Hát elég zavaróak itt a hirdetések az tény, de nem csak itt. Az összes hasonló oldalon, ahol cikkeket lehet olvasni. Szerintem ez a reklámozási forma már egyáltalán nem megy, hacsak nem remarketingből jön. Mert arra én is néha rákattintok, amilyen oldalon már egyszer jártam, de még nem tudtam eldönteni, hogy vásároljak-e vagy sem. Amit a mi cégünknél is kipróbáltam és szerintem nem zavaró és hatásos módszer az a Google keresési hirdetések. Mondjuk én nem mertem belevágni egyedül kikértem egy közeli cég segítségét. https://pallascommunication.hu/google-adwords-kampany-menedzsment/
Ez működik, meg esetleg még a Facebook, bár ott is már inkább az ismerősökre kíváncsiak a felhasználók, nem pedig a hirdetésekre.
Internet Explorerhez az EMS FreeSurfer nagyon jó! Kicsi, ingyenes, szűri a popup ablakokat és a Flash animációkat. (Az Operával még egyszerűbb, annak van 1 "Open requested pop-up windows only" opciója.)
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni!
A szakdolgozatomat az online marketing elemzéséből, értékeléséből írom és ennek egy szerves része egy e témára irányuló kérdőív és ennek értékelése.
Összesen 20 kérdésből áll a kérdőív és max. 3 perceteket veszi el. Ha esetleg az eredmény is érdekel benneteket, a kérdőív statisztikája is megnézhető.
Nem a reklámmal van bajom, hanem azzal,hogyha megnézel egy átlagos index cikket, akkor most már olyan szinten van tele reklmmal,hogy az fáj. Reklám van felül, reklám van jobbra, reklám van balra...
És középen, egy vékony csikban nyomorog a cikk, amire kíváncsi vagyok.
Az pedig még fájóbb, hogy ezek a szarok, nem elég,hogy ott vannak, még villódznak is!
Sőt, újabban még mozognak is! A tököm tele van velük.
Ez már olyan kommercionálódás, hogy csak Fábry 4-5 éves szövegét tudom idézni : "a TV-ben.... olykor-olykor, nagyon bátortalanul műsorok szakítják meg a szakadatlan reklámfolyamot"
ÉS ez szomorú. És undorító.
Csak, míg a TV-ben a reklám alatt át tudnék kapcsolni (márha néznék tévét) itt ez elől nem tudok elbújni. Egy ideig kikapcsoltam a képek letöltését, de ezek az animált szarok akkor is lejönnek, és nem tudom kikapcsolni.
Most meg már új ablak is nyílik nekik.
Kezdem nem szeretni az indexet.
Pedig 4 éve itt vagyok...
Ismeritek azt az érzést, amikor egy MP3 oldalra mentek, és aztán szépen lassan, majd gyorsuléva nyílnak ki a további MP3 oldalajánlók, aztán meg pornóajánló is, aztán meg Caisno, Ingyenmunka, apjafasza.... amíg mondjuk be nem hal az egész Explorer/ vagy Netpaca.
Nyugodtan felkészülhettek arra, hogy az internetes reklám lesz annyira pofátlan, hogy egy egyszerű portál is hasonlóan durva junk-olást fog csinálni.
Gondoljatok bele mi volt az óriásplakátokkal: Volt pár, majd volt még egy pár, majd mostmár hétvégi házak, és autóútra néző nyaralók tulajdonosaival is szerződnek, hogy MINDENÜTT legyen óriásplakát hely. Aztán amikor már érzékelhetetlenül sok volt, akkor meg beindult a 3D-s őrület: Kiemelkedik, furán világít, eléhajol, átpörög, stb. Egyszerűen az érzékek tompulásával egyre durvább dolgokat engednek meg maguknak suttyó reklámemberkéék.
Ehh, látod, még a kereső is szar. Nyitás előtt természetszerűleg rákerestem a popup szóra a Tasztalon, de nem dobott ki ilyen topikot. Megette a fene, még egy elpazarolt topik...
Egy pár napja baromi érdekes hirdetéseket találok az Indexen: címlapról, illetve a Kult rovat nyitólapjáról egy-egy popup-ablak jelenik meg, ami különféle rettentően érdekes dolgokat ajánl a figyelmembe (egy film-hype oldalt, illetve Bálint gazdát meg a Startlapot), amikre nekem semmi szükségem nincs.
Namármost, nemigen látni olyat, hogy nagyobb hírportálok ekkora popup-hirdetéseket toljanak az ember arcába. Engem az is bosszantott, hogy egyre több a hirdetés, nem beszélve azokról a „repülő” nyavalyákról, amik eltakarják a szöveget, de az ablaknyitogatós mókát igénytelennek és rendkívül zavarónak tartom. Hagyjuk meg az ilyet a szex- és warez-webhelyeknek.
Hozzátehetném még, hogy az utóbbi időben bénán vannak megírva a style sheet-ek (így aztán az oldalak egyre többször jelennek meg „szétcsúszva”), a Fórum egyre többször felejti el betölteni a Kedvencek listát, sok a helyesírási és nyelvi hiba a cikkekben. De ez mondjuk már másik téma.
Szóval tessenek nyilatkozni: elfogadható-e ez a hirdetési „norma”, kit zavar, kit nem? Ki az, aki sokszor rá szokott kattintani az ilyen popup-ablakokban megjelenő hirdetésekre. Van értelme az ilyesminek?