Keresés

Részletes keresés

Bogoj Creative Commons License 2007.01.03 0 0 27
ha valami épkézláb ötlet, én is szívesen olvasnám...

már csak azért is, mert én is rendeltem internetet az egyik kábelszolgáltatónál, akik azt mondták, 30 napon belül jelentkeznek a bekötéssel kapcsolatban. ez kb 2,5 hónapja volt, és sehol semmi. közben költözés alatt vagyunk, ezért nem is sürgetem a dolgot, de én sem szeretnék fizetni. mondjuk nem is fogok, minthogy nem kaptam semmit.
mellesleg amikor kiderült, hogy el fogunk költözni, és a feleségem bement hozzájuk, hogy lemodja a szerződést, elhajtották azzal, hogy nem lehet, mert a címre szól a szerződés, és ha lemondja, fizetheti a szerződésben előírt teljes időre, vagy másik megoldás, hogy bekötik (akár egy hétre), és majd x ezer forintért átköltöztetik az új címre (3 buszmegállóval költözünk arrébb).
ennyiben maradtunk, nem erőltettük, és most már nem is érdekel a dolog.
de az furcsa számomra, hogy a szerződést a címre kötötték, és nem velem...
akkor majd az utánam odaköltöző fog fizetni?
nem értem én ezeket a szolgáltatókat, mintha nem is az ügyfél lenne számukra a fontos, mintha nem is belőlünk élnének...
Előzmény: bruno954 (26)
bruno954 Creative Commons License 2006.12.23 0 0 26

CS&D

 

Válasz ment magánba. Nézdd meg a méledet.

Előzmény: Cs&D (25)
Cs&D Creative Commons License 2006.12.22 0 0 25
 

Sziasztok!

 

Bár nem Matávról van szó, azért ide is megírom a problémámat, hátha tudtok nekem segíteni, tanácsot, ötleteket adni, hogy mit tegyek.

 

 

Interneten keresztül rendeltünk adsl szolgáltatás a Tvnet-től. Megérkezett a szerződés pár nap múlva, és ezalatt a pár nap alatt dőlt el pont, hogy elköltözünk. A szerződést nem írtuk alá, nem küldtük vissza, felhívtuk a Tvnet-et, hogy akkor ugye, így nem élő a szerződés. Válaszuk az volt, természetesen nem él, nyugodtak lehetünk. Eltelt egy hónap, kaptunk egy csekket, majd 2 hét múlva egy sms értesítést, hogy hátralékunk van, fizessük be. Felvettem velük a kapcsolatot, és odáig jutottunk, hogy DE van szerződésünk, egy éves hűségnyilatkozattal, amit nem áll módukban felmondani. Igen ám, de rendeltünk modemet is, meg sem kaptuk azóta sem, sőt nyilván egyetlen pillanatot nem használtam az általuk adott felhasználónevet sem. Az egészet bonyolítja, hogy a sógornőm nevén van a telefonvonal, ezért az egyszerűség kedvéért a nevére lett rendelve az adsl szolgáltatás is. A másik helyre, ahova költözünk, csak úgy vihetnénk át, ha visszük a telefonvonalat, vagy ha a másik helyen lévő telefonvonal a sógornőm nevén lenne. Szerintetek mi a teendő??? Nagyon olybá tűnik a dolog, hogy nem adnak nekem igazat, pedig a hanganyagot is rögzítik, így elvileg meg kellene találniuk (bánom is én, hogy hogyan) amikor megkérdeztem, hogy ugye nem lesz semmi vonzata, ha nem küldjük vissza a szerződést és az semmisnek tekintendő. Hallottatok már hasonló esetről? Kihez lehetne fordulni? Egyszerűen az ideg kettévet, ha feleslegen kell havonta x ezer forintot kidobnom az ablakon a semmiért egy éven át. És hogy fizettethetnének velem ki valami olyat, amit igénybe sem vettem? Hiszen nem kaptam tőlük modemet! Teljesen fel vagyok háborodva! Jól elrontották a karácsonyomat. Ez így a semmiért 48 ezer forint pénzkidobás, ami nekem több, mint a fél havi fizetésem.

