ghosty9 Creative Commons License 2010.04.29 0 0 20236
Nem figyelsz.

Nem azt mondtam, hogy ez így milyen kafa, hogy ennyi az átfutási idő, meg hogy nem kommunikálnak egymással. Azt mondtam, hogy ha már ennyi az átfutási idő (ami nem ad okot túl sok boldogságra, ámde adott), akkor te is akkor jársz a legjobban, ha az egyes szervek nem faggatják egymást (egy telefon, mi?), mert akkor mindent csak három hét után tudnál meg; míg így egy röpke hét után képbe kerültél a legtöbb vonalon, aztán írsz egy levelet a másik helyre is, és egy újabb hét után onnan is kapsz infót (vagy nem, de erre a "vagy nem"-re is többet kéne várnod amúgy).

Meg azt is mondtam, hogy a "szerintem kérdezd meg tőlük te, így mindenki jobban jár" is benne volt a válaszlevélben (burkoltan). Tehát, megkérdezted már, vagy továbbra is csak hőbörögsz meg zsírosseggűzöl?

(Alkatilag nem vagyok hajlamos az elhízásra, egyébként, bár nemtom, mi közöd hozzá. :-) )

"kár, hogy makó felé mégnagyobb kerülő"

Nem is erről beszéltem, hanem hogy az adott terület jelenleg nem igazán Szeged szorosan vett vonzáskörzete.

"persze, de mit? és hányszor?"

Már megint a régi nóta... Laci drága, a matricás autópálya koncepciójából eredően olyan, hogy 10-20-40 km-es szakaszra is meg kell venni a matricát a teljes hazai rendszerre. Van neki sok előnye meg hátránya, ez az utóbbiak közé tartozik. Ha meg azt szeretnénk, hogy minden nagyváros 25km-es körzetében legyenek ingyenesek a pályák, azt is lehet, csak akkor kábé két 5km-es szakasz marad fizetős. Tehát ha aszondjuk, oké, a pályák fizetősek, akkor nem kérdés, hogy ez a rész is az lesz; ha meg azt akarjuk, hogy ne legyen autópályadíj, akkor beszéljünk arról, ne szegény marosleleiek (lakosság 2084 fő) sorsán picsogjunk, mint te tetted.

(Ja, és semmi köze ennek a 47-es hídjához, dehát nyilván megint én csúsztatok, ugye. :-P)
Előzmény: Béla6 (20223)