Keresés

Részletes keresés

lbanyai55 Creative Commons License 2013.10.29 0 0 2428

Üdv Mindenkinek!
Hoppá díjcsomagra fizettem elő nemrég, hűségidővel természetesen... Telefonos ügyfélszolgálaton keresztül történt a szerződés módosítás, ígéretet kaptam, hogy az összhang kiegészítő csomag továbbra is megmarad. Ez így is történt.
Pár hét múlva ellenőriztem a webes felületen. A kiegészítő szolgáltatások részletezve voltak, többek között a Háromrésztvevős konferencia.
Egy kattintással le lehetett mondani (ugye nem volt rá szükségem...) E-mailben vissza is igazolták, hogy a lemondott szolgáltatás a Háromrésztvevős konferencia. Később tapasztaltam, hogy nincs hangpostám. Reklamálásomra elmondták, hogy sajnos a lemondott funkció az Összhang csomag része volt, így a teljes csomagot inaktiválták. Vissza nem kaphatom, mert már ezt nem értékesítik. Számomra szükséges hangpostafiók és hívó fél számkijelzése szolgáltatás külön díjért megrendelhető. Természetesen e kettő funkció többe kerül, mint a teljes összhang csomag díja volt. Így reklamációt rögzítettem, amire 30 napon belül válaszolnak: nem volt egyértelműen jelezve az on-line felületen, hogy a teljes díjcsomagot mondom le, ezért a régi djcsomag árán vagyok elfogadni a két funkció visszakapcsolását, ellenkező esetben felmondom a hűségidős szerződést.
Nos az elmondásomból ugye kiderül, hogy én voltam a balga (minek piszkáltam az on-line felületen), de szerintem akkor is megtévesztő volt a t-home on-line felülete. Most várhatom, hogy mi lesz a válaszuk...
üdv, lbanyai55

Előzmény: Harakály Éva (2426)
Timi8787 Creative Commons License 2013.07.23 0 0 2427

Sziasztok! Tudom hogy ez nem idevaló, de hátha valakit érdekel. Egy flottás számlacsomagot tudok ajánlani,

 

- kedvező havidíj, olcsó percdíjak

- tagok közötti ingyenes beszélgetési lehetőség

- másodpercalapú számlázás

- kedvező mobiltelefon vásárlás

- mindez ingyenesen igényelhető!

 

Amennyiben érdekel, érdeklődni lehet itt: 20/240 9786, timi8787@gmail.com

Harakály Éva Creative Commons License 2013.07.22 0 0 2426

Sajnos én is így jártam,megtévesztett egy "külsős" munkatárs,reklamáltam a t-home-nál,ígérték 30 napon belül kivizsgálják az ügyet,visszakeresik a beszélgetést.Hihetetlen ez az aljas lehuzás!!!!Mondtam ha nem állítják vissza a régi palettámat feljelentést teszek és a face-n is ott lesz a történet!

Előzmény: P. Feri (2425)
P. Feri Creative Commons License 2013.05.28 0 0 2425

Sziasztok,Üdvözlök mindenkit.

Ahogy olvasok itt látom van baj bőven a Magyar T-home-al.

Mi is abban a cipőben jártunk,hogy megújították a hűségidőnket,(régi palettaM-ből lett HOPPÁ)ami ugye a t-mobilos irányba történő beszélgetések 200 percre csökkentésével jártak,az addigi 5000 percel szemben.Na persze erre konkrétan nem hívták fel a figyelmünket a telefonon történő szerződésmódosításnál.

Ez 2012 november 14.-én történt.Olcsóbb lesz gyorsabb lesz a net stb.-stb.Jól hangzik igaz?Persze,hogy kérjük.

Az addigi 10 300-10 400 Ft-os havi számla helyett a novemberi lett 20 056 Ft,aztán a decemberi 25 600 Ft.

Nem akarok regényt írni,hosszú folyamat volt a reklamációk leadása havonta,amire pesrze válasz nemhogy 30,de még 60 napon belül sem jött.

