Szereztem egy régi Csepel kerékpárt(MK-28),amit szertnék az eredeti állapotára visszaállítani.Már minden megvan,de az utolsó darabnál megakadtam.Nem találok sehol első lámpát és dinamót hozzá.Mellékelek egy képet hozzá,hogy milyen pontosan.Ha tud valaki valahol ilyet az érdekelne.Köszönöm előre is!
A mai napon szert tettem erre a Panther kerékpárra. Van aki ismeri ezt a gyártmányt, és tudna egy-két pontos információval segíteni ezen típussal kapcsolatban? Sajnos a hátsó kerék nem az eredeti, de úgy nézi ki, hogy a többi felszerelése az.
Hölgyek, Urak! Szeretnék a legendás Pegas cruiseremnek új tulajt találni, aki továbbra is becsben tartaná és akár felújítaná helyettem.
Minden eredeti rajta. A festés kicsit kopottas de sehol nincs egy rohadás sem.
Nagyon jó műszaki és esztétikai állapotban.
Csak egy átfestés kell neki és mintha új lenne!
Kontrás fékkel. Ár megegyezés szerint. Budapesten személyesen átvehető, kipróbálható. Komolytalan emberek kíméljenek. Érdeklődni: picibettus@gmail.com Köszöntem.
Kedves Gyüjtők, Örökösök, Olvasók! (: 1950-es években gyártotta a Csepel Művek a Toldi kerékpárját. Születésnapi ajándéknak keresek FÉRFI vázas Toldi kerékpárt! Bármilyen állapotban érdekel, kérem akinek van eladó az keressen meg e-mail-en vagy telefonszámon(+36/30-408-28-04). Ár megegyezés szerint! Köszönöm előre is a segítséget! Veres József
Szia/sziasztok. Egy olyan kérdésem lenne hogy nagyfateréknál találtam egy biciklit de nem tudom milyen csak annyit tudok róla h orosz és Belarusban készült. Ha valaki tud akkor segétsen! Köszönöm előre is :)
En raktam az enyembe monoblokkot, meg regi stílusú negyszöges nikkelezett hajtókart. Sokkal könnyebb szervízelni mint a regi ekeset es merevebb is a hajtás így.
2013. április 7-én ISMÉT! Alföldi Veterán Börze Szolnokon!
Maradunk az új helyszínen: Szolnok - Logisztikai Központ, Téglagyári út 36. (a Téglagyári út legvége) Az ország egyik-, a Keleti régió legnagyobb veterán börzéje! Adás - vétel - csere! :-) Több infó a helyszínnel, és a börzével kapcsolatban: alfoldiveteran.hu
Szedd szét a hátsó agyat és cseréld ki a reteszeket, akkor nem szalaszt! Nálam a kempingem csinálta ezt, retesz csere és megy mint a golyó. Bár ahogy jó lesz valami a másik romlik most majd pedált kell cserélnem, de inkább majd komplett agyat. Egyáltalán lehet monoblokkozni a kempinget?
1; Meg kell erősíteni a hátsó profilnál az ülés csonk és a keréktartó támaszú heggesztést, illetve még nem tudom, hol, mert átlagban 30-35 Km/h tekerek vele, tehát kicsit mocorog a váz.
2, Ha két eres kábelre váltok a dinamó negatív pólusa miatt értve, akkor működik ugyan úgy? Azért kérdem, mert én festé után nem fogom szétbarmoltatni, hogy legyen fémes felület, mert hát a festék nem fogja átvezetni a feszkót.... illetve elbírja-e egy dinamó, ha 3 ugyan olyan első lámpa van rajta? (2 elől 1 hátul piros égővel)
Biciklis boltok, bicikli szerelők lesznek a Te barátaid, az alkatrészek beszerzésében, a váz átfestésében. Persze csak a hatalmas teljesítményű gépeknek áll jól a mattfekete, (ez MadMax-től mindenki megtanulhatta) de itt ugye a teljesítmény a felhasználótól függ:) A dinamó (ami valójában generátor) vonatkozásában pedig helyes az észrevételed, lámpánként egy vezeték megy ki belőle, mivel a másik "vezeték" (azaz a test) maga a váz. Ebből következően a hátsó sárvédőnek és az első lámpa felfogatásának is fémes kapcsolatot kell létesítenie a váz többi részével.
Ilyen jellegű Csepel-Kempingem van, csak zöldben. Alkatrészeket, akár után gyártottat is keresek hozzá, nem tudtok egy jó üzletet?
Illetve szeretném majd matt feketére festeni, azt nem tudom hova vigyem kerékpár boltban le lehet adni festésre vagy valami egyébb módszert válasszak? A másik kérdésem az, hogy a dinamo mi elven van rákötve lámpára, mert csak 1 kábel vezet bele, a másik hol van, vagy azt a váz adja már mint negatív test.?
2013. február 3-án - 1 évi szünet után - ÚJRA! Alföldi Veterán Börze Szolnokon! ÚJ HELYSZÍN: Szolnok - Logisztikai Központ, Téglagyári út 36. (a Téglagyári út legvége) Az ország egyik-, a Keleti régió legnagyobb veterán börzéje! Adás - vétel - csere! :-)
Ha már Csepel a téma, akkor történt egy kis balesetem, ugyanis a 27 éves Csepel camping bringámmal sikerült oldalba nyomnom a mai nap egy autókihajtóból jövő furgont, és elgörbült az első villa.
Van esetleg valakinek, vagy tud valakiről akinek van elfekvőben egy fölösleges első villája a krómozott vállú verzióból? Lehetőleg metal-bordó legyen, de nem feltétel, a későbbiekben átfestem, csak ne látszódjon addig, hogy cserélve lett.
Nem az enyém, nem vagyok benne boltos, csak azért tettem be a reklámot, mert ők tartanak klasszikus holland bringákat. Tokozott lánccal, dobfékkel, agyváltóval, ahogy illik.