naki6 Creative Commons License 2006.12.12 0 0 24
Nem a T-com hibázott. Csak mások hülyesége rajta csapódott le...
Előzmény: soszta (20)
Bogoj Creative Commons License 2006.12.01 0 0 23
tegnap megérkezett a bocsánatkérő levél is.
jó sokat váratott magára.
Előzmény: Bogoj (17)
Tara108 Creative Commons License 2006.11.29 0 0 22
Új nap virradt fel telefon nélkül.
Tara108 Creative Commons License 2006.11.28 0 0 21
Továbbra sincs telefon, és ahogy mentem az utcákon, láttam, hogy a bankjegy-automaták sem üzemelnek. A hibabejelentőn nem tudtak mondani semmit, azon túl, hogy dolgoznak a hiba elhárításán.
soszta Creative Commons License 2006.11.28 0 0 20
Már tegnap este 7 -óta nincs, upc, telefon sem, a hibabejelentő meg összevissza beszél, és senki nem tud semmit,
Előzmény: Tara108 (18)
Törölt nick Creative Commons License 2006.11.28 0 0 19

Hibabejelentő!

 

Mobilról is: 06-80/555-194

Előzmény: Tara108 (18)
Tara108 Creative Commons License 2006.11.28 0 0 18
A XIII kerületben reggel óta nem működik a telefonszolgáltatás (legalábbis nálam nem). Ti is tapasztaltok ilyet? Van valami információ arról, hogy mikor javítják meg végre?
Bogoj Creative Commons License 2006.11.28 0 0 17
csak az előző hozzászólásomhoz szeretném hozzáfűzni, hogy tegnap megkaptam a matáv levelét, melyben leminuszolták a 20ezres számlát, és küldtek egy egyenleget, miszerint nincs tartozásom. kísérőlevelet nem csatoltak, pedig szívesen vettem volna, hogy elnézést kérnek, amiért megpróbáltak hülyének nézni...
Bogoj Creative Commons License 2006.11.03 0 0 15
Én is jártam furcsamódon
keveset telefonáltunk, bár volt vezetékes telefonunk, főleg mobilt használtunk.
de hát kellett a vezetékes, mert az mégiscsak vezetékes...
végül úgy döntöttünk, lemondjuk.
erre kaptunk egy levelet, amiben azt írták, hogy érvényes szerződésünk van, mert megrendeltünk valami csomagot, és 60 nap próbaidő után 14 hónapos hűségnyilatkozatot fogadtunk el, és be kell fizetnünk X ezer forintot, ha hamarabb lemondjuk (már meg is kaptuk a csekket kb 20 ezer ft-ról)
levelük végére odaírták: megértését előre is köszönjük.
nem értettem meg, és ezt a levelet küldtem nekik.
(a neveket kiszedtem belőle)


T-Com Ügyfélszolgálat
4401 Nyíregyháza
Pf. 420

XY ügyintéző részére



Kedves Hölgyem!