TERMÉSZETESEN AZT MONDTÁK NEM LEHET A RÉGI DÍJCSOMAGOT VISSZAÁLLÍTANI.:(

Kikértem a hangfelvételt stb.stb.és felkerestem a fogyasztóvédelmet.

Ahonnan kb két hete jött egy levél.Miszerint a fogyasztóvédelem 45 000 ft-al megbírságolja a T-home-ot.

És kötelezi az ügyfelek érdemben való tájékoztatására,plussz a régi díjcsomag visszaállítását.

Volt még 15 nap fellebbezési idő szabva nekik,amivel nem éltek.

Ma 2013 május 28.-án jött sms,hogy a mobiltelefonra vonatkozó kedvezmények megszűnnek,(amit a hoppával kaptunk).

Mire hazaértünk AJÁNLOTT LEVELÜNK VOLT A T-HOME-TÓL,amiben leírják,hogy visszaállítják a régi Palettát.

És még a vezetékes telefonon is értesítettek a változásról.

Kérdezem én MIÉRT NEM LEHETETT EZ VISSZAÁLLÍTANI EZ A SOK HERCEHURCA NÉLKÜL?

Vannak azért furcsa dolgok.Nekünk sikerült,Próbáldd meg te is ha ebben a cipőben jársz,remélem neked is sikerül.

Üdv:P.Feri

nézek Creative Commons License 2013.03.29 0 0 2424
a módosításokat minden ügyfélnek kézbesíteni elég költséges lenne, csekély eredménnyel...aszongyák, tessék elolvasni akárhol..www....

a hűséglejáratról azért nem küldenek, külön értesítést, mert a havi számlán megtalálható.. ha nem találod, keress egy erős nagyítót...ott van az...

annak az 5000 percnek búcsút inthecc...

....hogy mit gondolok? ...inkább nem...
Előzmény: Leslie-T (2423)
Leslie-T Creative Commons License 2013.03.28 0 0 2423

Sziasztok!

Lejárt a hűség a Hoppá díjcsomagomon. Ezt csak onnan tudtam meg, hogy több lett a számla (LOL). Na most nem tudom ilyenkor milyen kedvezmények vonatkoznak rám. Vajon a régi (rég megszünetett) kedvezményekkel (havi 5000perc T-Mobile) megy e tovább az előfizetés? Én természetesen nem kaptam semmilyen értesítőt ÁSZF változásról. Viszont ha a hűség lejárta után elveszett a kedvezmény, akkor érdekes lehet ha az ember nem tud róla és csinál egy százezres nagyságrendű számlát. Ez a téma azért is kérdéses, mert ha az eredeti ÁSZF megy tovább, akkor nem biztos hogy érdemes új hűséget kötni, ugyanis az új szerződés nyilván az új (rosszabb) feltételeket tartalmazná.

Mit gondoltok?

 

Megjegyzem, elvárható lenne ha meg lehetne nézni egy ügyfére vonatkozó aktuális ÁSZF-et, mondjuk az ügyfélközpontban. Az aktuális kedvezményes percekről nem is beszélve...

nézek Creative Commons License 2013.02.26 0 0 2422
Nagyon sok helyen látszik, hogy optikai kábel is van az oszlopokon, pl. Tétényben is...lóg a végük itt-ott, de mikor lesz abból üzemelő lakossági öröm?
Ferri Creative Commons License 2013.02.08 0 0 2421

"Tájékoztatjuk kedves Ügyfeleinket, hogy a 2011. január 3. és július 31. közötti időszakban kötött akciós Hoppá díjcsomagot 2011. augusztus 1. után is változatlanul, az akciós feltételeknek megfelelően biztosítjuk."

 

http://www.t-home.hu/lakossagi/telefon/dijcsomagok/hoppa/digitalis_telefon

 

http://www.t-home.hu/lakossagi/telefon/dijcsomagok/hoppa/hagyomanyos_telefon

 

Hol itt a csalás ?

