Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

409 Creative Commons License 4 napja 0 1 112727

 

 A magam részéről azt csinálnám, hogy az összes fényszórót relézném, közvetlenül az akkuról táplálva. A kormánykapcsoló a reléket működtetné. Ennek legalább 3 előny lenne. 1, nem égne el a kormánykapcsoló. 2, nem égne szét a biztosítéktábla. 3, normálisan világítanának a lámpák.*

 

* mérd meg, mekkora a feszültségesés az akku és a fényszóró között bekapcsolt fényszórónál.

 

Szükséges 4db 4lábú relé, 4db biztosítéktartó, saruk, vezetékek, krimpelő szerszámok, némi hozzáértés....

 

A többi passz.

Előzmény: bazsi545 (112726)
bazsi545 Creative Commons License 4 napja 0 0 112726

Sziasztok!

Korábbi hozzászólásomra reagálva, kicseréltem a hőfokjeladót a hengerfejnél, és tökéletesen működik. :) Azóta ma egy olajgomba cserén is túl vagyok. :D

A másik kérdésem, amiért írok, hogy sikerült szereznem egy 4 lámpás rácsot, és szeretném a belső lámpákat majd reflektornak bekötni. Ehhez mikre lesz szükségem?
Olvastam relékről, meg a gyári Y átalakítóról is, próbáltam keresni az interneten, viszont valahogy mégsem találtam konkrét leírást, példákat ehhez (lehet rosszul kerestem). Esetleg ha valaki tud ilyen forrásokat (akár külföldi példát is) ne tartsa magában. :)
Belső lámpám még egyelőre nincsen, ennek is próbáltam utána keresni, a neten találtam több félét, használtat viszont már kevésbé sajnos. Valakinek van tapasztalata esetleg ezzel? (https://www.racing-autoalkatresz.hu/VW-Golf-2-Elso-Belso-Lampa-by-Tuning-Tec-d204338.htm) Vagy maradjak inkább a gyárinál? 
A rácson a csavarok benne vannak, viszont ha jól látom a képek alapján, akkor ehhez még szükség lesz patentokra is?
Tulajdonképpen még nagyon előkészülős fázisban van a dolog, úgyhogy bármely jó tanácsot, tapasztalatot szívesen elfogadok. :)

Köszönöm nektek!

409 Creative Commons License 2024.04.07 0 0 112725

Ezt még pontosítani kellene. Melyik zárat, melyik és mikori Golf4??

 

(Kulcsos zár, vagy amelyik zárva tartja az ajtót?? Sima ötajtós, vagy kombi?? Mechanikus zár, vagy villanymotoros nyitású??)

Előzmény: markerpoint1 (112723)
markerpoint1 Creative Commons License 2024.04.07 0 0 112724

*kell

markerpoint1 Creative Commons License 2024.04.07 0 0 112723

Üdv! Valaki tudja hogyan kel kiszerelni a GOLF 4 hátsó ajtó (csomagtér ajtó) zárat?

409 Creative Commons License 2024.04.04 0 0 112722

 Na, mostmár mindegy.  :)

De amúgy sem tudom mit lehetne tanácsolni ehhez. ?

Előzmény: dave500 (112721)
dave500 Creative Commons License 2024.03.30 0 0 112721

Értem, köszönöm, mire érdemes figyelni?

Pár jo tanácsnak hasznát vehetném. 

Neki állnék így a hosszú hétvége alatt. 

 

Előzmény: 409 (112720)
409 Creative Commons License 2024.03.29 0 0 112720

 

 Ugyanúgy lehet légteleníteni mint egy hagyományos féket. Utána a VCDS-sel (vag-com)végig csinálod az ABS-ben a  kimenet (Output test) tesztet ahogy írja.

Előzmény: dave500 (112719)
dave500 Creative Commons License 2024.03.29 0 0 112719

Sziasztok!
Van egy 4es Golfom, 2001, AXP.

