Béla6 Creative Commons License 2010.04.29 0 0 20238

Oké, ezt nem tudtam, így tényleg más a helyzet.

 

azé ahhoz képest, hogy mennyire nem vagy képbe, eléggé nagyhangon osztoda zészt... :-))

 

 

Ha meg azt szeretnénk, hogy minden nagyváros 25km-es körzetében legyenek ingyenesek a pályák, azt is lehet, csak akkor kábé két 5km-es szakasz marad fizetős.

 

 

egyáltalán nem erről van szó...

 

sokkal inkább arról, hogy azoknak a szakaszoknak kellene (legalább) díjmentesnek lenniük, amelyeknél a pályaelkerülés túl nagy átmenő forgalmat (monnyuk több, mint 1000/n) eredményez a párhuzamos utak átkelési szakaszain, ill. ahol jelentős kerülőtől mentesít...

 

értelemszerűen ilyenek a városi agglós és elkerülő, valamint hidas szakaszok...

 

 

te le vagy ragadva annál a szabálnál, hogy: "ha ótópálya, akkó fizetni köll, punktum"

 

az, hogy adott esetben valaki nem autópályaként akarja igénybe venni (azaz nem száguldozni akar), csak rövidebb útvonalon akarna közlekedni, meg átkelési szakaszokat elkerülni, és neki lyó lenne 1 mezei autóút, de akár 1 főút is, az téged már qrvára nem érdekel.

 

hiszen a szabál az szabál, akármekkora fasság légyen is...

 

Előzmény: ghosty9 (20237)