BFeri53 Creative Commons License 2010.04.25 0 0 3496
Kedves 49 éves korosztálytársam!

1.) Ami a transtelefonikus EKG műszert (Aerotel) illeti, megnyugtatlak. NEM Árt!
Én okleveles villamosmérnök vagyok. A cégem rendelkezik egy EMC Laborral, ahol többek között orvostechnikai eszközök elektromágneses összeférhetőségét vizsgáljuk. Vizsgáljuk, hogy milyen frekvenciákat bocsátanak ki a készülékek. Ezenkívül a készülékek átesnek biztonságtechnikai, majd klinikai vizsgálatokon. Csak ezután kerülhetnek forgalomba. Az EKG készülék különben is csak egy igen érzékeny feszültségmérő készülék. Nem vezet beléd áramot. Ha zavarokat keltene, az a mérést is zavarná, nemcsak a szívedet. Faraday kalitkába van zárva az elektronikája.
Szóval, örülni kell annak, hogy vannak ilyen korszerű készülékek. Nyugi!

2.) Édesapádnak szép halála volt. Nem kellett egy kórház elfekvőjében élve elrohadnia. Engedjed végre elmenni az édesadpádat! Ő már megtette a magáét!

3.) Egyedül élsz? Mivel foglalkozol? Hány kiló vagy? Milyen magas? Mennyi a vérnyomásod? Voltak-e gerincpanaszaid? Milyen a magnézium, kálcium, kálium, nátrium, klór szint a véredben? Érdemi válaszhoz kicsit több információ kell, mint amennyit leírtál.

4.) Mit is írtál: "szorongás , félelem , lelkiismereti kérdés ( néha üldözéses gondolatok ),...gyakori aggodalommal".