2. Fernando Alonso (spanyol, McLaren-Renault)     1:17.784, 93 kör
3. Carlos Sainz Jr. (spanyol, Renault)                     1:18.092, 45 kör
4. Daniel Ricciardo (ausztrál, Red Bull TAG Heuer)  1:18.327, 92 kör
5. Romain Grosjean (francia, Haas-Ferrari)            1:18.412, 181 kör
6. Valtteri Bottas (finn, Mercedes)                         1:18.825, 104 kör
7. Brendon Hartley (új-zélandi, Toro Rosso)           1:18.949, 156 kör
8. Esteban Ocon (francia, Force India)                   1:18.967, 163 kör
9. Charles Leclerc (monacói, Alfa Romeo Sauber)   1:19.118, 75 kör
10. Szergej Szirotkin (orosz, Williams)                  1:19.189, 105 kör*
11. Lewis Hamilton (brit, Mercedes)                     1:19.464, 97 kör*
12. Lance Stroll (kanadai, Williams)                     1:19.954, 27 kör
*: csak délelőtt vezetett

 

 A leggyorsabb körök sorrendje a második teszthétről:

1. Sebastian Vettel Ferrari                                  1:17.182
2. Kimi Räikkönen  Ferrari                                  1:17.221
3. Fernando Alonso McLaren-Renault                 1:17.784
4. Daniel Ricciardo Red Bull TAG Heuer              1:18.047
5. Carlos Sainz Jr. Renault                                1:18.092

6. Kevin Magnussen Haas-Ferrari                     1:18.360
7. Pierre Gasly Toro Rosso                                1:18.363
8. Lewis Hamilton Mercedes                             1:18.400
9. Romain Grosjean Haas-Ferrari                      1:18.412
10. Valtteri Bottas Mercedes                             1:18.560
11. Nico Hülkenberg Renault                             1:18.675

12. Stoffel Vandoorne McLaren-Renault             1:18.855

13. Brendon Hartley Toro Rosso                        1:18.949
14. Esteban Ocon Force India                           1:18.967
15. Charles Leclerc Alfa Romeo Sauber              1:19.118
16. Szergej Szirotko Williams                            1:19.189
17. Marcus Ericsson Alfa Romeo Sauber            1:19.244
18. Robert Kubica Williams                               1:19.629
19. Sergio Pérez Force India                             1:19.634
20. Max Verstappen Red Bull TAG Heuer          1:19.842
21.Lance Stroll Williams                                 1:19.954

.:D)..:)

Előzmény: KE80 (3483)
KE80 Creative Commons License 2018.03.03 0 0 3483

2018

F1, TESZT
BARCELONA, 1. NAP

1. Daniel Ricciardo (ausztrál, Red Bull TAG Heuer)       1:20.179, 105 kör
2. Valtteri Bottas  (finn, Mercedes)                              1:20.349, 58 kör *
3. Kimi Räikkönen  (finn, Ferrari)                                 1:20.506, 80 kör
4. Nico Hülkenberg (német, Renault)                          1:20.54, 73 kör *
5. Fernando Alonso (spanyol, McLaren-Renault)        1:21.339, 51 kör
6. Carlos Sainz Jr. (spanyol, Renault)                         1:22.168, 26 kör
7. Lewis Hamilton (brit, Mercedes)                            1:22.327, 25 kör
8. Brendon Hartley (új-zélandi, Toro Rosso-Honda)  1:22.371, 93 kör
9. Lance Stroll (kanadai, Williams-Mercedes)            1:22.452, 46 kör *
10. Romain Grosjean (francia, Haas-Ferrari)             1:22.578, 55 kör
11. Marcus Ericsson (svéd, Alfa Romeo Sauber)       1:23.408, 63 kör
12. Nyikita Mazepin (orosz, Force India-Mercedes)  1:25.628, 22 kör *
13. Szergej Szirotkin (orosz, Williams-Mercedes)     1:44.148, 28 kör

*: csak délelőtt körözött

 

