- Nagy választék, de valójában nem is olyan nagy az, hiszen készletük nem nagyon lehet, amennyi idő alatt nem postázták az általam rendelt telefont, olyan helyen is megrendelték volna nekem, ahol nem szerepel a hivatalos kínálatban, és kérem a megrendelését. Tehát ilyen alapon a világ összes termékét kitehetnék kínálatba.
- Ez igaz.
- Számlát az ennél olcsóbb webshopoknál is kapok.
- Ezt nem tudom.
- Ezt sem.
- Ahol pic pack pontra rendelhetek, ott ez mindenütt alap.
- Ez pozitívum is, meg nem is, én jobban örülnék, ha alapból ennyivel olcsóbb lenne, mint ha kuponokkal hülyülnek. Ha valamit veszek, előbb eldöntöm mit, majd megnézem a webshopokat, így kevés az esély, hogy a következő vásárlás is ugyanott lesz, nyilván nekik ez jó reklámfogás.
- Ez igaz, ha jól emlékszek már 97-ben is innen néztünk ki számítógépet, akkoriban talán a legolcsóbbak voltak, aztán végül nem rendeltünk.
Az első simán ment. De a 2. amit tegnap vettem át eléggé negatív volt.
3 terméket rendeltem.
Az 1.-es rendben volt.
A 2. egy Alcor Fun 2-es játékgép volt fekete színben ( ez volt a honlapjukon) értékcsökkent termék ez fel volt tüntetve. Ehhez képest kaptam egy Alcor Fun (nem 2-es !!!) gépet lila színben.
A 3. egy König WS540 időrás állomás. Ez erősen használt. A jeladón durva karcok vannak, a kijelzővédő fólián látszik, hogy már le volt szedve. Az állomás kijelzőjén is látszanak apró karcok. A kopásnyomokból ítélve ez a készülék sokat volt használva. Továbbá a jeladón a 3 csatorna közül csak az 1-esen képes adni.
Az eBolt honlapján a König WS540-es készüléknek az alábbi kronológiája volt látható:
-2011. november végéig az eBolt áruházában volt a legolcsóbb a készülék az árgép szerint kb. 8.800 Ft.
-2011. december 5.-én már nem volt megtalálható a kínálatukban.
-2011. december 9-én megint szerepelt a honlapjukon 8.000 Ft-os áron. És raktárról való szállítást jeleztek. Az árképzés azért is érdekes, mert a magasabb 8.800 Ft-os árral is az eBolt kínálta a legolcsóbban az árgép oldala szerint. A termék oldalán sehol nem volt látható hogy az használt, értékcsökkent volna.
-2011. december 20-án a honlapjukon nem volt megtalálható a készülék.
Mindezen tényekből azt kell feltételeznem, hogy az eBolt szándékosan küldték el ezt a készüléket, mely régóta porosodhatott polcaikon.
Szvsz 2 féle webshop létezik. Az egyik fajta jellemzően valami offline módon is működő boltnak a netes boltja, vagy nem de az a lényeg, hogy tart a legfontosabb dolgokból raktárkészletet. A másik féle nem tart semmiből sem raktárkészletet, hanem mindent akkor rendel meg, ha rendelsz tőlük. Utóbbiakat jellemzően 1 ember üzemelteti, akár nem is főállásban, így költségei minimálisak, vagyis sokkal kisebb árréssel, olcsóbban tudnak dolgozni. Én egy ilyen helyről rendeltem pl. laptopot. A gond az az E-Bolttal, hogy áraik az első típushoz vannak közelebb, a módszerük viszont az áruk 99%-ánál a másodiknak felelnek meg.
Rendszeresen vásárolok náluk (eddig 6-7 alkalommal, kb. 3 év alatt). Soha semmilyen problémám nem volt, abszolút pozitív a hozzáállásuk (egyszer visszavittem egy kenyérpirítót, mert sikerült egy kínai sz.rt vennem, szó nélkül visszavették). A cuccokat 2-3 nap alatt szerzik be, egyszer tartott egy hajszárító egy hétig, igaz, azt épp január elején rendeltem, amikor a legtöbb bolt még zárva tartott. De volt, amiért másnap reggel már mehettem is.
Én már régebben vásároltam tőlük, akkor jó tapasztalatom volt. Most viszont telefont rendeltem, és ugyan 1-2 nap külső raktárból volt kiírva, több mint 1 hét után még mindig nem érkezett meg hozzájuk, nem hogy a pick pack pontra, ezután lemondtam. Érdekes módon náluk sokkal olcsóbb(és valószínűleg 1 ember által üzemeltetett) webshoptól is megjött 3-4 napon belül olyan termék, amelyiket biztosan a rendelésemre rendeltek a nagykertől, és nem volt nekik alapból. Persze, lehet hogy nem tehettek róla, de akkor is, mivel volt lehetőségem lemondani, péntek van, ha hétfőn megérkezik hozzájuk, kedden vagy szerdán vehetem át, inkább megveszem 1-2 ezerrel drágábban egy boltban.
