Pompiere Creative Commons License 2010.04.28 0 0 20218
Ha a józan ész alapján gondolkodunk (tudom ebből kevés van az országban) akkor az M43-on csak a 47-es útig tartó tizenegy km-es szakasz várható reálisan díjmentesnek. Ha nem így lesz, akkor a Vásárhely felől Domaszék, Mórahalom, Baja, vagy a Budapesti úton lévő bevásárlóközpontokhoz, ezután is a városon keresztül megy a napi XX ezres forgalom. Pedig ez utóbbiakhoz való eljutáshoz is remek alternatíva az autópálya. Már ha valaki Vásárhely, Baktó, Petőfitelep felől jön.

Egyébként tényleg úgy lenne érdekes ez a díjmentesség, hogy legalább a Tisza-híd utáni első csomópontig (441x út-M43) tartana. Maroslelétől ez is távol esik kissé, (meg ott egyébként is van lehajtó) de akkor lehet, hogy adna egy kis lökést ahhoz, hogy a 47-es Vásárhelyt elkerülő szakaszát belekössék ebbe a csomópontba (45-ös néven) és ha egyszer a környezetvédők is úgy akarják akkor a Maroson átvigyék egy hídon a szerbek-románok irányába. Ezzel meg Szeged és Makó közötti falvakat is (ingyenes) autópálya használati lehetőséghez juttatnák.

Ó édes álom...
Előzmény: Béla6 (20217)