Majdnem elfelejtettem mondani, nézd meg a jófogáson, mert ott az ár irányár, fornt-euró függvényében változik. Most mivel jobb lett a forint hátha odaadja 10-ért. De szerintem 11-ért el lehet hozni. Azért csak alkudj keményen. Most jó a forint. 🤣
Mindegy, mert sokaknak teljesen mindegy csak hasonlítson rá, aztán már nyomkodja rá a "Volán, ÉPFU,BKV,BSZV,BOY,FÖSPED matricát. Lehetőség szerint mindet egy modellre!
Vagy tesznek majd rá mixer felépítményt, aztán megosztják a facebookon! 🤣🤣🤣
Kínából jött az infó. Én elhiszem. Nem vettem meg ezt a modellt Prémium Classixxs kiadásban, gondoltam bedobom a kiadandó modellek közé, egy próbát megér alapon. Úgy néz ki bejött. Csak azt nem tudom mit húztak le helyette. Remélem valami lengyel fostalicskát. 😁
Ez az infó honnan van? A listában erre utaló jelet sem látok, maximum ha nekünk nem a lengyeleknél kapott ponyvás, kék W50L / zöld L60 lesz, annak viszont nem sok értelmét látom a kiadó részéről. Ezeken kívül még rendőrségi, tűzoltó, darus és egy H6-os IFA lesz ahogy nézem.
Kis segítséget szeretnék kérni. Ha van valakinek fényképe Csepel 452 rendőrségi csapatszállító hátuljáról, azt megköszönném ha feltöltené ide. Köszönöm.
Ikarus 280 - egy megoldás a tetőlámpák eltüntetésére teljes fényezés nélkül, így megmaradhatnak a szépen keretezett oldalablakok.
A nálunk ismeretlen három pozíciólámpát le kell reszelni a tető öntvényről, majd vizes polírpapírral el kell simítani a durva reszelésnyomokat.
A fújni készült tetőrészt finom vizespapírral kell érdesíteni, majd körbe kell maszkolni, elől a szélvédőkeretnél, hátul a csukló harmonikájánál, két oldalt pedig az ablaksorok felett futó ezüst csík felső vonalánál.
Saját fényezőszett híján én elvittem a buszt egy autófestékes szaküzletbe, ahol a minta alapján tökéletesen kikeverték és spray-be töltötték a kívánt színt, 3500 forintért.
Ezzel lakkbenzines zsírtalanítás, száradás és portalanítás után lehet fújni.
Én kifejezetten felülről fújtam úgy, hogy a tetőn kialakulhasson a kellő, fényes réteg, de oldalt, a maszkolásnál már ne legyen olyan vastag a festékréteg, hogy zavaróan látható legyen az elragasztás mentén a lépcső a régi és az új rétegek között. Maszkolásnál a ténylegesen elválasztott részeknél érdemes márkás szalagot ( nálam Tamiya) használni, mert az olcsóbbaknál alászivároghat a festék, vagy csúf szöszös lesz a friss réteg széle.
Ma megjelent a lengyeleknél a 80. szám, viszont sehol nem találok sem képet, sem infót, hogy megkapták-e már az utolsó prémium ajándékukat, a Star C28-at az autószállító utánfutóval. Valaki tud tud róla valamit? Ha kettesével küldik, mint nekünk (a weboldal szerint nekik is), akkor már két hete meg kellett volna kapniuk.
Köszönöm. Tavaly még az unomagról rendeltem, de azóta nagyon elszállt a posta ktg, már 3900r. (15-14 ezer), majd utána a hazai vám és a posta + ráterhelései.
A hoki meg nagyon drága. Az ukrán radiator oldalon meg nem igazodok ki. Egyébként sem tudom, hogy melyik oldal megbízható. Jó lenne végre béke lenne a szomszédba, hátha olcsóbb árakat hozna és több elérhetőséget.