Az érdekvédelem fórumban is vannak topicok, melyben találhatsz hasonló eseteket, de legalább 10, a MATÁV hülyeségeivel foglalkozó topic van még... Keress rá a MATÁV szóra.
Rendkívül rossz tapasztalataim vannak az ügyfélkezelési gyakorlatukkal kapcsolatban.:-((
Havi átlag 20 órás használatunkra az 55 óra felettieknek kitalált csomagot számlázták ki számunkra. Éveset, 120,000-ért! Nem kértük! Ész nélkül befizettük! Hiba volt! :-(( Csak most tudjuk, hogy milyen nagy. :-(((. 1-2 nap múlva rájöttünk a tévedésre és módosítást kértünk - vissza a régire -, ami évi kb. 60,000. Tehát 60,000-et visszakértünk. Ez volt júli elején! Azóta emilt és 4 faxot küldtünk / köztük az értékesítés és a számlázás vezetőinek /.
6 fő, azaz hat ügyintéző vette fel a kérelmünket / a névsort és időpontokat most hagyjuk. / Intézkedtek! Küldtek egy számlát, hogy FIZESSÜNK BE 68,000-et!! :-((( Mi lehet ott??
Nézzük optimistán. Azt eddig is tudtuk, hogy a MATAV ugyfélvonalának egyik végén a panaszos-kérelmező van, mostmár legalább tudjuk, hogy a másik végén nem szemétkosár!
Más is tapasztalt hasonló gyakorlatot?
Szeretnénk tanácsot kérni. Mit tegyünk még, hogy visszakapjuk a pénzünket?
Tanácsot mi is tudunk adni. Aki teheti vegyen Matav részvényt. Jó cég, sok pénze van és tudnak is rá vigyázni!!?? :-))), vagy talán :-(((.