cssz74 Creative Commons License 2010.04.21 0 0 20159
Az utolsó mondatodra egy apró észrevétel. Volt már bizonyítási lehetősége 4 évig. Nagyon sok fejlesztést mégsem csinált. Konkrétan talán az M7 szélesítés, rövidke hosszabbítás, kevéske M3, M9 híd és nyúlfarknyi 4-es. Ha a gazdaságba, embereknek, egészségügynek, önkormányzatoknak pénzt akar pumpálni, akkor azt el kell venni valahonnan. Az már mondható, hogy országos, és egybefüggő gyorsforgalmi úthálózattal rendelkezünk, így innen tud elvenni pénzt. Valahol ez visszaüthet, mert csökkenti az építőipar teljesítményét. Szinte biztosra veszem, hogy lényegesen kevesebb (ne hívjuk közútinak, nevezzük inkább infrastrukturális fejlesztésnek) fog zajlani a következő időben, pedig még akadna néhány nagyon fontos. A már milliószor említett 0-ás, 10-es, 2-es, 4-es, 85-86-os témák, későbbiekben mondjuk félpályás történetként 44-es, 8-as, M8-as, M9-es, M15, stb.
Ha le nem is lesznek állítva a fejlesztések, akkor is igencsak be lesznek lassítva. Anno a szerencsétlen majdani M4-es Albertirsa-Ceglédbercel közti 4-5Km-es 2x2 vel is hosszú évekig tököltek.
Előzmény: hegyaljai2 (20156)