Tisztelettel kézhez kaptam ... iktatószámú levelüket, melyben mindenféle szankciókkal fenyegetnek.
Nem igazán értem, miről van szó.
Én a telefonvonalamat kb. 4 éve rendeltem és kaptam meg. Akkor történt a szerződés aláírása, amit szintén nem értettem, mivel kis ideig – előző lakásom eladása és ideiglenes helyre költözés miatt – az akkor már négy éve létező szolgáltatásukat szüneteltettem, amely időszakra fizettem is a fenntartási díjat. Ennek ellenére mikor jelenlegi lakhelyemre költöztem, nem a régi szerződés folytatódott, ahogy logikus lenne, hanem új telefonszámokat kaptam új szerződéssel, mely határozott időre szólt, és elölről indult.
Kaptam egy ISDN NT-t is, melyet beszereltem, és élveztem áldásait. Nagyjából 2 évig, mikor is a számítógépem egyszer csak nem ismerte fel, és ettől kezdve az NT-t nem is tudtam újra telepíteni.
Cégük – telefonos érdeklődésemre – azt a választ adta, hogy vigyem be Önökhöz, de minden jellegű költséget nekem kell viselnem ezzel kapcsolatban. Végül megoldottam másként az Internet-kapcsolatot, bár az átviteli sebességem így felére csökkent. Szerencsére elég ritkán volt rá szükségem, így – bár bosszantott a dolog – ennyiben hagytam.
Segítőkészségük roppant jól esik, különösen, mikor időnként felhívnak, hogy mint régi, hűséges ügyfelüknek új – és számomra hasznos – tarifákkal, díjcsomagokkal kedveskedjenek.
Általában ezek az ajánlatok nem nagyon érdekeltek, bár volt, amit meghallgattam, mert sosem lehet tudni…
Így volt ez az év elején jelentkező kolléganőjükkel is, aki a Favorit díjcsomagot dicsérte és ajánlotta nekem. Megbeszélésünk alatt egy sor előny volt ecsetelve, de egy árva szó nem hangzott el sem elállási időről, sem határozott idejű szerződésről. Ugyanígy nem kaptam szerződés szöveget sem, melyből ez kiderült volna számomra, és melyet aláírásommal érvényesíthettem volna.
Jelenlegi levelükben tájékoztatnak, hogy telefonon szerették volna velem ezt (a lemondást) egyeztetni, de többszöri alkalommal sem sikerült a kapcsolatfelvétel. Ezt elég érdekesnek találom, mivel a vonalat a lemondás után két nappal már ki is kapcsolták. Nem tudom, mikor, és hol kerestek… Talán másnap délelőtt? Amikor – mint minden normális ember – dolgoztam? Vagy az azt követő napon? Amikor egy kedves csilingelő női hang közölte Önökkel, hogy ’A hívott számon előfizető nem kapcsolható’? Minden esetre furcsa.
Mellesleg én viszont először felhívtam Önöket telefonon, mielőtt írásos lemondásomat elküldtem volna, és beszéltem előbb egy úrral, majd egy hölggyel. Egyikük sem említette, hogy bármilyen szankcióra kellene számítanom, illetve a lemondás után kaptam egy e-mailt, melyben tudomásul vették a dolgot, de ebben sem szerepelt ilyen irányú kitétel. Már megbocsásson, de ezek után kis kétkedéssel fogadom, hogy telefonon próbáltak elérni…
Elhiszem, hogy jelenleg – az egyre szaporodó mobiltelefonok világában – minden ügyfélre vigyázni kell, akinek vonalas telefonkészüléke van, és ha lehet, hosszabbítani a szerződését, de talán ezt nem a hiányos tájékoztatással, és mindenféle fenyegetőzéssel kellene tenni.
Úgy vélem Cégüknek – bár talán világviszonylatban is nagynak számít – tanulnia kellene egy kis ügyfélpolitikát. Tudnék mondani egy-két céget, ahol érdemes lenne körülnézniük ilyen téren.
Ha jól emlékszem, nagyjából 1998 óta vagyok ügyfelük, számláimat mindig rendesen fizettem, ám az utóbbi időben egyre kevesebbet használtam T-Com vonalas telefonomat, a számlák összegének nagy részét az előfizetés tette ki. Mint ilyet, ami csak a családi kasszát terheli, a mai egyre dráguló világban sajnos nem célszerű fenntartani.
A nagyjából 8 éves előfizetésem ideje alatt történő befizetéseim – úgy érzem – az Önök számára nem teszik veszteségessé kapcsolatunkat, illetve kapcsolatunk megszűntét, és nem tartom értelmét még egy utolsó bőr lenyúzásának.
Nem tudom, miért kaptam ezt a levelet Önöktől, sőt, megkockáztatom, ezt a fajta politikát mereven elutasítom. Szankciójukat nem tudom elfogadni, és tájékoztatom Önöket róla, hogy semmiféle hátralékot, kötbért nem vagyok hajlandó fizetni.


Megértését előre is köszönöm!


Budapest, 2006. október 12.


Üdvözlettel


XY.
viti2 Creative Commons License 2006.11.02 0 0 14
ment
Előzmény: PT-109 (13)
PT-109 Creative Commons License 2006.11.02 0 0 13
Bocs közben változott az enyém, küld el az újra, bocs.
Előzmény: viti2 (12)
viti2 Creative Commons License 2006.10.31 0 0 12

Szia!

 

A cím küldve.

