En ADSL-t vettem az axelerotol de kezdem megbanni. ha valami gond van egyfolytaban haritanak. jelen pillanatban a pingem 180-200 kozott van ami ugy megfelel egy 56k-s modemenek, ez nincs kihatassal a letoltesemre (szerintuk mert most az is lassabb...) de ha mondjuk a neten kivanok jatszani a "gyors" hozzaferesemmel kitorolhetem a seggem, hiszen egy 64k ISDN is gyorsabb reakcioidovel rendelkezik igy.... nem is olyan regen fel napig nem ment az ADSL akkor is a Matavra haritottak a hibat es jovairas persze nincs, nem baj ha nem megy a net, te nem is azert vetted, hogy menjen hanem, hogy 2 evig fizethess az Axeleronak mondjuk....
Az ugyfelszolgalatukrol pedig annyit, hogy informaciot nem adnak, kicsit szenvtelenek (ne szoljon kozbe ha en beszelek, nem azert van ott), az info@ es ugyfelszolgalat@axelero.hu-ra irt levelekre nem valaszolnak, gondolom a \dev\null-ba vannak iranyitva.... mindenesetre az biztos, hogy masik ceget fogok valasztani, valoszinuleg a ket ev lejarta elott es tobbet nem veszek az axelerotol semmit.
Ma voltam az Interware-nel, es azt mondtak hogy az utcankban (Solymar utca) nem lehet ADSL-ezni a Matav listaja szerint. Kicsit meglepodtem. A Szolo utcaval parhuzamos, a Zapor es a Szolo utca kozott van, a Florian ternel.
Utanajarnak, max. 1 het azt mondtak. Nyugtasson meg valaki, hogy lehet...
Rendeződött, de senkinek nem kívánom az élményt.
Van egy kedves kolléganőd, aki szülőföldemről Sztálinvárosból származik (sőt, mint kiderült ugyanabba az ált. isk-ba is jártunk). Ő mindent mintaszerűen elintézett, s tisztázódott a probléma.
Tájékoztatjuk, hogy nyilvántartásunk szerint az Axelero Rt-nél fenntartott elöfizetésén Ön díjtartozással rendelkezik. Lejárt tartozása a mai napon 29 900.00 Ft, mely összeg a fizetési emlékeztetönk után sem érkezett meg társaságunkhoz.
Ha az általunk közölt elmaradt összeggel egyetért, kérjük, hogy azt szíveskedjék haladéktalanul befizetni. Ennek elmaradása esetén szolgáltatásunk korlátozására, a tartozás behajtása érdekében pedig hátralékkezelö partnerünk megbízására kényszerülünk.
Amennyiben idöközben tartozását rendezte, kérjük, hogy a befizetést igazoló feladóvevényt, illetve az átutalást igazoló bizonylat másolatát a 432-6774 faxszámra szíveskedjék megküldeni.
Választott fizetési módja szerint az elmaradás befizetését a számlával együtt megküldött postai csekken vagy banki átutalással intézheti.
Fizetési módjától függetlenül telebankon keresztül is kiegyenlítheti elmaradását, amennyiben számlavezetö bankjával kötött szerzödése erre lehetöséget nyújt. Kérjük, hogy átutaláskor közleményként a fizetendö számla számát szíveskedjék megadni.
Ha saját nyilvántartása a fentiektöl eltér, illetve ezzel kapcsolatosan bármilyen egyéb észrevétele van, számlainformációs munkatársaink a 06 80 42 00 42 telefonszámon készséggel állnak rendelkezésére.
Üdvözlettel:
Axelero Rt- Ügyfélkapcsolat
_______________________________________________
Természetesen számlát, mégpedig olyat, ami helyesen tartalmazza a cég nevét és telephelyét, azóta sem kaptam, annak ellenére, hogy ezt már egy hete tisztáztam az üfsz. illetékes hölgyeményével...
Kedves Pohly Feri!
Mikor külditek rám a pitbullos, fukszos behajtókat?