 

Megnéztem, most már valóban csak 200perc az ingyenes t-mobil beszélgetés de ez is világosan látszik a fenti tájékoztató oldalon.

Előfordult már hogy én mint régi előfizető 200 percnél többet beszéltem, de megkaptam a jóváírást a többi perc után is.

 

Mielőtt lejár a hűségszerződésem meg szoktak keresni telefonon és felhívják rá a figyelmemet, hogy kössem újra. Gondolom akkor

majd szólni fognak hogy mik az új feltételek.

 

Most látom, hogy a 200 perces korlát mellé is van akciójuk:

 

"Hoppá T-Mobile extra 100 perc opció

 Bővítse ki a Hoppá díjcsomag T-Mobile irányú kedvezményes perceit további 100 perccel! 

 Sokat telefonál T-Mobile irányba? Ha már csak havi 17 perccel túllépi a 200 perces kedvezményes keretet, már megéri Hoppá díjcsomagja mellé legújabb opciónkat választania!

  • Havi 100 perc T-Mobile irányú 0 Ft-os percdíjú beszélgetés csúcsidőben és azon kívül a Hoppá díjcsomag 0 Ft-os percein felül
  • Hűségidő nélkül!

 Hoppá T-Mobile extra 100 perc opció havi díja500 Ft "

 


Én nem látok itt semmi csalást és semmi ármányt... 
És nem vagyok telekom alkalmazott sem... :)

 

sanyinak Creative Commons License 2011.11.03 0 0 2420

Nekem is feltűnt a változás, de én először utánaérdeklődtem. Ha hűségszerződést kötött rá az ügyfél, akkor a hűségidő lejártáig a szerződéskötéskor aktuális feltételek érvényesek. Azaz továbbra is érvényes az 5000 perc T-Mobile irányban is. És ezt tapasztaltam is már saját számlámon.
Viszont aki szeptember óta kötött új szerződést, az már csak havi 200 percig csacsoghat a T-mobilosokkal...

Előzmény: shabbarulez (2417)
Bolivian Dancer Creative Commons License 2011.09.03 0 0 2419

OFF Jut eszembe örülök, hogy látlak, sokszor eszembe jutottál az elmúlt években. Dobj kérlek egy mailelérhetőséget az itt reggelt freemailem-re vagy a vezeteknevemkeresztnevem@hotmail-re. Van egy ötletem :-) ON

Előzmény: Bolivian Dancer (2418)
Bolivian Dancer Creative Commons License 2011.09.02 0 0 2418

Szia Shabba!

 

vélhetően rájöttek, hogy iszonyat bevételkiesést okoz, ahogy ezt már kockázatként kimutatták a bevezetés elött. Egy NMHH beadványt megérne a dolog szerintem, de én nem vagyok érintett, és dokumentumain sincsennek. Vajon a Paletta is módosult?

Előzmény: shabbarulez (2417)
shabbarulez Creative Commons License 2011.09.02 0 0 2417

Épp a napokban néztem rá én is a Hoppá csomag honlapjára és meglepve tapasztaltam ezt a mobil irányba 200 perces keretet, ez korábban nem volt. Meg akartam volna nézni az ÁSZF-ben az eredeti feltételeket, de a Telekom oldalán található ÁSZF-ek  http://www.telekom.hu/szolgaltatasok/aszf/aszf_modosulasok közül VISSZAMENŐLEGESEN teljesen eltűntették a Hoppá csomag feltételeit, mintha az sosem létezett volna. Csak a augusztus 1-től érvényes ÁSZF-től létezik Hoppá csomag, ott pedig úgy hogy bevezetés időpontjának augusztus 1. van megjelölve, mintha akkor vezették volna be. Semmilyen utalás nincs korábbi Hoppá csomagra, hogy ez valami "jogutód" csomag lenne.