Előzmény: PT-109 (11)
PT-109 Creative Commons License 2006.10.31 0 0 11
van emailcimed?
Előzmény: viti2 (9)
Robin Creative Commons License 2006.10.31 0 0 10
Muszáj elmondanom - megkaptam az e havi telefonszámlámat, Felező csomagom van. Látom, semmilyen levonás nincs, igy (mivel keveset hívok) kb 1000 Ft-tal több a megszokott alapdíjnál. Hívom az ügyfélszolgálatot, közölték, hogy valóban, hibásan számláztak, majd a következő hónapban jóváírják! Kérdem én, a T-com annyira szegény, hogy tőlem vesz kölcsön 1 hónapra 1000 forintot, mert kamatot azt nem fizetnek? Tőlem levonják a kedvezményt ebben a hónapban, amit aztán visszaadnak (kamat nélkül) a következőben. Na az ilyen ellen nem tudom mit lehet tenni? Aki meg észre sem veszi, hogy rosszul számláztak, csak a következő hónapban konstatálja, hogy valamit visszafizettek - és fogalma sincs róla, hogy ő közben kölcsönzott ennek a 'kedves' cégnek... ???
viti2 Creative Commons License 2006.10.30 0 0 9

Hello Mindenkinek!

 

 

 

A T-com-ról van nekem is véleményem még,ha nem is kérdezte senki.

 

Meglett a vonal.Tudtuk előre,hogy nem hívunk sokat inkább minket hívnak.

Ezért kapásból a "felezőt" rendeltük meg.

Pár hónap múlva egy T-Com dolgozó telefonál és kínál egy sokkal jobb díjcsomagot

:jobb percdíj,hasonló havidíj stb..

Rábolintottam mondom jó legyen.

Most nézem a számlát.Minimális a hívás,de a számla a havidíj miatt nem kevés.

Felhívom az ügyfélszolgálatot.

Kérem tegyen vissza az induló csomagba amivel indult a vonal.Na most kezdödik!!

Vissza tud tenni de a 18hónap hűségnyilatkozat miatt kiszámlázza egyben a még aktuális időszakot.

Hát telefonon mindenről volt szó,de hűség meg nyilatkozat ilyenről nem.

Megkérdeztem ,hogy ilyenkor mi van?

Válasz:

15nap alatt szolnom kellett volna,hogy megnyalt a fagyi:)

HOGY SZÓLJAK 15nap alatt,nem jön számla 15napra.  

Ő segíteni nem tud.

Ez van.

T-Com

 

 

 

Döme15 Creative Commons License 2006.09.26 0 0 8

Hmm...

Érdekes, némileg elhagytad azt a gunyoros, arrogáns stílust.

Így azért emberibb.

Minden elismerésem és tiszteletem a területeket megjárt tapasztalt vén rókáknak, én is nagyon sokat tanultan tőlük, igazából az ilyen kollégáktól lehet tanulni.

(Meg "érdekes" dolgokat hallani, de ezt már taglaltam)

Amiket írtál, (7A2, PBX, hytas, átviteles, kábeles, stb... Axe, Ewsd, adsl... ) mind ismerem.

Illetve mind megismertem valamennyire az évek folyamán, csak amíg Te ezeken a területeken dolgoztál, addig én ezekkel a kollégákkal határoltam, mértem, riasztásokat felügyeltem. Nem kizárt hogy veled is beszéltem már :)

Az már a múltkor is felmerült bennem hogy esetleg kollégák vagyunk.

Így viszont a 26 év alatt nyilván sok mindent láttál, tapasztaltál Te is, (valószinüleg többet is mint én) nem kell bemutatnom kenyéradó gazdánkat.

És a költséghatékonyság szükséges dolog, nyilván.

Csak az elmúlt években ez lett a fő irányvonal, sok más rovására. Megszüntetett ügyeletek, hogy aztán éjjel vezetőket kelljen hívogatni, minimum alá vitt létszámok, hogy aztán ha gáz van az év végi bekapcsolástervekkel KÖTELEZŐ !! túlórát kelljen elrendelni... (Nem ezen az osztályon dolgozom, de láttam a vezetői utasítást.) Ugyanezen az osztályon fél évvel előtte hónapokat késtek az akkor nagy kegyesen engedélyezett túlórák kifizetésével.

