nade ez a normális: a kötöttpálya képezi a hálózat gerincét, a buszok meg ráhordanak, meg söprögetnek.
ez nem kívánságműsor, hogy ugyan mivel óhajt utazni a kedves utas...
a párhuzamosságokat kifejezetten meg kell szüntetni...
az utas hasonlatod meg eléggé sántít...
normál esetben az autósok a pályát használják mert, gyors és kényelmes, nem kell ehhez lezárni (inkább: forgalomcsillapítani) az alternatív útvonalakat...
(bár egyes idiótáknak ezen jár az esze...)
ami itt belerondít a képbe, az az, hogy extradíjat kell fizetni a használatáért, ezért alacsonyabb a kihasználtsága, mint lenne extra sarc nélkül...
tömközl. analógiában ez olyan, mintha a metróra külön bérlet kellene, mert az általános bérlet csak a metróval párhuzamos söprögető buszra lenne lyó...
hogyis mongyák ezt az autósfóbiások? "fizess paraszt, ha sietni akarsz!"
télleg: vezessük ezt be a metróra is! :-))