 

Márpedig ez nem így van. A Hoppá csomagot anno idén január 12.-én vezették be, egész más feltételekkel mint ami az augusztus 1-től érvényes ÁSZF-ben szerepel. http://itcafe.hu/hir/t-home_hoppa_nullas_percdiju_vezetekes_telefon.html  A tavasz folyamán orrba-szájba mentek a TV-ben a Hoppá reklámok. Olyan nem létezhetne hogy a januári ÁSZF-ektől nem szerepel a Hoppá díjcsomag feltétele, ha egyszer értékesítették az előfizetők felé. Márpedig én most vettem a fáradtságot és letöltöttem visszamenőlegesen az ÁSZF módosálások alatt található linkről a korábbi ÁSZF-eket és azokban sehol nem létezik a Hoppá csomagra utalás, mintha nem is létezett volna ez a csomag.

 

Azért ez erősen megérne egy NHH vizsgálatot vagy egy netes oknyomozó cikket Index főlappal hogy is történhetett ez. Nekem pl. van egy júniusban megkötött Hoppá szerződésem, ami elég furcsa annak tudatában hogy a Telekom szerint ez a csomag csak augusztustól létezik. A szerződés mellett még van egy reklám brossúrám is, ami a szerződés mellé adtak, amin természetesen a régi feltételek szerepelnek, mobil 200 perces korlátnak nyoma sincs. Vajon én meg gyanítom még vagyunk jó pár ezren akik korábban kötöttek szerződést január óta, hogy is fizethettek elő erre a "nem létező" csomagra? Meg vajon hogy is költhetett milliókat a Telekom a Hoppá csomag televíziós reklámjai a tavasz folyamán, ha az a csomag "akkor még nem is létezett"?

 

Azzal persze tisztában vagyok hogy minden számlalevél alján apróbetűkkel ott szerepelnek a jővőbeli ÁSZF változásokra való utalások. Persze konkrétum nélkül, az előfizetők 99.99%-a meg úgysem veszi a fáratságot hogy elmenjen a weblapra megnézni egy több száz oldalas dokumentumban őt épp abból mi is érinti. Ráadásul ez is szándékos trükközéssel van kitalálva, hogy még az a maradák 0.01%-nak se legyen esélye a tájékozódásra. Bevett gyakorlat hogy pl. a július közepén kiküldött számlán az szerepel az apróbetűs részben, hogy szeptember 1-től ÁSZF változások lesznek, de arról csak augusztus 2.-ától lehet ténylegesen tájékozódni. Márpedig ez nem életszerű helyzet. Akkor amikor valaki felbontja a számlalevelet még leülne a számítógép elé hogy megnézze mi is változott, mert akkor még friss az emlék, de esélye sincs ezt megtenni csak 2-3 héttel később válik elérhetővé. Akkora meg már rég elfelejtette bárki, hisz van ennél fontosabb dolga minthogy azt memorizálja mikortól is tekinheti meg az ÁSZF változásokat. Ha pedig a következő havi számla kibontásánál mégis jut eszébe is jut, hogy előző hónapba meg kellett volna nézni valamit, az addigra már rég késő mert kifutott abból a 15 napos határidőből, amikor érdeben reagálhatna a változásokra. Nagyon látszik ezen a "tájékoztatási" rendszeren hogy szándékosan van ez így kitalálva(napra pontosan kiszámolva), ezzel is ellehetetlenítve az ÁSZF változásra történő előfizető reagálásokat.

 

Márpedig azért itt nem aprópénzről van szó. Teoretikusan ha valaki jóhiszeműen kihasználná a teljes 5 ezer percet mobil hívásra, hisz arra fizetett elő, de az új feltételek szerint a többlet 4800 percről 30Ft-os percdíj mellett kapna egy 144 ezer Ft-os számlát, akkor joggal lehetne felháborodva. Ekkora díjtétel előidéző változásról illene külön levél értesítőt küldenie a szolgáltatónak, hisz nem apróságról van szó. Persze ehhez olyan jogszabályi környezet is kellene, ami erre kötelezné a szolgáltatót, ne csak opcionálisan egy apróbetűs jővőbeli ÁSZF-re való utalást bigyesszen oda a számla aljára.