6 órás munkarendbe kényszerített kollégák, akiknek a vezetőik ezután mind leléptek más területekre :((

Hogy a statisztikákról ne is beszéljünk, az aztán a tragikomédia.

Szóval vannak szomorú dolgok.

 

De fenntartom hogy nem vagyok bennfentes. És a menedzserekkel sincs mindel bajom, csak a törtető "mindent eladok az ügyfélnek, aztán majd a műszak megvalósítja ahogy tudja" fajtákkal.

 

Azok akik ezt a topikot indították,ezt egyebár nem tudják, csak emiatt írtam amit írtam, továbbra is épeszűnek tartom a fajtánkat. Többségében :)))

(Ezt most nem rád értettem, a félreértések elkerülése végett.)

 

Én ugyan nem forogtam cégen belül annyit mint Te, de nyugodt szívvel merem állítani, hogy mindig meg voltak (vannak) elégedve a munkámmal.

És nálunk is a "ha van egy ügyfélnek valami nyűgje, akkor mit is kéne tenni" mondatod jegyében folyik a munka.

 

Üdv

 

 

 

 

Előzmény: rainman (7)
rainman Creative Commons License 2006.09.24 0 0 7

Nyolcvan óta mennyi idő is telt el? 26 év...

Ezekszerint éppen kétszer annyi ideje eszem a posta, matáv, T-com kenyerét, mint Te.

Tudod mi az a 7A/2, 7D/PBX ? Ott kedztem. Most május óta egy újonnan indult csapatban dolgozom, ha bejön a dolog, maradhat a csapat és én is. És igenis a végeken lótok-futok az ügyfelek problémáit megoldani.

Ezelőtt ADSZM-es lótifuti voltam, és nem menedzser, mint ahogyan véled. Mégazelőtt belekóstoltam a hytas-be, azelőtt átviteles voltam, mégazelőtt megismerhettem a nyilvános karbantartás mikéntjét, voltam ARM-es, mégazelőtt interes.

Ha kellett, átvitelesként aknáztam, beálltam a kábelszerelőkhöz hibahelyet kiásni, ha kellett, az oszlopmászó kollégának mértem hibahelyet.

 

Szóval megismerhettem jónéhány szakterületet.

A váltásaim azért történtek, mert az új technikákhoz kerestek embereket, és vélhetően alkalmasnak találtattam. DE mindíg beosztottként tettem a dolgom.

 

 

A téli gumikróli állításod szerintem nem áll meg, legalábbis nálunk.

Egy felelőtlenül széthajtott autót meg a legszuperebb szakszervíz sem fog gazdaságosan feljavítani.

 

A költséghatékonyság pedig igenis fontos dolog. Ha erről más a véleményed, akkor elmondhatod épp mostanság a véleménykérő kérdőív kitöltésével névtelenül.

 

 

Nyilvános megnyilvánulásaim pediglen nem arról szólnak, hogy fúj matáv, itt lop-csal mindenki (mert ez csak egyszerű vádaskodás ebben a formában), hanem arról, hogy ha van egy ügyfélnek valami nyűgje, akkor mit is kéne tenni.

 

Talán ha TE is ezt tennéd.......

 

 

Előzmény: Döme15 (6)
Döme15 Creative Commons License 2006.09.23 0 0 6

Nem igazán tetszik az arogáns stílusod, de ha már ilyen lelkesen kérdezed:

13. éve vagyok a cég egy olyan osztályán, ahol elég sok szál összefut a különböző területekről, és elég sok kollégával tartunk napi kapcsolatot. (nem outsorcing, gondolom kitaláltad) Emellett jelentős ügyfélkiszolgálás is zajlik, nevezetesen hibaelhárítás. Tehát az ügyfelek megítélését első kézből kapjuk, nem statisztikákból, és homályos vezetői szavalatokból.

Elég kis pontok vagyunk (magam is) ahhoz hogy féltsük a még nem kiszervezett állásunkat, innen a "végekről" meg nem igazán lehet ugrálni, hogy majd én megmutatom, meg megváltoztatom, stb... Bármilyen morgolódásra úgyis a "ha nem tetszik el lehet menni" a válasz, és így mentek már el 30 éves munkaviszonyú szakemberek is.