Olyannyira, hogy a mai napon mintegy 1,5 órát társalogtunk telefonon. Ennek oka az, hogy sikerült 2, azaz két darab login nevet kiosztaniuk rám. Eből kifolyólag a számlázás is megduplázódott .... volna, de logikátlanul az egyik usernek a beszerelést, a másiknak a havi díjat számlázták ki. Tették ezt oly módon ráadásul, hogy a számlázási címet az egyiknél összekeverték a postacímmel...
Én mint az internet nagy ismerője, regisztrátorok szívének orvosa a parányi agyammal rájöttem az idők (1 hónap) során, hogy "pöcse van a menyasszonynak", ugyanis az e-mail címeimet sem ugyanahhoz a userhez rendelték hozzá, hanem egyiket ide, másikat oda (egyenlőség, testvériség!). Amikor nem tudam jelszót változtatni, akkor gyanússá vált a dolog, amit jeleztem az ÜSZ felé, s kértem, hogy a felesleges logint töröljék mielőtt kiszámlázzák arra is a díjakat. Megnyugtattak, hogy megtörtént.
Hétfőn megkaptam az említett hibás számlát, amit ma megreklamáltam. Ekkor derült ki, hogy még mindig 2 loginom van, s így újfent kértem az egyik törlését. Ördögi műdon ismét hibáztak, nem is akár mekkorát: a jót törölték!
Mikor ezt észrevettem, ismét telefon, s sírva könyörögtem, hogy állítsák vissza a jót, s a rosszat inaktiválják. Megtették!!!
A tapasztalatok alapján most a pénzügyet hívtam, hogy végképp tisztába tegyük az ügyet. Itt mintegy félórás eszmefuttatás után sikerült meggyőznöm a hölgyet, hogy én nem egy bunkó vagyok, aki akadákoskodni akar, hanem egy olyan majom, aki mielőbb szeretné kifizetni fennálló tartozását, de helyesen kiállított számla hiányában erre nincs módja. Végül felfogta a probléma lényegét és módosította a számlázási adatokat (a felcserélt címeket kijavította...).
Köszönöm a segítséget, és boldog vagyok, hogy az előfizetőjük (ügyfelük?) lehetek!
Köszi az együttérzést. Nemtom mi a franc lehetett, de első blikkre nekem is csak a login lopás jutott eszembe. Megoldódott fátylat rá.
Most másfél hétig net megvonás, irány a Szahara.
Na hála istennek, már a DSL jelszót is lopják? Ja, persze, ezzel be is lehet tárcsázni... de akkor is a k.... anyukáját az ilyennek! Na mindegy, örülök hogy nálad is rendben van. :-)))
Hála az égenk szakít ezerrel, igaz ma votl az első bibje, ami viszont security problémákat sejtet:
nem volt hajlandó betárcsázni, azzal a hibaüzenettel, hogy rossz jelszó vagy felhasználó név.
Mivel a géphez nem nyúl más rajtam kívül, visszakerestem emlékeimben, hogy péntek óta (akkor simán ment) voltam-e olyan eszméletlen részeg, hogy szándékosan átírtam volna a logint. De nem voltam.
Helpdesket felhívtam, 1 óra után fel is vették. Próbáljam meg user@matavnet.hu-val is, mondja a nagy Ő. Mondom neki, hogy ezen már túl vagyunk néhány órája. Erre megnézi az emberem, hogy mi van a loginommal és a jelszavammal. Válasz:
Ez érdekes, az FTP beengedi ezzel, míg a tárcsázó nem.
Azóta jelszó csere, és most megy a szekér újra.
Háj szomszéd! Csend van????? Hát eltüntél mint k@ki a füben! :-))) Úgy látszik csak nekünk kellett ennyire a DSL. Apropos: nálad hogy müködik? Mert a másik topicban szidják rendesen, én meg már szólni se merek, hogy itt tökéletes.
Köszönöm segítő szándékú megjegyzését. Sokat segített, ettől fogva nem a pingemet számolom, hanem a frageket. Bár hozzáteszem, pingben magasan a legnagyobb voltam mindig is: 1500-2000es se volt ritka.
;-)))))))))))))))))))))))))))))