 

Persze utólag érhető hogy a Telekom szabadulni akar a saját magának ásott csapdából. Úgy tűnik rájöttek hogy rosszul kalkulálták ki a Hoppá csomag bevétel csökkentő hatásait és most szeretnének kihátrálni a kötelezettségek alól. Márpedig ez a csomag komoly bevétel csökkenést hozott nekik, hisz nem mindegy hogy a régi Bázis vagy Felező csomagok mellett kaptak 4-10 ezer körüli havidíjat, most meg ugyanez a Hoppá mellett csak 3 ezer. Amikor én megkötöttem a szerződést akkor is mindent megtettek hogy ellehetetlenítsenek attól a szándékomtól hogy az Bázis+XXL combot Hoppára cseréljem. Édesapám nevém volt a szerződés, ő pedig már rég meghalt. Hiába vittem halotti bizonyítványt meg, meg mindent amit kell ők kötötték az ebet a karóhoz hogy addig nem írathatom át amíg az eredeti szerződést be nem mutatom, ami anno több mint 20 éve köttetett. Szerencse hogy anyám ilyen mindent elrakós típus, következő alkalommal bevittem és az orruk alá dölgötem. Persze tudtam hogy erre valójában nincs szükség, csak kellett valami indok, amivel a kevesebb bevételt termelő díjcsomagra váltástól eltérítsenek. Így is lett második alkalommal már azt mondták nekik arra a szerződésre nincs is szükségük. Utána meg kijelentették hogy az átírás miatt nem válthatok Hoppára, mert azt egyszerre nem lehet. Jöjjek vissza úgy egy hónap múlva, mert annyi időre van szükség amíg átfut a rendszeren az előfizető váltás folyamata. Tuti ez is kamu volt, csak kellett valami indok arra hogy újra eltérítsenek azon szándékomtól hogy a Telekom kasszáját apasszam. Harmadik nekifutásra végül sikerült átszerződni.

 

Előzmény: rainman (2415)
rainman Creative Commons License 2011.08.24 0 0 2416

Valahova egy nullával többet írtam, de felhívon a nagyérdemű figyelmét arra, hogy ez az elütés semmire nem képez jogalapot....

Előzmény: rainman (2415)
rainman Creative Commons License 2011.08.24 0 0 2415

Ne vegyétek szentírásnak, de volt mondjuk aug 1-i fordulónapig a hoppá az eredeti felállással, hogyaszongya: 5000 perc, vezetékes alapdíjas és TMH alapdíjas irányba. - Apróbetű: egy hívás max 60 perc lehet...

 

Aug 1 után változott a felállás: TMH irányban csak 200 perc a bennefoglalt. És van a Csomag mellé mobil opció, persze biztosan külön díjért.

 

Most hadd ne akarjátok, hogy megmondjam, hogy az a 200 perc az 5000 perc terhére van-é, vagy a fölött?...

És hogy az a modil opció mennyi is, és miért jó az arra befizetőknek. 

 

És hadd ne mondjam meg a tuttit arról, hogy a hűségidő allatti aug.1-i változtatás a hoppá esetében visszahat-é a hűség allatt lévőkre, vagy náluk tényleg játszik az akár 50000 percnyi TMH mobilirányú hívás is?

Mert Tipikusan a hűség alatt a hűség kötésekori kitételek az irányadók, a változtatás csak az újonnan benevezőkre vonatkozik. Tehát ha valaki most nevez be erre, nincsen átbaszva, mert egyértelműek a jelenlegi feltételek.

És remélem, hogy a hűség alattiak sincsenek átbaszva, mert remélhetően az eredeti feltételekkel megy a buli a vállalt hűségidő alatt.

 

 

Ha mégsem, szóljatok... Úgysem tudok csainá'ni semmit, ahhoz kicsi vagyok...

Előzmény: Bolivian Dancer (2414)
Bolivian Dancer Creative Commons License 2011.08.23 0 0 2414

Tehát lement T-Mobile irányba korlátlanról 200 percre, jól értem :-) ? Ugyanis az elején unlimited volt TMH irányba...