Néhány hónapja vásároltam náluk, nekem nem volt sürgős és kiválasztottam egy pikk-pakk pontot, amely mellett naponta 2x elmegyek, így kényelmes volt az átvétel is. Szinte "házhozszállítás" volt :). Rendeléstől átvételig 2-3 nap telt el, a honlapon bankkártyával fizettem, így az átvételnél ezzel sem kellett bajlódni (nagyobbacska értékű cucc volt).
ahogy olvastam 1 hét késés rendszeres de egyébként korrektül le lehetett bonyolítani a vásárlást. Átvételkor fizettem és 43 000 HUF áruházi ár helyett 32000 HUFot fizettem az adott termékért.
eBolt vásárlási tapasztalat. Kicsit halott ez a topic, felfrissítem egy új sztorival. Rendeltem egy Braun borotvát s mivel épp úgy alakult, hogy következő nap csak délután tudnám átvenni, így kértem a feláras szolgáltatást, hogy 17-20 óra között hozzák. Délután direkt emiatt nem mentünk sehova, mert az eBolt szállít... No persze nem hozták a csomagom. Másnap kiderült, hogy a posta szerint reggel 9:50-kor volt egy kézbesítési kísérlet. Nos akkor a párom még bőven otthon volt (11:30-kor ment dolgára) postás vagy futár biztos nem keresett - telefonszám 2 is meg volt adva, hívhattak volna akár. És mi a búbánatos csiganyálért reggel akarták hozni??? Ki érti ezt? Mert én nem.
eBoltot felhívom, mire közlik velem, hogy ha átveszem, akkor nagy kegyesen jóváírják a felár költségét etallérként :D Hehe ez valami átverés lehet csak gondoltam. De nem az, valóban ennyi a nagyszerű ajánlatuk az üggyel kapcsolatban. Azt ígérték, hogy majd ma kézbesítik (talán). Mert, hogy tegnap egyáltalán nem akarták hozni, az szent. A kedves "kereskedelmi igazgató" elmondta, hogy nincs ráhatásuk a postázásra. Vicces, hiszen feláras szolgáltatást vettem és nem kaptam meg, ők meg csak néznek bambán. Ez Európa 2010. Gratulálok! Kíváncsi leszek, hogy egyáltalán kihozzák-e végül?! Minden esetre soha többet ebolt! Nem ajánlom senkinek a vásárlást náluk... Kicsit morcos lettem, no.
Nos, látom, már 5 éve működik ez az áruház, én most vásároltam tőlük először. Pontosabban eddig csak fizettem, egy héttel ezelőtt. Hétfőn visszaigazolták, majd semmi. Kedd délután írtam nekik, hogy mi lesz már. Ugyanis amikor a megrendelésemet feladtam, szó sem volt határidőről.
Semmi válasz.
Szerda reggel telefon, hogy mi lesz már. Az ügyintéző elmondta, hogy két termék már raktáron van, a harmadikat várják. Csütörtökön még sehol semmi, e-mail és panasz, hogy mi lesz már. Megmondtam, hogy a harmadik termék tekintetében akár szerződést is bonthatunk, mert az nem annyira sürgős.
Semmi válasz.
Ma reggel telefon, hogy mi van már, állítólag ma beérkezik a harmadik termék is, és hétfőre ígérnek szállítást. Időközben jött egy nyúlfarknyi válasz is a 2. e-mailemre, de csak miután telefonáltam.
Kizárólag olyanoknak ajánlom az eBolt áruházat, akiknek nem sürgős, és akit nem zavar, ha nem tájékoztatják.
En mar vettem toluk. Nintaus akarmicsoda video cd-t is lejatszo csodagepet. 2-3 napig birtam elviselni, hogy nem lehet adapterrol uzemeltetni. Csere csak MP3-at lejatszo de legalabb ID-tag-et kiiro valtozatra, raktarrol, szo nelkul. Plussz pont.
A csere darab birta is kb. fel evet, aztan reggel meg mukodott, este hazafele mar meg sem nyikkant. Kezdodott a hercehurca, persze mindez Karacsony elott par nappal kell, hogy tortenjen, ok nem foglalkoznak szervizelessel, a BP-i szerviz zarva volt, egy utba eso videki szervizben elvittek, megjavitottak. Khm, megjavitottak, ize, dugattyutoreses dizel traktor finomabban jar hidegen, mint ahogy a "megjavitott" keszulek felporgette a cd-t. Negativum, at akartak rakni a palankon. Igaz, hogy nem ok, de a szerviz az en szemszogembol ok. Akkor ujra cserelik. Plussz pont. Nincs mar belole, orules, mert penzvisszafizeteses papir kapas! :-)
Papirral ebolt.hu felkereses (XI. kerulet, Fehervari ut), kb. 20 perc szoszmoptoles utan penz visszafizetes, orules. Osszesegeben korrektek voltak.
Vásárolt már valaki az eBolt Internetes Műszaki Áruházban? www.ebolt.hu
Érdekelnének a tapasztalatok. Elég sok termékük van, és jók az árak is. Én pl. MP3 lejátszót vennék tőlük.