Mazda 6 volt ilyen ex szomszéd vette. C típusú C típustól.
Frissen behozva, műszakival. Bla bla. Benzin az jó volt benne. Úgy átkúrták. Mindegy visszavitte 3 napig fenyegetőztek. Megvette a másikat. Az meg csak rohadt.
Nekem a grand csirkét nem akarták honositani mert kevesebb mint egy 1 hó volt a műszaki.
Ugyan szoktam kötni biztosítást is az autóra ilyenkor, de tény, hogy nem hiányzik a probléma amikor élményekért mennél.
(bár fene tudja , a 1992-2000 közötti rendszeresen évente többször kölcsön csotrogányokkal Erdélybe megtett útjainkon sűrűn előforduló műszaki "kalandjainkat" úgy szoktam mesélni, mintha jók lettek volna. ... egy csomó más, elvileg kellemesebb dologra meg nem emlékszem már.. Ma is ha arra járok minden ilyen helyre emlékszem. Itt álltam a beállt Lada fékkel, ennél a háznál a Dacia generátor csapágyat zsíroztuk egy szilveszter délután, emitt a kopott szénkefe miatt szálltunk meg egy napot... stb. Fura mi!? :-DD)
Szóval hajlok rá, hogy veszek egyet, legfeljebb az út után visszacserélem és a régit nyüstölöm tovább amíg meg nem makkan végleg... Gondolom álltában, havonta rátöltve nemigen használódik majd addig az új sem.
Hááát amit írtam is, hamar lemerül, gyengén forgat. Olyankor szokott kiderülni amikor takarítják bekapcsolt rádióval, működő belső világítással. Mire végeznek nem indul. Vagy az amúgy indítózáskor is működő rádió kikapcsol.
"Amúgy meg manapság többségében úgy döglenek, hogy addig semmi jele, majd egy pillanat alatt teljesen meghal. (persze a semmi jele sem teljesen igaz, csak az apránként szaporodó jeleket"
2004-es 1.2-es Jazz-en en is ugy jartam 2017 aug.-ban (külföldön :-)
nyari hüsebb alpesi reggel és "semmi" az inditozasi kíserletnel, a benzinszivattyut sem forgatta (azt mindig megvarom, ha elcsendesül, akkor forditom tovabb a kulcsot; söt: mar a központi zar nyitasa is hallhatoan masabb volt, gondolom kevesbe dinamikus, mert nem volt erö, ahhoz meg nem volt elektromos U*I)
azota (=6 ev, 8.5 honap) van benne egy Rocket SMF 42B19L 12V 40Ah 340A
persze mindennel igyekszem kimeletesen banni (a 20 ev alatt hatso szelvedöfütes nem ment 5ször sem, es 4 percet sem, "felesleges" fogyasztokat nem kapcsolok,...)
a lenti kérdés = prevencióban kicseréljem-e, engem is foglalkoztat
Suzuki SX4 2013. , Érkezéskor volt egy C1024., "kormányszögérzékelőáramkör hiba" és randomszerű ESP lámpa kigyulladás....,kb 50km-es próbauton sem lehetett előhzni valamilyen hibát...
Kapásból föltünt hogy a kormánykerék ferdén áll..,Megmértük Álló autónál minusz 6 fok volt diagban-.M menetközben (természetesen.., miért is ) nem jutott eszünkbe megfigyelni..
Elakartuk vinni egy futómüveshez---kb másfél hét mulva lett volna időpont...,Ezekután egy kollégához vittük el---,jó-megbizható autószerelőnek tartom egyébbként---.
A Kormánykerék most egyenesbe áll----,Csak kiváncsiságból megakartam nézni hogy most hány fok állitás után...,Meglepetésemre diagban ÁLLÓ helyzetben most is minusz 6/ fokot látni....,menetközben most se jutott esznkbe megnézni...,ezen rugozom de már csökkenő lendülettel.., egy ujabb próbaút se hozott ki valamihibát
Jó reggelt Urak! Aki tudja, súgjon már nekem. Van egy még meleg frissen behozott otó. 2015. 02. havi. most friss műszaki van 2024 04 30 ig. Szerintetek hol vizsgázott. Mo. vagy honosítva?
Egy kellett volna, de mint írtam autóakkut nem találtam csak motorhoz valót. Valami linket esetleg tudsz küldeni? mondjuk 64-74 Ah tartományban, európai.
"de ettől nem fog egyik pillanatról a másikra otthagyni az út szélén egy külföldi úton."
Ezek már olyan okosak, hogy tudják ha külföldön vannak??? :P :)
Amúgy meg manapság többségében úgy döglenek, hogy addig semmi jele, majd egy pillanat alatt teljesen meghal. (persze a semmi jele sem teljesen igaz, csak az apránként szaporodó jeleket nem veszi észre senki. Majd az új akkuval jön rá, hogy a réginek voltak már nyűgjei) Ilyen jel pl. hogy viszonylag kicsi fogyasztót rajta felejtve is hamar lemerül. (kapacitás hiány)
"Egyik ilyen utáni pár napos pihenő után viszont annyira lemerült, hogy csak műszerfal volt, indítómotor meg se nyekkent. De még bikázással sem tudtam az autót beindítani.
9 voltot mértem akkor rajta, rátettem töltőre. Eleinte még a töltést se vette fel, majd kiszerelve mégis csak ... egy éjszakát töltöttem és azóta kb. 6 hete gond nélkül használom a korábbi intenzitással."
Rosszul csuktad be a csomagtartót, ajtót, stb és leszívta a belső lámpa, rajtahagytad a rádiót lenémítva, stb. Mert valami leszívta, ha egyébként nem is szokta. Tehát elvileg az az akku működőképes. Mondjuk én egy mélykisült akkuban már nem bízok tehát kicserélem mert már lecsökkent a kapacitása, de ettől nem fog egyik pillanatról a másikra otthagyni az út szélén egy külföldi úton.