elias.1 Creative Commons License 2010.05.04 0 0 800
Üdv mindenkinek!

Felmerült egy két dolog az írásommal kapcsolatban.

Amit legelőször le kell pontosítani "klotyópapír" egy termék ami nem átb....ás, nem csodaszer vagy csodamosószer...törlöd vele a se......d és kész, tuti működik.

A másik,hogy nem a termék a lényeg azoknak akik az MLM-et csinálják. Ha valaki azt mondja neked, hogy a termék miatt csinálja az MLM-et az hazudik.
Elárulom...a pénzért csinálja.


Nos kezdjük a gyengébbek kedvéért.

Itt van a "klotyópapír" mint termék. ezüstözött!!! ez éppen még jó is lehet.

Van a cég aki gyártja.

kérdés:
Hogy tud a cég a legtöbbet értékesíteni a termékből úgy, hogy a legkevesebbet keljen marketingre, illetve a mindent uraló multicégek zsebébe tennie?

Ezt is elárulom: a titok MLM

Csupán internetes marketing-el a cég pár hónap alatt elérte, hogy havonta közel 16000-en vásároljanak az ezüstözött "klotyópapírból" a legegyszerűbb MLM rendszerrel. mi lesz egy év múlva? 50 000? 100 000?

Én azt láttam meg ebben a rendszerben, hogy van használható termék van átlátható rendszer, és jól működő háttér. "semmi hókuszpóók ..."