Itt nem igazán tudok "beállni a sorba" magam is, és nem is szeretnék.

Tudod nekem az a furcsa perverzióm, hogy szeretem tisztességesen elvégezni a munkám,kerülöm a súrlódásokat, az attrocitásokat.

 

Telefontanú?

Komolyan mondod? Nekem nem okoz örömöt névtelenül vádaskodni.

Neked igen?

Persze hogy nincsenek konkrét bizonyítékaim, honnan is lennének?

Soha nem is akartam szerezni.

De látom(juk) amit látok(unk), és még a hülye is észreveszi az ellentmondásokat, mikor a sajtóban megjelenik a tiszta bevételek milliárdjairól szóló cikk, közben lespórolnak téli gumikat autókról (egészen az árokbacsúszásokig), kézmosót a mosdóból, és még sorolhatnám, közben bukott kivitelezők/beszállítók kapnak újra és újra megbízást a cégtől, hanyag szervizek újabb és újabb megbízásokat autójavításra, értelmetlen(nek látszó, hisz valakinek biztos megérte) költekezések, stb,stb...

 

Nem vagyok bennfentes, legalábbis nem úgy ahogy te gondolod. Mi csak a jéghegy csúcsát látjuk, az igazi biznisz "fent" történik.

Tapasztaltam sok mindent ez alatt a 13 év alatt, jót is rosszat is.

És sajnálom ezt a céget, illetve azt a részét, amikor még örömmel jöttünk be dolgozni, mert jó volt a társaság, a munka, a bérezés, stb... Mert bár közhely, de volt ilyen is. Egy ideje nem látunk mást csak megszorításokat, költséghatékonyságot !

 

Lehet hogy a Te szemedben ez szánalmas, de ez engem k....ra nem érdekel.

Ha itt dolgoztál volna akár csak 1-2 évet is (mámint a végeken, nem valami menedzseri állásban) akkor tudnád miről beszélek.

 

Hol élsz te ember? Biciklibelsőben?

 

Előzmény: rainman (5)
rainman Creative Commons License 2006.09.16 0 0 5

"El sem hinnétek miket látni-tapasztalni, itt belül, ebben a magenta színű miliőben."

 

Itt belül?

 

Nocsak-nocsak...

 

De azért megkérdezném, hogy mióta is vagy ott belül, hogy ennyire tudod a tuttit?

Ha oly régen, hogy százra tudod a tuttit, akkor hogy is van az, hogy egy kb. 2000-ben nyitott három hozzászólásos topikhoz mostanra tudtad hozzáfűzni a negyediket?

Tettél-é valamit is monjuk az általad felemlegetett korrupció ellen? Tudod: van egy olyan, hogy telefontanú. Ingyenesen, névtelenül hívható feljelentővonal. Hívtad-é már kellő konkrétumokkal, vagy éppen beálltál a sorba te magad is?

 

Vagy mégis csak egy egyhetes zöldfülű magentás vagy - vagy mégcsak az sem, hanem mondjuk egy outsorcing-os cégnél vagy mondjuk egyhete udvaros, - és most megjátszod itt a bennfentest, aki tud mindenről mindent, és most megnyilatkozik.

 

Akárhogyis, mindkét verzió fényében számalmas az az "itt belül" kitétel...

Előzmény: Döme15 (4)
Döme15 Creative Commons License 2006.09.15 0 0 4

Tudjátok az a baj, hogy ezt a céget mindenki lopja.

Legjobban a magenta színű fritzek szívják a vérét, már vagy 8-10 éve a Matáv tartja el a veszteséges Deutche Telecom-ot.

Amit nem a németek nyúlnak le, azt a felsővezetés viszi el, dúl a korrupció, a kiszervezés, a pénzkimentés, a tékozlás, és amiről még fogalmunk sincs.

De ez biztos máshol is így van ...

 

Az éhbérért dolgoztatott, alig képzett, valamelyik vezető valakijének alvállalkozó cégénél dolgozó ügyintéző-ügyfeles kolléga meg persze téved,ront,stb...

És jogos felháborodásokat generál.