BARCELONA, 2. NAP
1. Sebastian Vettel (német, Ferrari)                        1:19.673, 98 kör
2. Valtteri Bottas (finn, Mercedes)                           1:19.976, 95 kör
3. Stoffel Vandoorne (belga, McLaren-Renault)       1:20.325, 37 kör
4. Max Verstappen (holland, Red Bull TAG Heuer)   1:20.326 67 kör
5. Carlos Sainz Jr. (spanyol, Renault)                      1:21.212, 65 kör
6. Pierre Gasly (francia, Toro Rosso-Honda),           1:21.318, 82 kör
7. Robert Kubica (lengyel, Williams-Mercedes),       1:21.495, 48 kör
8. Szergej Szirotkin (orosz, Williams-Mercedes)      1:21.822, 52 kör
9. Esteban Ocon (francia, Force India-Mercedes)    1:21.841, 79 kör
10. Charles Leclerc (monacói, Alfa Romeo Sauber)  1:22.721 , 81 kör
11. Kevin Magnussen (dán, Haas-Ferrari)                1:22.727, 36 kör

 

BARCELONA, 3. NAP
1. Fernando Alonso (spanyol, McLaren-Renault)       2:18.545, 11 kör
2. Daniel Ricciardo (ausztrál, Red Bull TAG Heuer)                       2 kör *
3. Brendon Hartley (új-zélandi, Toro Rosso-Honda)                    2 kör *
4. Marcus Ericsson (svéd, Alfa Romeo Sauber)                           1 kör *
5. Robert Kubica (lengyel, Williams-Mercedes)                            1 kör *

.............................................................................................................

6. Lewis Hamilton (Mercedes)                                                     0 kör

7. Kimi Räikkönen (Ferrari)                                                          0 kör

8.Lance Stroll (Williams-Mercedes)                                             0 kör

9. Sergio Pérez (Force India-Mercedes)                                     0 kör

10. Nico Hülkenberg (Renault)                                                   0 kör

11. Carlos Sainz Jr. (Renault)                                                      0 kör

12. Romain Grosjean Haas-Ferrari)                                            0 kör
*: Nem teljesített mért kör.
A többi versenyző nem járt a pályán.

 

BARCELONA, 4. NAP
1. Lewis Hamilton (brit, Mercedes)                               1:19.333, 69 kör
2. Stoffel Vandoorne (belga, McLaren-Renault)              1:19.854, 110 kör *
3. Sebastian Vettel (német, Ferrari)                              1:20.241, 120 kör
4. Kevin Magnussen (dán, Haas-Ferrari)                       1:20.317, 96 kör
5. Fernando Alonso (spanyol, McLaren-Renault)            1:20.929, 51 kör
6. Carlos Sainz Jr. (spanyol, Renault)                            1:20.940, 60 kör
7. Lance Stroll (kanadai, Williams-Mercedes)                1:21.142, 54 kör
8. Sergio Pérez (mexikói, Force India)                           1:21.973, 65 kör
9. Max Verstappen (holland, Red Bull)                          1:22.058, 35 kör
10. Pierre Gasly (francia, Toro Rosso)                          1:22.134, 128 kör
11. Nico Hülkenberg (német, Renault)                         1:22.507, 49 kör *
12. Valtteri Bottas (finn, Mercedes)                             1:22.789, 60 kör *
13. Charles Leclerc (monacói, Sauber)                         1:22.808, 59 kör
14. Marcus Ericsson (svéd, Sauber)                           1:23.825 *
15. Szergej Szirotkin (orosz, Williams-Mercedes)       1:31.979, 47 kör *

*: Csak délelőtt vezetett

 