Sokat szerelgettem már, futómű, motor stb-stb.. de a fékhez sosem nyúltam még. 
Viszont történt egy olyan eset, hogy az ABS kockám tönkre ment, elment a fékhatás szinte teljesen, kivettem a biztosítékot, és így működik. Sikerült szereznem egy bontott, cikkszám azonos kockát, van VAG-com-om is, és ki szeretném cserélni a kockát, viszont nem tudom, hogy például a légtelenítést hogy kezdjem el.

Valaki esetleg ebben tudna segíteni, hogy hogyan érdemes neki kezdeni?

 

Előre is köszönöm!

Kellemes ünnepeket!

SzucsiMpower Creative Commons License 2024.03.15 0 0 112718

Sziasztok!Van egy Golf 4 1.4 16v benzines auto.Hidegen elindulva kb 1 km megtétele után rántást érezni mintha kihagyna a motor egy pillanatra.Mikor ez megtörténik elkezd villogni az olajnyomás,sipol,és nem megy fordulatszámmérő.Az első hibánál pár mp után le is állt a motor,és nagyon nehezen indult ujra.lett cserélve főtengely jelado,olajnyomást megmérték tökéletes értékeket mutat alapjáraton és fordulaton is.A csere után már nem áll le,és nem indul nehezen,viszont a rántás megmaradt és az olanyomás villogás és fordulatszam probléma is. Kapott uj trafot,gyertyákat kábeleket.Átnézték a köteget ott sincs hiba,Valakinek valami ötlet?

kb fél éve volt gyűrűzve hengerfej stb.szoval teljesen rendben van minden elvileg. Ha járatom egy ideig hogy melegedjen,akkor nem jelentkezik a probléma,csak hidegen 

bazsi545 Creative Commons License 2024.02.26 0 0 112717

Köszönöm, igen visszamegy teljesen nullára, autósboltban megjött az új jeladó, ha lesz időm be is szerelem, kíváncsi leszek.
Az olajnyomás visszajelző egy érdekes történet, hol villog, hol nem, múltkor egy ideig jó volt, előtte nem. Csatit ellenőriztem, az rajta van rendesen, de majd jobban szemügyre veszem, hátha a csati és a kábel között van megtörve a vezeték.

Előzmény: 409 (112715)
balabmw Creative Commons License 2024.02.26 0 1 112716

Olajnyomás villogni szokott valamelyik fajta G2 órákban.

Lehet pont úgy kapta el.

Előzmény: 409 (112715)
409 Creative Commons License 2024.02.26 0 1 112715

Húzd le a jeladóról a csatlakozót. Ha visszamegy, akkor jeladó, ha marad, akkor vezeték/műszercsoport.

Miért nem világít az olajnyomás visszajelzője?

Előzmény: bazsi545 (112712)
bazsi545 Creative Commons License 2024.02.25 0 0 112714

A kép:


bazsi545 Creative Commons License 2024.02.25 0 0 112713

A kép:

Előzmény: bazsi545 (112712)
bazsi545 Creative Commons License 2024.02.25 0 0 112712

Sziasztok!
Golf 2, 1.6D

Olyan problémával küzdök, hogy teljesen hideg motornál ráadom a gyújtást az autóra, és a vízhőmérséklet jelző az elkezd felkúszni, mintha üzemmeleg lenne a a járgány, holott a víz teljesen hideg. Lejjebb mutatom a képet is.
Mi lehet a probléma, merre érdemes elindulni?
A segítséget előre is köszönöm szépen!

409 Creative Commons License 2024.02.19 0 0 112711

Az immot fel tudod tanítani?

 

 

Az is megeshet, hogy nincs is külön vezeték, hanem can-buson kommunikál az motorvezérlővel.  ??

