Keresés

Részletes keresés

vjv1 Creative Commons License 2022.01.01 0 0 40

Buék.

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

B.Roland1981 Creative Commons License 2016.07.22 0 0 39

Sziaszttok,

 

Kezdö falmászó vagyok, most vettem egy sqark Pilgrim cipöt.

Az lenne a kérdésem: Hogy elsö használat elött kell valamit csinálni a cipövel?

Pl.: A éleket lecsiszolni vagy valami..?

 

Törölt nick Creative Commons License 2015.12.20 0 0 38

bárki jelentkezhet!

Előzmény: Törölt nick (37)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.20 0 0 37

Szia!

 

Engem érdekelne a téma. Még kezdő vagyok.

 

Mailben kontakt?

Előzmény: DrCornus (36)
DrCornus Creative Commons License 2015.09.13 0 0 36

Én is keresek partnert heti 2-3x-i edzésre a mászóbirodalomba. Ha valakit érdekel, írjon.

contrebasse80 Creative Commons License 2015.09.06 0 0 35

SZia!

 

Akkor kezdjük el együtt szeptemberben a Bigwallban! Mit szólsz?

 

Üdv

Előzmény: Volu (34)
Volu Creative Commons License 2015.08.03 0 0 34

Sziasztok!

 

Én is keresek egy párt, teljesen kezdőként. 

BigWall előnyben, mivel vidékről járnék be. 

contrebasse80 Creative Commons License 2015.04.09 0 0 33

Sziasztok!

 

Én a bigwall-ba járok nagyon lelkesen, ősz óta, de még kezdőnek tartom magam. Jelenlegi biztosítóm kifújt, így csak edzésre járok. Ha volna valakinek kedve társulni, egyszerűbb volna! Spider klub is jöhet, ott még nem voltam.

 

Üdv: contrebasse

Anne001 Creative Commons License 2015.03.09 0 0 32

Sziasztok!

Sajnos úgy látom nem túl aktív az oldal, de hátha...

Nemrég próbáltam ki a falmászást, és nagyon tetszett, de nem igazán tudom hova érdemes járni. A SpiderClub Falmászó egyesületről hallottam, hogy jók. Nektek mi a véleményetek?

 

Köszönöm szépen!

Smackdown Creative Commons License 2011.05.24 0 0 31