Sziasztok. Kellemes ünnepeket kívánok! Autó diagnosztikában lenne kérdésem. Mennyire ajánlott az Autocom delphi diag vagy multidiag. A francia márkákhoz? (peugeot 306 - citroen xsara). Próbálta már valaki? Családban ezek vannak.
Hozzászólások között ablaktörlő relére kereséssel sikerült megoldani a problémát. A világoskék relé (a kuplung pedáltól balra a biztosíték tábla mögött) volt a ludas. Kicsit eltorzult a belselyében az érintkező. Vékony csavarhúzóval visszaigazítottam a helyére, hogy legyen kontakt. Most ideiglenesen működik de azért veszek újat.
Szia. Kicseréltem a motort. Viszont most olyan problémám akadt, hogy a szakaszos ablaktörlést nem csinálja. Meg a spriccelésre sem indul a törlés. Hol keressem a hibát?
Eladósorba került a család Peugeot-ja. 1998-as évjárat, 306 1.4 XN, KFX motorkód, S2, szedán. A karosszéria már egy kicsit viseltes, a fényezése és lakkozása sajnos elég sok helyen kopott, de motorikusan és műszakilag még egész jó állapotban van. Kb. fél éve volt szerelőnél, akkor motordiagnosztika semmilyen hibakódot nem mutatott. Belseje állapotának megfelelő, kárpitok épek (nem szakadtak), NEM DOHÁNYZÓ, ülések nincsenek kiülve. Műszerfal LED világításra cserélve. 13 évig volt nálunk. 2022 októberig van műszaki rajta. Most kopott ki alóla a nyári gumi, egy kb. a téli gumijaiból 2 db kétéves, 2 db pedig 4 éves, de nagyon jó állapotúak, mert nem sokat futottak. 265 ezer km van benne, utóbbi időben (elmúlt 1 évben) jópár dolog lett javítva rajta: Vízpumpa csere, vezérlés csere (szíj, görgők), generátorszíj csere, szíjtartó tárcsa csere, első féktárcsa csere, első lámpák bontottból cserélve (eredetiek is megvannak), generátortartó csere, szelepfedéltömítés csere, hátsó csomagtérfedél gázrugó bontottból cserélve, kétoldali nyúlvány hegesztve. Megtekinthető: Salgótarján Elérhetőség: Babus Tamás (30) 327-5382
Ma kipucoltam az ajtók feletti vízvezető vályúkat. Egész sok homok és sár berakódik, pedig évente 2-3 alkalommal leveszem az élvédő gumit, és kitakarítok alatta.
Vályúba fújtam a "csodatévő" korróziógátlóból is (WD40). :D
A gumi alatt képződő nedvesség, sár másként soha nem szárad ki.
Eladósorba került a család Peugeot-ja. 1998-as évjárat, 306 1.4 XN, KFX motorkód, S2, szedán. A karosszéria már egy kicsit viseltes, a fényezése és lakkozása sajnos elég sok helyen kopott, de motorikusan és műszakilag még egész jó állapotban van. Kb. fél éve volt szerelőnél, akkor motordiagnosztika semmilyen hibakódot nem mutatott. Belseje állapotának megfelelő, kárpitok épek (nem szakadtak), NEM DOHÁNYZÓ, ülések nincsenek kiülve. Műszerfal LED világításra cserélve. 13 évig volt nálunk. 2022 októberig van műszaki rajta. Most kopott ki alóla a nyári gumi, egy kb. a téli gumijaiból 2 db kétéves, 2 db pedig 4 éves, de nagyon jó állapotúak, mert nem sokat futottak. 265 ezer km van benne, utóbbi időben (elmúlt 1 évben) jópár dolog lett javítva rajta: Vízpumpa csere, vezérlés csere (szíj, görgők), generátorszíj csere, szíjtartó tárcsa csere, első féktárcsa csere, első lámpák bontottból cserélve (eredetiek is megvannak), generátortartó csere, szelepfedéltömítés csere, hátsó csomagtérfedél gázrugó bontottból cserélve, kétoldali nyúlvány hegesztve. Megtekinthető: Salgótarján Elérhetőség: Babus Tamás (30) 327-5382
A héten egy nap különbséggel elment a jobb, majd a bal oldali tompított fényem is. Itt jött el a pillanat, hogy elvittem szerelőhöz. Megmutattam neki a videót, nagyot nézett és azt mondta, ilyet még sose hallott. Úgyhogy kicseréltük az izzókat, és várom mi történik ezután. A kerregést egyébként már két hete nem hallottam.
Ezt vidd el egy hozzáértőhöz és mutasd meg neki. Hangra olyan, mintha a kaniszter szűrő szellőztető szelepe szólna- ami amúgy normális - , de az mintha nem azon az oldalon lenne.
Rosszul értetted: 2000 augusztusog van a külön vezérlő, tehát ha egy lambda-szondád van, akkor kell lennie ennek a Bitron-doboznak. Sajnos a csatija hajlamos a rothadásra. :(
2000-es évjáratú amúgy. Köszönöm az iránymutatást, akkor arrafelé nézelődünk majd. Egyelőre még nem lehet nagy gond, mert a ventilátor működik, vízhőfok 90°C fölé nem nagyon kúszik.
Ha S2-es, vagy korai S3-as az autód, akkor ennek a lemeznek az aljára van felcsavarozva a ventillátor-vezérlő Bitron-elektronika, abban vannak relék, kerreghet.
Hallani kellene. Ilyesmi hülye hangokat szokott csinálni némelyik elektronikus egység például, ha alacsony a tápfeszültség neki. Nyilván találgatok csak.
Sziasztok! Ma a világítás bekapcsolásakor ez az alkatrész elkezdett hangosan kerregni, pont mint egy fa kereplő. Motort leállítva sem hagyta abba. Amikor levettem a világítást, akkor hallgatott el. Kérdésem, hogy mi ez az alkatrész, és mi lehet a gond?
Egy peugeot 306xr 1,4- es autóm van és segítségre lenne szükségem egy hiba megtalálásához a hiba az hogy az üzemanyag ellátás megszünt de a szivatyú jó és a relé is jó. Köszönöm előre is a célra vezető ötleteket.
Gondoltam megosztom a csoporttal a legfrissebb örömöm.
Múlt héten elkészült, ma átvehettem. Az idei évre betervezett állagmegóvási munka, azaz az alváz- és üregvédelem kipipálva. "Bónuszként" még a pótkerék felnijét is újrafényezték. :)
Szia, nekem úgy tűnt, hogy ahol elégett, ott nem lett volna javítható. Nálam sajnos még a külső kárpit-szövetet is átégette ötforintosnyi méretben. Pont azon a részen volt ez, ahol rajt ülünk, intenzív ott az igénybevétele. Kivenni sem tudtam a régi párnát, mivel ráragasztották a szivacsra, tépte volna azt. Így inkább csak föléterítettem az új párnát, és olyan helyeken végeztem a bekötéseket, hogy lehetőleg direktben ne azokon üljek.