attus germanicus Creative Commons License 2010.04.11 0 0 19930
Az Üllői és a Rákóczi úton felszámolták a villamost, ez adta a kapacitástöbbletet. A Bartók Béla úton és a Kiskörúton a villamossín biztosan megmarad, és valószínűleg a Rákóczi úti buszsáv is (mert a metró által ki nem váltható buszokat nézve is a város legforgalmasabb buszos útvonala marad). A Thököly úton lenne várható a buszsáv felszámolása, de ott ma sem ez adja a szűk keresztmetszetet.
Ergo nem nagyon várható felszabaduló közúti kapacitás.

>nagyon sokan járnak be busszal, pedig otta vonat is...
Persze, a busz a vonatnál tud jobb lenni, sokhelyütt jobb is. Az autónál nem tud jobb lenni. Ezért busszal jellemzően azok járnak, akik vagy diákok, vagy nincs pénzük autóra, benzinre.

>ebben viszont már erősen benne van a munkáskörút, amit te mégsem akarsz...
Én akarnám, és jó lenne, de úgy látom, irreálisan sok pénzbe kerülne. És annyiért mégsem akarom. De, ha (a hidakat leszámítva) kijönne 100 Mrd körüli pénzből, akkor azt mondanám, hajrá, vágjunk bele. De attól félek, ezzel nagyon alábecsülném a végösszeget.
Előzmény: Béla6 (19929)