Előzmény: Szórád Alex (112710)
Szórád Alex Creative Commons License 2024.02.19 0 0 112710

Sziasztok van egy golf4 1,9pd autóm .gyárilag nem boardos óra csoport van benne .èn most szereztem egy 3d LCD kijelzóset ami tud turbó nyomást kimutatni ,csak az van hogy nekem nincs bevezetve a szál az óra csoport kötegèbe amiröl ugye kapja a jelet. Tudom hogy van gyárilag olyan golf4 ami turbós èn tudja mutatni az óracsoport a turbó nyomást .ès hogy nem e tudja valaki hogy hogy kell bevezetni a szálakat a csatlakozóban nincs e vèletlen valakinek hozzá bekötèsi rajz vagy útmutató ? Nagyon szépen köszönöm a válaszoka

409 Creative Commons License 2024.01.12 0 0 112709

Nem volt, de a közös pontra gyanakodnék, ha ez egyszerre lett ilyen. Az meg az irányjelző/fényváltó kapcsoló...  (a magam részéről akkor cserélek valamit, ha az tényleg rossz!!)

Előzmény: István Király (112708)
István Király Creative Commons License 2024.01.11 0 0 112708

Sziasztok! Olyan problémám lenne, hátha járt már így valaki.2001 Golf4 1.9Tdi az alany.
Az első fényszórók és az irány jelző nem működik.Elakadásjelző működik,biztosítékok átnézve/cserélve, fényszóró kapcsoló cserélve. Esetleg valakinek volt hasonló ?

409 Creative Commons License 2024.01.08 0 1 112707

Gyújtáskapcsoló??

Előzmény: Norby99 (112706)
Norby99 Creative Commons License 2024.01.05 0 0 112706

Üdv!

 

Golf VI 1,4 Benzin, nem világit az óracsoporton semmi gyújtás ráadásnál. Indítózik, de nem indul be. ECU motorelektronika és fék elektronikával nem tudok kapcsolatot létesíteni, minden mást elérek, de nincs hibakód!

Arra gondoltam, hogy test hibával álok szemben, méghozzá karosszéria test hiba, gyanítom. Találkozott már valaki hasonló hibával? Esetleg nincs egy kapcsolási rajza valakinek? :) hogy legalább a testpontokat meg tudjam keresni... motortérben hibátlan. 

Pdudu Creative Commons License 2023.12.18 0 0 112705

Volt neki keszleten, Brembo betet ment bele.

A hatso elegge kopott volt, valoban kb 1-1,5 mm lehetett rajta.

 

Előzmény: Pdudu (112704)
Pdudu Creative Commons License 2023.12.13 0 0 112704

Koszi!

Valoszinuleg a szerelo majd tudja.

 

Ez nagyon alap alkatresz egy autohoz. Meg akkor is ha nincs neki keznel, van itt autos aruhazbol 10KM-en belul kb 3. 

 

Előzmény: 409 (112703)
409 Creative Commons License 2023.12.13 0 0 112703

 

 Papírforma szerint az 1KE-hez a 5Q0 698 451 C tartozik.

Előzmény: Pdudu (112702)
Pdudu Creative Commons License 2023.12.12 0 0 112702

Sziasztok!

 

A fekbetet cserem csuszik, hetfon lesz.

Jol gondolom, hogy az alabbi PR kod listarol az 1ZE es 1KE ami a fekre vonatkozik? 

 

Link

 

Ez azonban nem hatarozza meg a tipusat - van-e benne integralt kopas jelzo vagy egyeb.

2018 Juniusi autorol meg lehet tudni valahogyan (a kerek levetele nelkul ) milyen fekbetet kell bele?

 

OBD eleven atnezese utan sem lettem okosabb.

 

 

Hetfon viszem fekbetet cserere, mert elozo idopont nem jott ossze. Jo lenne ha tudnek segiteni a szerelonek, ne a kereket leveve szembesuljon a szukseges alkatresszel.

Altalanos szerelo (nem csak VW) - van sukseges szerviz szoftvere a parkolo fek cserejehez - de annyi verzio letezik a fekbetetbol, hogy jo lenne neki megmondani mit lenne erdemes az autoba rakni.