Előzmény: labruhinn (2413)
labruhinn Creative Commons License 2011.08.22 0 0 2413

Úgye a szövegértés nem az erősséged?

 

5000 perc Összes belföldi, normál díjazású vezetékes hívásirány (Helyi, helyközi I., Helyközi II. és Belföldi távolsági hívások)

 

ÉS

 

Belföldi T-Mobile alapdíjas hívószámok havonta 200 perc erejéig

 

Ugye, hogy nem is olyan bonyolult?

Előzmény: re-mod (2412)
re-mod Creative Commons License 2011.08.13 0 0 2412

Nem tudom de érdekes paradoxonra lettem figyelmes a Hoppá díjcsomaggal kapcsolatban az eddig havi 5000 perces lebeszélhetőség helyett a T-Home weblapon már havi 200 perc T-Mobile hívás szerepel de a díjszabás 5000 percet említ. Most megint átbaszás készül(t) vagy akkor hol van a kutya elásva?

Devil23 Creative Commons License 2010.08.30 0 0 2411
Sziasztok!
Van valakinek felesleges 2010-es Budapest CD telefonkönyve (Telekomos). Nagyon hálás lennék érte. Nekünk nincs sajna vezetékes telefonunk:( 27 éves autista fiú vagyok, gyűjtöm a telefonkönyveket:) Előre is köszönöm!:)

Üdv. Devil
tzuiop Creative Commons License 2010.07.01 0 0 2410
Már visszamondtam a mobilnetemet és inkább egy helyről netezek, 2500 ft-ért !Gyorsabban, megbízhatóbban és túlizetés nélkül ! T-COm meg bekaphatja, mert nem volt jó neki a havi 6000 ft bevétel tőlem.
Előzmény: Töhötömke (2409)
Töhötömke Creative Commons License 2010.07.01 0 0 2409
A tmobil oldalán van a my tmobile funkció és ott követkehed folyamatosan az adatforgalmadat. Később csináld így hogy az ilyet legközelebb elkerüld.
Előzmény: tzuiop (2405)
Solt Creative Commons License 2010.05.23 0 0 2407
Sértő lenne Nemecsekékre, ha azt mondanám, az NFH egy gittegylet...
Előzmény: Törölt nick (2406)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.23 0 0 2406
Panaszt teszel az NFH-nál.
Előzmény: tzuiop (2405)
tzuiop Creative Commons License 2010.05.22 0 0 2405
Segítsetek!

Mobil internetem van.
1. Május 14-én értesítettek sms-ben, hogy május elsejétől megszűnt a korlátlan opcióm!

2. Május tizenvalahanyadikán, kaptam meg a május 8-i sms-üket, amiben tájékoztatnak, hogy 5 Gb netet elhasználtam!
Gondoltam majd figyelek nagyon 15-16-a körül, hogy nehogy túllépjem a 10Gb-ot.

3.Május 21 pénteken kaptam meg a 17-i sms-üket, hogy hétfőn( 17-én) este túlléptem a 10 GB-ot!!!

4.A legnagyobb szivatás az hogy a 10 GB netemért kérnek 5000 ft körül, viszont ha túllépem a 10 Gigás korlátot, akkor 1 gigánként 10.000 ft-ot szednek!!!!!!!

Bementem panaszkodni, hogy amiért nem tudhatom meg időben a túllépést, ezért kb 20-30.000 ft pluszt kell fizetnem!!!!
5. Elhajtottak, hogy úgysem tudok semmit tenni, hiába megyek a fogyasztóvédelemhez, mert benne van a szerződésben és az sms-ük is csak tájékoztató jellegű.

6. A legszebb, hogy az sms küldés időpontját is kiírja a gépem, csak éppen 4 napig nem érkezik meg! Ui. minden nap többször is megnéztem az sms-eimet, hogy vajon kaptam-e figyelmeztetést!