AZ ELSŐ BARCELONAI TESZT ÖSSZESÍTETT EREDMÉNYLISTÁJA
1. Lewis Hamilton (brit, Mercedes)                           1:19.333 (94 kör)
2. Sebastian Vettel (német, Ferrari)                         1:19.673 (218)
3. Stoffel Vandoorne (belga, McLaren)                     1:19.854 (147)
4. Valtteri Bottas (finn, Mercedes)                            1:19.976 (212)
5. Daniel Ricciardo (ausztrál, Red Bull)                     1:20.179 (107)
6. Kevin Magnussen (dán, Haas)                              1:20.317 (132)
7. Max Verstappen (holland, Red Bull)                      1:20.326 (102)
8. Kimi Räikkönen (finn, Ferrari)                                1:20.506 (80)
9. Nico Hülkenberg (német, Renault)                        1:20.547 (122)
10. Fernando Alonso (spanyol, McLaren)                  1:20.929 (113)
11. Carlos Sainz Jr. (spanyol, Renault)                      1:20.940 (151)
12. Lance Stroll (kanadai, Williams)                          1:21.142 (100)
13. Pierre Gasly (francia, Toro Rosso)                       1:21.318 (229)

14. Robert Kubica (lengyel, Williams-Mercedes)         1:21.495 (48) *
15. Szergej Szirotkin (orosz, Williams)                     1:21.822 (127)
16. Esteban Ocon (francia, Force India)                   1:21.841 (79)
17. Sergio Pérez (mexikói, Force India)                    1:21.973 (65)
18. Brendon Hartley (új-zélandi, Toro Rosso)           1:22.371 (95)
19. Romain Grosjean (francia, Haas)                        1:22.578 (55)
20. Charles Leclerc (monacói, Sauber)                     1:22.808 (140)
21. Marcus Ericsson (svéd, Sauber)                         1:23.408 (143)

22. Nyikita Mazepin (orosz, Force India-Mercedes)  1:25.628 (22) *

*,: teszt piloták.

.-*:))d

MTU-890 Creative Commons License 2015.10.29 0 0 3482

Hali!

 

Talán ebbe a topikba való az 1500cm3-es Honda turbómotor rajza és jelleggörbéi (4 ill. 2,5bar turbónyomás esetén), amivel a McLaren akkoriban (1988?) világbajnokságot nyert:

 

 

DortmundFan Creative Commons License 2014.01.18 0 0 3481

Na, pénteken autóbemutató, Ron Dennis újra a csapat élén, kezdenek lassan beindulni a dolgok a csapat háza táján!


Whitmarsh-t remélem menesztik, botrány volt a tavalyi év, és elég nagy szégyen volt az is, hogy az idei autó nem ment át a törésteszten...

Torrente Creative Commons License 2013.07.23 0 0 3480
DortmundFan Creative Commons License 2013.03.31 0 0 3479

Itt tartunk most:


Törölt nick Creative Commons License 2011.09.12 0 0 3478

Sweet Dreams.

Előzmény: Neeskens (3468)
Hooshee Creative Commons License 2011.05.15 0 0 3477

Jó, hát arra ne alapozzunk, hogy ki mikor mit nyilatkozott, mert Lonzó is mondott olyanokat hogy gyerekkori álom a Meki, aztán mikor átment a Ferkához, akkor a Ferka, szóval ez nem gentlemanek úri becsületszava :)

 

De mivel vettel hosszabbított a Bullnál, teljesen értelmetlen lenne odamennie. Veta a házi kedvenc, az első VBjük, stb, kb olyan a helyzete, mint Lewisnak a Mekinél. Hogy ő nem kapná meg azt a támogatást, mint Vettel, az biztos, másodhegedűsnek meg túl jó. Persze jó lenne megint valami olyan autót összekalapálni Wokingban, amivel VB aspiráns lehet, mert ez a mostani max dobogóképes, de ahhoz is mázli kell.

Előzmény: AtoBoldon (3476)
AtoBoldon Creative Commons License 2011.05.15 0 0 3476

szerintem is kacsa,hiszen gyerekkora óta a McLarenben akart versenyezni,meg ugye volt az a nyilatkozata is,hogy a Meki meg a Ferka az az autósport atyaúristene a Red Bull meg csak gyártson löttyöket,ezek után belni a gumibogyólégyár kocsijába szerintem cinkes...

