Keresés

Részletes keresés

Topikcím:Gátlástalan Vodafone
Topikleírás:Qrvára felhúztam magam! Kifizettem két havi internet e-számlát ezeknek a szemeteknek a weboldalán kártyás vásárlással. Majdnem 8500 forint volt a két számla, kétszer vették le ezt az összeget a számlámról ugyanabban a másodpercben. Mint pénzügyes nem izgattam magam, gondoltam majd visszautalják a többletet. De mivel még egy SMS se jött tőlük, felhívtam őket. Közölte a hölgy, hogy nem adják vissza majd betudják a későbbi számláimba, azaz a januárban meg februárban fizetendőre! Miután hőbörögtem, hogy ez nem frankó, közölte, hogy akkor annyit tehet, hogy felvesz egy panaszjegyet, és majd 30 napon! belül kivizsgálják. Most ez megtörténhetett volna akár jóval nagyobb összeggel is, de 8500 forintot se akartam nekik kölcsönadni így karácsony előtt. Megtehetik ezt tényleg? Nem az én hibámból történt ez, csak egyszer kattintottam a gyorsfizetés gombra. Vajon más országokban is megengedik maguknak ezt a pofátlan putris mentalitást? Ja, és mondta, hogy nem tehet semmit EZ A GYAKORLAT. Vajon fordulhatok a fogysztóvédelemhez ezzel? Nem a pénz, hanem az elv miatt. Még akkor is vérforraló lenne az eljárás, ha én tévedésből kétszer elutalom bankszámláról, de így hogy ők veszik le a számlámról kétszer és nem adják vissza sűrű bocsánatkérések közepette kÉRÉS NÉLKÜL, hát ez minden határon túlmegy. Szeretném, ha megbírságpolnák őket.
Kulcsszavak:
Megjegyezhető URL:
Kép: [nincs]
Létrehozó:Delinkee
Létrehozás dátuma:2014.12.09 11:25
Státusz:aktív

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!