most lehet, hogy korán van, de én 3x elolvastam , és nem értem :( . Az interphone-sok állítgatták az alközpontot? Elvileg Ők értenek hozzálegjobban....
ON. Volt egy T. ügyfelünk, akinél Lucent Eurogenerisre volt kötve ugyanazon router 1-1 ISDN portja, de egyik pp és fövonalra kimenő hivásokra, a másik pmp és mellékre bejövő hivásokra, amiket az alközpont továbbküld fővonalon kifelé (csak igy tudták megcsinálni az alközpontosok fövonalon nem). Egy ideig ment, aztán állandóan szétzuhan a szinkron a mellékesen. Fogalmam sincs miért. Szerencsére lemondták azóta, igy nincs vele heti egy nap szivás, de azért érdekelne, hogy tényleg nem lehet fővonalon bejövő portról másik fővonalról kiküldeni egy hivást?
Na ezzel akadtam el egy picit.
Úgy tünik, hogy nem hajlando a cisco A-számként kiadni az isdn spid-ként megadott számot, és emiatt mindig az alapértelmezett msn lesz az A-szám. Pedig nekem most pont nem az kellene.
Találkozott már valaki ezzel a gonddal?
> Van valaki aki Definity és HICOM összekapcsoláson rendszertelefonokon telefonált,
Ilyet sohase tettem, de mondjuk ha gond van, akkor első tippként megpróbálnék csak NAGYBETÜKET használni a nevekben, ha igy se jó, akkor esetleg csak az angol abc (NAGY)betüit.
Meg aztán az sem mindegy, hogy melyik központcsaládról van szó, mert pl a HICOM két eléggé különböző család (150 és 300, ill. ujabban a 3000 és 5000), amik nem biztos, hogy pont egyformán viselkednek, és még akkor a régebbi modellekről nem is beszéltünk.
Van valaki aki Definity és HICOM összekapcsoláson rendszertelefonokon telefonált, és tudja tapasztalatból, hogy mikor jelenik meg a név amikor az egyikről hívnak a másikra?
Nem Működik a telefonos kapcsolat :( Összefütyülnek a modemek, a "szerver" oldalon még ki is írja, hogy az összekötttetés létrejött, de a felhasználóinál vyag egy percig kiírja, hoghy ellenőrzi a felhasználót, és a jelszól, aztán lebont. Mindkét oldal PPP. Mi a franc lehet a gubanc?
Látod földelésre nem gondoltam... az én elméletem szerint mivel mindkét szolgáltató network oldal az órajelek szinkronja vagyis inkább "nem szinkronja" miatt esik szét.
"Mindenesetere érdekes lenne elkisérletezni egy kicsit vele." Hmmm... már üzembe lett adva, innetöl amig müködik addig hozzányúlni TILOS. Ha esetleg leáll majd játszadozunk vele, addig nem.
Bár van egy olyan sejtésem, hogy ez inkább tüneti kezelés így.
Valami más lehet a háttérben inkább.
Pl. a földeléssel kapcsolatos problémák szoktak látszólag teljesen érthetetlen hibajelenségeket produkálni. Szerencsére nem olyan gyakran fordul elő ilyen.
Mindenesetere érdekes lenne elkisérletezni egy kicsit vele...
Megoldódott, kösz a segitseget.
Az volt a gond, hogy van 'normál' isdn vonal és alternativ szolgáltató VoIP ISDN, az alközpont meg nem szereti, ha ezek ugyanazon a kártyán vannak. Külön kártyára kötve müködik.
Akkor tényleg nem kell semmit állitani a központban elvileg.
NT üzemmód kell - isdn layer1-emulate network
A line-power nem kell, de végülis nem árt.
Az elsö tippem igy távolról az, hogy nem fordítottátok keresztbe az s-busz adás-vétel vezetékeit, úgy ahogy a http://www.cisco.com/warp/public/788/signalling/bri_voice_port_cfg.pdf doksiban szépen le van rajzolva.
Szuper, köszi otthon kipróbálom!
Alcatel: Nem lehet állítani a központon 2 esetben szokott elhangozni:
1. Tényleg nem lehet
2. Ilyet még nem csináltak, nem igazán ismerik és nincs vér a pucájukban , hogy ezt bevallják. ( Ez a gyakoribb..)