Előzmény: zetterberg40 (3473)
zetterberg40 Creative Commons License 2011.05.14 0 0 3475

Hát remélem is, hogy semmi, és marad. Mindent ennek a csapatnak köszönhet!

Előzmény: Hooshee (3474)
Hooshee Creative Commons License 2011.05.14 0 0 3474

Semmi. Minek menne oda Vettel mellé másodhegedülni?

Előzmény: zetterberg40 (3473)
zetterberg40 Creative Commons License 2011.05.14 0 0 3473

Vajon abból mi lehet igaz, hogy Hamilton előszerződést kötött a Red Bull-lal? :O

Neeskens Creative Commons License 2011.04.09 0 0 3472

Na meglett a várva várt malajziai nagydíj időmérője is. Állítólag ez lesz a valódi nyitófutam. Szerintem nagyon jól sikerült. Igaz, még egy kicsi előnyben vannak a "bikák" de már jóval kisebb a hátrány mint Ausztráliában. És úgy, hogy már a "bikáknak" is működött a KERS. A többiek (Ferrari, Mercedes és Renault) azért még elég nagy lemaradással rendelkeznek. Vagy csak ma nem jött ki egyiküknek sem a lépés.

 

Szerintem holnap meg lehet fogni a győzelmet. És ha kicsit mellénk áll a szerencse akkor a versenyzőinknek sikerülhetnek még talán az első/második vagy az első/harmadik helyezések is. De ne akarjunk mindent azonnal. Örüljünk nagyon ha meglesz a győzelem. Sok dolog beleszólhat a végeredménybe, időjárás/gumik/rajt/.... . Ha úgy fognak működni a gumik holnap is nálunk mint két hete (tovább bírják mint a Red Bull-nál) akkor előnyben lehetünk. Sok szerencsét a csapatnak!

Nektek mi a véleményetek?

 

4EVER McLAREN MERCEDES!!!

 

  

AtoBoldon Creative Commons License 2011.03.28 0 0 3471

Vettelt ameddig nem kezdi ki a média,nem tudnak köré építeni vmi botrányt,addig önerőből verhetetlen lesz,nagyon összerakták ezt a Red Bullt,gonodlom a tavalyi taktikai és kommunikációs hibáikből is tanultak vmit.Ennek ellenére azt gondolom,hogy Malajziában lesz esély legalább megszorítani,hiszen nem bíznak a KERS-ben Red Bullék,márpedig ott jóval nagyobb előnyt jelent a kütyü mint Ausztráliában.A gumi kérdésben maximálisan egyetértek,hiszem Lewis és Jenson is nyüstölte őket rendesen,de így sem kellett hamarabb kijönni velük,ez is bíztató lehet a dögmeleg maláj pályán,feltéve hogy nem lesz eső.Márpedig ha ott egyszer elkezd esni,akkor elő lehet venni az evezőt meg a mentőmellényt...

Előzmény: Dave985 (3470)
Dave985 Creative Commons License 2011.03.28 0 0 3470

Ne feledd el, hogy a mostani konfiguráció egyetlen km-t nem teljesített versenypályán a hétvégét megelőzően, kizárólag a szélcsatornában próbálgatták, CFD-technológiával finomították. Irdatlan munkát végeztek a fiúk, de ez az autót így is csak úgy kapkodták össze, ehhez képest nyers erőből kettős dobogóra volt alkalmas. (Button pocsék rajtja és jogos büntetése keresztülhúzta számításainkat.) Lágy abroncson tartották a lépést a Red Bullal, a McLaren használta leghatékonyabban őket, mindenki más csak úgy menekült a boxba. Nem túlzott optimizmus, ha azt mondjuk, hogy amint optimalizáljuk ezt a csomagot, ennél csak jobbak lehetünk pályától függetlenül. És akkor még nem beszéltünk a talonban tartott extrém kialakítású kipufogórendszerről. Mindez független a szokásos "a riválisok sem alusznak" rizsától és a Mc évközi fejlesztési munkálataitól.