 

 

Amit sikerult dekodolnom:

X0A:Equipment options subset for Germany

B0A: Component parts set without country-specific building regulation

CJ9:Alloy wheels 6.5J x 16

G1C: Seven-speed automatic transmission

HH7: Tires 205/55 R16 91V

J0V: Battery 420 A (70 Ah)

DN4: 4-cyl. turbo diesel engine 2.0 l/110 kW (4V) TDI common rail; b.engine T37/T6F TS1/TR1/T0P/T0N/T13/T29/TM4/TD1/TI9/T1I

Q2J: Comfort seats in front

V1P: Tire suppliers for EU countries

1AT:Electronic stability control (ESC)

1G8: Breakdown kit

1XX: Leather-wrapped multifunction sports steering wheel w/ tiptronic

1NL: Trims for alloy wheels

5RQ: Right exterior mirror, convex

5SL: Left exterior mirror: aspherical

TR1: 4-cylinder diesel engine 2.0 l unit 04L.A

0BM: Rear stabilizer

3S1: Bright roof rails

QI6: Service indicator 30 000 km or 2 years ( variable )

I8F: Standard radio (Gen2 GP)

8GU: Alternator 140 A

8ZQ: Antenna for FM reception only, diversity

1KE: Disk brakes in rear

1ZE: Disk brakes in front (Geomet D)

G16: Shock absorption in front

7MM: Emission standard EU6 plus

0Y1: Standard climatic zones

4UP: Driver and front passenger airbag with knee airbag and front passenger airbag deactivation

4X3: Side airbag in front, with curtain airbag

4R4: Power windows with comfort operation and circuit breaker

4I2: Central locking with radio remote control, interior release mechanism without SAFELOCK

N2Z: Seat trim covers for special editions

5TX: Decorative inserts for special edition

8RM: 8 speakers (passive)

2JD: Sports bumpers

E9R: "Champ"

0AE: Front stabilizer

0BM: Rear stabilizer

1JA: Rear shock absorption, basic version 1

L07: Suspension range 07 installation control only, no requirement forecast

0YE: Weight range 5 installation control only, no requirement forecast

 

Koszi!

petya gti Creative Commons License 2023.12.03 0 0 112701

Sziasztok.

Audi A3 2.0 diesel 2013 évjárat.

Korábban nem volt fűtés az autóban. Egy éve ki lett cserélve a fűtőradiátor de jött a nyár nem volt használva a fűtés. Most ahogy szükséges a fűtés használata random szerűen égett illatot küld az utastérbe. Olyan mint ha szőrt pörzsölnének aztán elillan és napokig nem érezni.

Ötlete esetleg valakinek mi lehet ez és merre keressem?

Válaszokat előre is köszönöm!

a_motor Creative Commons License 2023.12.02 0 0 112700

Persze, nem anya, csavarfej!

 

Felicia dizel sima D.

 

A szijtarcsa kette szakadt a guminal... Sot  mire tegnap hazaertem, el is tint a gumi. Nagy mazlim volt!

Előzmény: 409 (112699)
409 Creative Commons License 2023.12.02 0 1 112699

 

 Ez nem az én napom, belegondolva már abban sem vagyok biztos, hogy ez SDI.  ??

Egyelőre mindegy, ellenőrizd a főtengelycsavart. Zöröghet ott más is.

Előzmény: 409 (112698)
409 Creative Commons License 2023.12.02 0 1 112698

Állj az egész, ezt benéztem!!!

Megálltam az 1.9D-nél, miközben Te az 1.9SDI- ről beszélsz. Most tűnt fel az AEF motorkód.   ://

Szóval nincs retesz, ez már az újabb szemből rászorítós vezérműkerekes megoldás, ami ugyanúgy lelazulhat, és ugyanúgy szokott is. Erre is igaz ha a csavarra rá tudsz húzni akkor baj van, kiverte a vezkereket és a főtengely végét is. Van hogy javítható helyben, attól függ mennyire sérült a főtengely.

 

Előzmény: 409 (112697)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!