 

El sem hinnétek miket látni-tapasztalni, itt belül, ebben a magenta színű miliőben.

gabinagy Creative Commons License 2000.10.02 0 0 3
Na, hogy én mennyire utálom a matávot az nem semmi. Nemrég költöztünk, vittük a vonalat magunkkal. A szemetek persze külön pénzt kérnek azér, hogy továbbra is boldogithassanak. Küldtek egy paksamétát szerződés álnéven, az igénylés után vagy egy hónappal. Az volt ráírva, hogy 30 napon belül visszaküldeni. Visszaküldtem két hét múlva, erre másnap egyírányúsittoták a vonalat. De valami olyn fondorlatos módon, hogy még a 1212-t sem lehetet hívni. Egy telefonszerelő ismerősöm (nem matávos), felhívott valami speckó számot, ott meg azt mondták, hogy nincs is telefonunk, leszerelték. Közben megjöttek a srácok is a vonalat átkötni. Naszal, az a lényeg, hogy majd egy hónapos ideg után lett vonalunk, de a mai napig nem értem, hogy mi történt. Barmok!!!
Újlaki Creative Commons License 2000.10.02 0 0 2
Ráadásul hetek óta nem hajlandók elfogadni a megrendelésemet a "4000 forintos kedvezménynek" nevezett bóvlijukra azzal, hogy azt csak akkor tudják bejegyezni, ha előbb lemondom az ISDN-megrendelésemet (amit, ugye, nem én rendeltem, hanem ők akarták rámbeszélni). Várjam meg, amíg meglesz az ISDN - napok kérdése, mondta a telefonba az ügyintéző -, és utána minden további nélkül lehet kérni a "kedvezményt".

Az elmúlt pár hét meg-megszakadó internet-kapcsolata miatt legalább 20 ezer forintttal nagyobb lesz a telefonszámlám emiatt, mint lehetett volna. Kedves Matáv, mulatunk, táncba hívjuk a menyecskékeket, faképnél hagyjuk őket, és aztán más állja a számlát?

Előzmény: Iwo (1)
Iwo Creative Commons License 2000.10.02 0 0 1
Én most vasárnap küldtem el a megrendelésem a matáv weblapján található űrlappal, de gondoltam, felhívom őket ma, hogy megérkezett-e, regisztrálták-e, miegymás.

Kisasszony a telefonba:
-Telefonáljon egy hét múlva.

-Köszike.

Csokis Creative Commons License 2000.10.02 0 0 0
Ahhoz eleg nagyok, hogy 0 eszt varhass toluk!
Előzmény: Újlaki (-)
Újlaki Creative Commons License 2000.10.02 0 0 topiknyitó
Tudom, persze, hogy tudom, hogy kedvenc távközlési cégünk közutálati fokát csak egy bizonyos Kapu Vilmos nevezetű amerikai vállalat hasonló mutatója múlja felül, és ennek megfelelően itt, a Törzsasztalon is számos témák tudósítanak a Posta-utód csínytevéseiről, de mégis...

Volt az idény valami távközlési világnap, amikor is kedvezménnyel lehetett ISDN-t rendelni; gondoltam, megpróbálom. (A kedvezmény ksie hazánkban azt jelenti, hogy kivételesen nem fizettetik meg veled - vagy csökkentik valamelyest - azt a díjat, amit amúgy sem volna tisztességes szedni.) Válasz természetesen nem jött.

Most nemrég viszont felhívtak ugyane MAtávtól, mint kiderült, az előző akciótól függetlenül, arról mit sem tudva, hogy megent csak kedvezménnyel lehet ISDN-hez jutni, ráadásul engem külön kiszemeltek erre a magasztos kegyre. Nosza, csapjunk bele megint, előbb-utóbb csak sikerül, ha annyit ajánlgatják. Telefonon felvették az adatokat, küldtek szerződéstervezetet, minden... Hetekig vártam, aztán egyszer csak kapok egy levelet, hogy műszakilag most nem jó nekik. Ezt eddig természetesen nem tudták, csak most derült ki, miután direkte kiszemeltek, megbeszéltük, aláírtuk.

Szóval van ott maguknál egy épelméjű ember, kedves MATÁV?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!