Ennek ellenére mondom, hogy a Red Bullt és Vettelt nem tudjuk befogni.

Előzmény: Hooshee (3469)
Hooshee Creative Commons License 2011.03.27 0 0 3469

Elég optimista hozzáállás, valójában hozzá se szagoltunk a RB tempójához... De az igaz: nem vagyunk esélytelenek.

Neeskens Creative Commons License 2011.03.27 0 0 3468

Elég jól teljesítettünk az első futamon. Szerintem versenyben leszünk mindkét VB-címért. Remélem legalább az egyik meg is lesz!

Törölt nick Creative Commons License 2010.12.04 0 0 3467

A 2011 es fel állás lásd : Imádom a forma-1 es topikba

 

Hooshee Creative Commons License 2010.07.28 0 0 3466
Kően nem fogod látni, mert ugye a diffúzort kellett átépíteni, hogy a kipufogógázokat át lehessen rajta vezetni. Ehhez eléggé meg kell változtatni az autó hátulját. Ezt nem sikerül kitesztelni futamok óta, mert ugye Silverstoneban inkább visszatették a régit, annyira nem találták a beállítást, most meg Lewis a falban állt meg a Free1-ben, aztán a Free2 végére sikerült összelapátolni az autót valahogy, pedig ezeken lehet új alkatrészt tesztelni, a Free3 má a setupé. Szerinte most a ingen szopás lesz, de a szünetben lesz idejük átgondolni a dolgokat, szerintem utána már rendben leszünk.

"akkor tulajdonképpen hol is jó a kocsi ???"

A hosszú egyeneses, nagyon gyors pályákon. Az F csatorna még mindig nálunk működik a legjobban, a végsebességekben is rendrre a Mekik viszik a pálmát.

"

most meg itt ez a flexi első szárny ügy a'la Ferrari és RedBull ..."

Ezt nyilván villámgyorsan kell megcsinálni nekünk is, a jó hír hogy az első szárnyat akár már a Ringre is megcsinálhatják.

"

mi pedig jelenleg egy helyben topogunk (szerintem) ... az pedig vakvágány, ami nem hoz előrelépést ..."

Én nem látom ezt ilyen sötéten. Szerintem amikor meglesz az új lefittyedő szárny ÉS sikerül kireszelni ezt a diffúzort, hirtelen megint a Meki lesz a leggyorsabb autó a pályán, de legalábbis a RB-t verni fogja, és most az a lényeg, a Ferrari már fut az eredmény után.
Előzmény: erotikgames (3464)
leslie_karpati Creative Commons License 2010.07.28 0 0 3465
Hellóhelló!

Vannak jegyem a hétvégi magyar nagydíjra!

Szombat: 2 db. jegy a Red Bull részben D szektorban
Vasárnap: 2db. jegy a Gold 2 részben B szektorban

Az eredeti árakat itt találjátok:
http://www.hungaroinfo.com/formel1/tickets_all_hu.htm

átszámoltam a jegyeket forintba is és némi kedvezményt is rátettem.
az eredmény:

Gold2: 45 000 Ft/jegy
Redbull: 11 280 Ft/jegy
Kombi jegy (1 Redbull 1 Gold2): 50 000 Ft

Ha valakit érdekel, akkor írjon a leslie[pont]karpati[kukac]gmail[pont]com -ra,
vagy hívjon a 06-20-20-3456-5 ös telefonszámon.

Köszi!
erotikgames Creative Commons License 2010.07.26 0 0 3464

szerintem az új csomag absz. nem radikális ... mutass 2-3 olyan fotót amin látszik h radikális --- mihez képest ?

 

Hülyeség erről beszélni , de év közben fontolva kell haladni ... és ELŐRE !