Most mit tehetek?
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.20 0 0 2404

igen

megfohnak s  kétt kézzelhuznak lefelé  a fölldre a válladnálfoggva

Előzmény: kandras1983 (2403)
kandras1983 Creative Commons License 2010.04.16 0 0 2403
Szerintem az összes telefontársaság lehúzza az embereket. Én sosem jövök rá miért fizetek annyi telefon költségéet.
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.08 0 0 2402
nem kapcsol. ugy csal a matáw
lakoss Creative Commons License 2009.03.11 0 0 2400

... nnna ez jó...

ilyenbe beleszaladtam már én is de a fene aki most utánéz, hogy mikor volt....

mindenesetre tanulságos.

Törölt nick Creative Commons License 2009.01.21 0 0 2399
részleteseb=részletesebb...
Előzmény: Törölt nick (2398)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.21 0 0 2398

"Magyar Telekom - TeleMédia - Emelt díjas számok" körben a következő linkeken olvasható NHH jogerős (másodfokú) határozatok születettek, a csalás szó a legjobb ide:

 

http://www.hif.hu/dokumentum.php?cid=18029

(az első fokú, váltzatlanul helybenhagyott határozat részleteseb indoklásokkal és előtörténettel: http://www.hif.hu/dokumentum.php?cid=18028)

 

Az elsőfokú határozat nyilvánosságra hozásakor alkalmazott cím: "HD-10195-21/2008. számú elsőfokú határozat a Magyar Telekom Nyrt.-vel szemben emelt díjas és emelt díjas megkülönböztetett szolgáltatások számlázása tárgyában"

 

Az ügy összefoglalva: Hatóság a 0690xxxx vagy 0691xxxx számok felhívásakor az azonnali, csengetési visszhang kiadása nélkül foglaltsági hangot kiadó (ún. készre jelentett - másként: beemelt -, majd foglaltsági hanggal végződő) "sikeres" hívások egyik körére most (végre) talált utólag is mérhető, bizonyítható károkozást Magyar Telekom Nyrt. (és TeleMédia Kft.) működési körében

 

És ízelítőül egy velős bekezdés a másodfokú határozatból:

 

"Az elsőfokú hatóság a Számhasználó felelősségét nem vizsgálta, mivel ő nem hírközlési szolgáltató. A Szolgáltatónak a Számhasználóval kötött polgári jogi szerződésében az előfizetők érdekeire figyelemmel külön is kiemelten kell kezelnie a sikeres hívásfelépítés szerinti díjazást. A Számhasználó végberendezésére való kapcsolódás sem sikeres hívásnak, sem a játékban, távszavazásban, stb. való részvételi lehetőségnek nem tekinthető, annak sikeres híváskénti emeltdíjas elszámolása nem több mint az előfizetők ellenszolgáltatás nélküli megkárosítása, mely az előfizetővel szerződéses kapcsolatban lévő telefontársaság ilyen módon való hozzáállása nélkül nem következhetett volna be. Az elsőfokú hatóság helyesen állapította meg, hogy a Szolgáltató a megállapított jogsértéssel kapcsolatban felelősségét nem háríthatja át a Számhasználóra."

 

 

És várom ám azoknak a jelentkezését (lehetőleg e-mail-ben is), akik különféle emelt díjas beszédhívásoknál (tehát: SMS nem!), lehetőleg egy éven belül, hasonlót tapasztaltak (csengetés nélkül foglalt lett) majd a szolgáltató (nem feltétlenül Magyar Telekom) kiszámlázta a nem túl olcsó hívást (hívásokat) és esetleges reklamációra azzal érvelt, hogy "a kapcsolat létrejött"! Nem ártana ugyanis NHH jelenleg kurvára elnéző hozzállásán változtatni...

 

 

Jó csemegézést!

 

Maus Róbert

 

oplab Creative Commons License 2008.08.12 0 0 2397
Az átalakító műtétet visszacsinálták ma 17:50-kor. A Klip újra működik.
Előzmény: oplab (2396)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!