 

2-3-4 futam óta csúszunk vissza, miközben a RedBull és Ferrari futamonként bődületeset gyorsul ---

 

nehéz itt igazságot tenni ... pálya, gumik, időjárás , setup stb.  DE mint csomag a McLaren lassul ... (vagy a többiek gyorsultak fel, nem tudom)

 

Pályafüggő?

silverstone tipikus aero pálya volt és kaptuk is a 5-6 tizedet ... erre itt a Hockenheim .. nem igazán aero pálya és itt is beleszaladtunk a körönként 4-5-6 tizedbe ...

 

akkor tulajdonképpen hol is jó a kocsi ??? Button elmegy 20-22 kört a szuperlágyon ... és ???

ez is inkább azt mutatja h a gumit is lehetne azon aaz átl. 14-16 körön keményebben munkára fogni ... DE NEM a pióták vezetési stílusával, hanem a kocsik alapvetően agresszívabb hangolásával ...

 

most meg itt ez a flexi első szárny ügy a'la Ferrari és RedBull ...

 

szerintem a McLaren jelen állás szerint elvesztette azt a fejlesztési potenciált, amit képviselt, ami 3-4 futammal ezelőtt még (épphogy) megvolt ... és mindezt azért h az új kipufógót finomhangoljuk ...

 

holott a konkurencia küzben összedobott egy F-csatit (akármilyen hatékony is) , előreléptek a befúvásos diffúzorral,  hoztak egy remek ötleten alapuló első szárnyat (emlékeztek amikor lekókadt az orra a RedBull -nak ? vajon miért ?) stb ... és máris a McLaren előtt járnak ...

 

mi pedig jelenleg egy helyben topogunk (szerintem) ...  az pedig vakvágány, ami nem hoz előrelépést ...

 

Persze ez a szépsége az egésznek, nem lemásolni kelll valamit, hanem újat alkotni , ami jobb mint a konkuremciájé valaha is lesz ---

 

Előzmény: Hooshee (3462)
AtoBoldon Creative Commons License 2010.07.26 0 0 3463
papírforma szerint én is a 4-5-6. helyre várom a csapatot itthon,aztán majd elválik,abból kellene profitálni,hogy a 2 rivális csapatnál a pilóták között áll a bál,Red Bullék csetkelik egymást,a ferkánál meg Massat erre az idényre garantáltan el lehet felejteni,talán a jövő szezonre fejben rendben lesz,dehát ez nem a mi bajunk,sőt!

amúgy nyílván ezért nem vitték Kubicát Alonso mellé,mert egyrészt agyonverné,másrészt biztos nem engedné el csapatutasításra...
Előzmény: Hooshee (3462)
Hooshee Creative Commons License 2010.07.26 0 0 3462
Nem vakvágány ez, csak az új csomag megint elég radikális, és még nincs készre tesztelve, mert úgy azért nehéz hogy a tesztlehetőségek nagy részét az autó újjáépítésével töltjük. Szerintem a ringen szopni fogunk, utána várható előrelépés.
Előzmény: erotikgames (3460)
erotikgames Creative Commons License 2010.07.26 0 0 3461

engem ez a mentalitás jobban zavar:

 

"A Ferrari "a sport érdekében" nem fellebbez"

 

Azt hittem nem jól látok, amikor ezt olvastam ... a sport tisztaságáról beszélni , amikor vmi oka csak volt annak a 100.000 eurós büntetésnek ...

 

na mindegy

erotikgames Creative Commons License 2010.07.26 0 0 3460

anno a reneualt -nál canadában is ez volt ...

 

rádió "on" ... gyorsabb vagyok, gyorsabb vagyok ...

 

Ok, Fernando,. akkor előzd meg (a csapattársat) ! megelőzte? asszem nem... de hogy hisztizett a rádióban az biztos ...

 

no de hagyjuk a pirosakat, ideje lenne talpra állni a csapatunknak, ugyanis 2-3 ilyen jellegű futam még simán van az évben, és már sem az időmérős, sem a versenyen elért tempónk sem elég jó ...

picit vakvágányra kerültünk ...

Előzmény: AtoBoldon (3458)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!